Vegetaristi-/vegaanimiehet on ihania!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:08"]
Mikään ei tosiaankaan ole kuumempaa kuin heikommistaan välittävä mies. :')
[/quote]
Suomalainen lihansyöjälassukka puolestaan kaikin tavoin halveksuu heikompiaan, koska luulee sen nostavan statustaan sosiaalisessa hierarkiassa ja parinmuodostusmarkkinoilla.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:40"]Eivät ne ole edes mitään miehiä!
[/quote]
Miehet aina valittaa kapeista roolimalleista ja sitten itse ylläpitävät niitä?
Mistäköhän itsekkin löytäisin sexyn ja fiksun vege-miehen, en ole tavannut yhtäkään!:-o mistä te olette heidät löytäneet?
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24
[/quote]
Määrittele muuten "hirveä nalkutus". En väitä että sinun tapauksessasi on käynyt näin, mutta itsellä on pari hassua kokemusta sekasyöjien herkkähipiäisyydestä.
Kerran opiskelukaveri osoitti (vegaanista) ruokaani ja sanoi ettei ikinä voisi syödä tuollaista. Minä vastasin hänen lautastaan kohti nyökäten että itse en taas ikinä voisi syödä tuota. Lopputulos? "Kyllä minulla on oikeus syödä mitä haluan ilman syyllistämistä miksi aina pitää nalkuttaa uliuliuli.
Toisen kerran isommassa porukassa vierustoverini kysyi minulta miksi olen kasvissyöjä, ja aloin kertoa. Tähän vastapäätä istuva alkoi valittaa että enkö voi olla hiljaa kasvissyönnistäni edes ruokailun ajan.
Näitä riittäisi...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:14"]
Mistäköhän itsekkin löytäisin sexyn ja fiksun vege-miehen, en ole tavannut yhtäkään!:-o mistä te olette heidät löytäneet?
[/quote]
Olen tutustunut kaikkiin tuntemiini vegemiehiin kavereiden tai opiskeluiden kautta. Yhden tapasin töissä.
On kyllä todella paljon harvinaisempaa miehillä kuin naisilla, mutta en kyllä ihmettele kun miettii millaisia asenteita on...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24
[/quote]
Määrittele muuten "hirveä nalkutus". En väitä että sinun tapauksessasi on käynyt näin, mutta itsellä on pari hassua kokemusta sekasyöjien herkkähipiäisyydestä.
Kerran opiskelukaveri osoitti (vegaanista) ruokaani ja sanoi ettei ikinä voisi syödä tuollaista. Minä vastasin hänen lautastaan kohti nyökäten että itse en taas ikinä voisi syödä tuota. Lopputulos? "Kyllä minulla on oikeus syödä mitä haluan ilman syyllistämistä miksi aina pitää nalkuttaa uliuliuli.
Toisen kerran isommassa porukassa vierustoverini kysyi minulta miksi olen kasvissyöjä, ja aloin kertoa. Tähän vastapäätä istuva alkoi valittaa että enkö voi olla hiljaa kasvissyönnistäni edes ruokailun ajan.
Näitä riittäisi...
[/quote]
Muun muassa sain kuulla olevani barbaarinen murhaaja ja enkö ymmärrä miten eläin on joutunut kärsimään mun ruoan takia ja mä niin loukkasin sitä, kun sen seurassa syön lihaa. Ei mua kiinnosta tuollaista kuunnella. Jos haluan pihvin, niin sitten syön sellaisen, enkä hypi jonkun kasvissyöjän pillin mukaan.
Paras iskurepliikki on "olen kasvissyöjä". ❤
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24 [/quote] Määrittele muuten "hirveä nalkutus". En väitä että sinun tapauksessasi on käynyt näin, mutta itsellä on pari hassua kokemusta sekasyöjien herkkähipiäisyydestä. Kerran opiskelukaveri osoitti (vegaanista) ruokaani ja sanoi ettei ikinä voisi syödä tuollaista. Minä vastasin hänen lautastaan kohti nyökäten että itse en taas ikinä voisi syödä tuota. Lopputulos? "Kyllä minulla on oikeus syödä mitä haluan ilman syyllistämistä miksi aina pitää nalkuttaa uliuliuli. Toisen kerran isommassa porukassa vierustoverini kysyi minulta miksi olen kasvissyöjä, ja aloin kertoa. Tähän vastapäätä istuva alkoi valittaa että enkö voi olla hiljaa kasvissyönnistäni edes ruokailun ajan. Näitä riittäisi... [/quote] Muun muassa sain kuulla olevani barbaarinen murhaaja ja enkö ymmärrä miten eläin on joutunut kärsimään mun ruoan takia ja mä niin loukkasin sitä, kun sen seurassa syön lihaa. Ei mua kiinnosta tuollaista kuunnella. Jos haluan pihvin, niin sitten syön sellaisen, enkä hypi jonkun kasvissyöjän pillin mukaan.
[/quote]
Epäkohteliasta häneltä siis, mutta pakko sanoa että sinun viestissäsi paistaa se asenne jota vihaan sekasyöjissä. Jos MINÄ haluan pihvin niin minähän tilaan sen, ja minulla on oikeus tehdä se ilman että joudun sekuntiakaan ajattelemaan millä hinnalla se on tuotettu.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24 [/quote] Määrittele muuten "hirveä nalkutus". En väitä että sinun tapauksessasi on käynyt näin, mutta itsellä on pari hassua kokemusta sekasyöjien herkkähipiäisyydestä. Kerran opiskelukaveri osoitti (vegaanista) ruokaani ja sanoi ettei ikinä voisi syödä tuollaista. Minä vastasin hänen lautastaan kohti nyökäten että itse en taas ikinä voisi syödä tuota. Lopputulos? "Kyllä minulla on oikeus syödä mitä haluan ilman syyllistämistä miksi aina pitää nalkuttaa uliuliuli. Toisen kerran isommassa porukassa vierustoverini kysyi minulta miksi olen kasvissyöjä, ja aloin kertoa. Tähän vastapäätä istuva alkoi valittaa että enkö voi olla hiljaa kasvissyönnistäni edes ruokailun ajan. Näitä riittäisi... [/quote] Muun muassa sain kuulla olevani barbaarinen murhaaja ja enkö ymmärrä miten eläin on joutunut kärsimään mun ruoan takia ja mä niin loukkasin sitä, kun sen seurassa syön lihaa. Ei mua kiinnosta tuollaista kuunnella. Jos haluan pihvin, niin sitten syön sellaisen, enkä hypi jonkun kasvissyöjän pillin mukaan.
[/quote]
Epäkohteliasta häneltä siis, mutta pakko sanoa että sinun viestissäsi paistaa se asenne jota vihaan sekasyöjissä. Jos MINÄ haluan pihvin niin minähän tilaan sen, ja minulla on oikeus tehdä se ilman että joudun sekuntiakaan ajattelemaan millä hinnalla se on tuotettu.
[/quote]
Tiedän kyllä miten lihaa tuotetaan, mutta ne on vain eläimiä ja ne ovat ihmisen alapuolella ravintoketjussa. Ihan luonnollista siis syödä sitä lihaa.
Mikään ei tosiaankaan ole kuumempaa kuin heikommistaan välittävä mies.
Juuri näin, asian ytimessä!
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:28"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:21"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"] [quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24 [/quote] Määrittele muuten "hirveä nalkutus". En väitä että sinun tapauksessasi on käynyt näin, mutta itsellä on pari hassua kokemusta sekasyöjien herkkähipiäisyydestä. Kerran opiskelukaveri osoitti (vegaanista) ruokaani ja sanoi ettei ikinä voisi syödä tuollaista. Minä vastasin hänen lautastaan kohti nyökäten että itse en taas ikinä voisi syödä tuota. Lopputulos? "Kyllä minulla on oikeus syödä mitä haluan ilman syyllistämistä miksi aina pitää nalkuttaa uliuliuli. Toisen kerran isommassa porukassa vierustoverini kysyi minulta miksi olen kasvissyöjä, ja aloin kertoa. Tähän vastapäätä istuva alkoi valittaa että enkö voi olla hiljaa kasvissyönnistäni edes ruokailun ajan. Näitä riittäisi... [/quote] Muun muassa sain kuulla olevani barbaarinen murhaaja ja enkö ymmärrä miten eläin on joutunut kärsimään mun ruoan takia ja mä niin loukkasin sitä, kun sen seurassa syön lihaa. Ei mua kiinnosta tuollaista kuunnella. Jos haluan pihvin, niin sitten syön sellaisen, enkä hypi jonkun kasvissyöjän pillin mukaan. [/quote] Epäkohteliasta häneltä siis, mutta pakko sanoa että sinun viestissäsi paistaa se asenne jota vihaan sekasyöjissä. Jos MINÄ haluan pihvin niin minähän tilaan sen, ja minulla on oikeus tehdä se ilman että joudun sekuntiakaan ajattelemaan millä hinnalla se on tuotettu. [/quote] Tiedän kyllä miten lihaa tuotetaan, mutta ne on vain eläimiä ja ne ovat ihmisen alapuolella ravintoketjussa. Ihan luonnollista siis syödä sitä lihaa.
[/quote]
Jos olet sitä mieltä että mikä tahansa eläinrääkkäys on moraalisesti ok, koska ne ovat vain eläimiä, niin sitten olet ainakin johdonmukainen.
En voi ymmärtää sekasyöjiä jotka valittavat jostain koirien pentutehtailusta, mutta tukevat silti lihan tehotuotantoa. Ihan samaa touhuahan se on.
En ole ikinä tavannut yhtään vegaanimiestä saatika edes kasvissyöjää. Kasvissyöjänaisia olen tavannut, mutten yhtään vegaaninaistakaan. Olen itse vegaaninainen, mutta en tosiaan sen enempää vegaanien piireissä ole pyörinyt ikinä. Voisi kuvitella, että näillä miehillä kyllä vientiä riittää naismarkkinoilla!
Vegaanimies sais tulla ja ottaa mut ja tehdä viimein minusta vegetaristista vegaanin!
Mikään ei tosiaankaan ole kuumempaa kuin heikommistaan välittävä mies. :')