Vegetaristi-/vegaanimiehet on ihania!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:08"]
Mikään ei tosiaankaan ole kuumempaa kuin heikommistaan välittävä mies. :')
[/quote]
Suomalainen lihansyöjälassukka puolestaan kaikin tavoin halveksuu heikompiaan, koska luulee sen nostavan statustaan sosiaalisessa hierarkiassa ja parinmuodostusmarkkinoilla.
[/quote]
Oikeasti statusta nostaisi ryhtyminen kasvissyöjäksi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 00:12"]
Itse olen kasvissyöjä ja useimmiten seurustelukumppaniksenikin on toinen kasvissyöjä löytynyt. Kasvissyöjämiehen kiistattomia etuja: hiki eikä muutkaan eritteet haise yhtä pahalle kuin lihansyöjämiehellä. Ihan oikeasti, kasvissyöjän sperma on huomattavasti paremman makuista kuin lihansyöjällä ikinä. Otantani ei tosin ole kovin suuri (n. 10 miestä), mutta kyllä kasvissyöjät ovat poikkeuksetta tuoksuneet ja maistuneet paremmalle.
[/quote]
Kasvissyöjän sperma on tosiaan hyvää, ja iho esim. haisee todella hyvälle.
Mun mies on on/off kasvissyöjä, ja sen lihansyöntikausina sen ihoon tulee sellainen paha haju, ja spermaa en suostu nielemään silloin.
Googlettakaapa ulkomaalaisia näyttelijä- ja muusikkomiehiä (tai muun alan julkkiksia), jotka ovat joko vegaaneja tai kasvissyöjiä. Paljon kuumia miehiä eikä todellakaan mitään rastapäisiä homeelta tuoksuvia kukkakeppejä, jollaiseksi kaikki vegetaristi- ja vegaanimiehet mielletään. :)
Niin, nyt miehet kasvissyöjiksi, PRKL!!! ;)
Jared Leto, GoT:n Tyrionin näyttelijä, Woody Harrelson, Brad Pitt, Russell Brand, Chris Martin, Milo Ventimiglia, Bill Clinton, Tobey Maguire, Alec Baldwin, Anthony Kiedis, Casey Affleck, Mike Tyson, Bruce Springsteen, Paul McCartney, Boy George, Alan Cumming, onhan noita..:)
Tuhkamunia ne on. Haisee myös pahalle
Eläinystävällisyys on aina seksikästä. Kertoo tavanomaista korkeammasta empatiakyvystä.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:41"]Tuhkamunia ne on. Haisee myös pahalle
[/quote]
Haha, oma eksäni on vegaani ja miehekkäin + seksikkäin ihminen jonka tiedän. Hän treenaa ja huolehtii proteiininsaannistaan, kun täällä nyt kuitenkin kaikki kuvittelee vegaanimiehet pelkiksi kukkakepeiksi.
Samaa mieltä :3 En oikein tiedä haluaisinko enää muunlaisen kanssa ollakaan, kun on tottunut hyvään. Toivottavasti liitto kestää
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:40"]Eivät ne ole edes mitään miehiä!
[/quote]
Enemmän munaa on siinä, joka ei syö munaa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:40"]Eivät ne ole edes mitään miehiä!
[/quote]
Niin vanhakantainen näkemysmalli. Päivity tähän päivään.
En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa.
N24
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:40"]
Eivät ne ole edes mitään miehiä!
[/quote]
Jep. Alkukantainen luolamies kyllä ostaa jauhomakkaraa kaupasta. Ah, kun mies noukkii ne pihvit sieltä pakastealtaasta... Siinä on sitä seksikkyyttä jota vege"miehissä" ei vain ole.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"]
En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24
[/quote]
Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö
[/quote]
Joidenkin miehinen itsetunto ei perustu makkaransyöntiin...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"]
En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24
[/quote]
Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö
[/quote]
Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri.
N24
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 22:55"] En ikinä voisi seurustella vegaanin tai edes vegetaristin kanssa. N24 [/quote] Kasvissyöjät tekee aina hirveän haloon siitä mitä muut syö [/quote] Ainakin oma kokemukseni on juuri tämä. Erehdyin ravintolaan kasvissyöjän kanssa ja kauhea nalkutus alkoi, kun tilasin pihvin. Onneksi oli kaverin kaveri. N24
[/quote]
Ymmärrän tunteen. Itse olin ensin 18 vuotta sekasyöjä ja yksikään kasvissyöjäkaveri ei sanonut sanaakaan.
Sitten ryhdyin kasvissyöjäksi ja ihan uskomattoman moni sekasyöjä alkoi valittaa asiasta. Kommentit vaihtelevat "hyi vittu miten ällön näköistä ruokaa!"-tyyppisistä turhista jutuista ihan vihamielisiin hyökkäyksiin koko elämäntapaa vastaan.
Siksi niputan nykyään kaikki sekasyöjät samaan kastiin enkä ikinä voisi seurustella sekasyöjän kanssa.
Itse olen kasvissyöjä ja useimmiten seurustelukumppaniksenikin on toinen kasvissyöjä löytynyt. Kasvissyöjämiehen kiistattomia etuja: hiki eikä muutkaan eritteet haise yhtä pahalle kuin lihansyöjämiehellä. Ihan oikeasti, kasvissyöjän sperma on huomattavasti paremman makuista kuin lihansyöjällä ikinä. Otantani ei tosin ole kovin suuri (n. 10 miestä), mutta kyllä kasvissyöjät ovat poikkeuksetta tuoksuneet ja maistuneet paremmalle.