Missä vaiheessa miesten (epätoivottu) huomio loppuu?
Kommentit (36)
Vaiva, jonka aika parantaa, kuin arpeutuvan haavan.
Se, mikä mielestäsi on tuijottelua on miesten mielestä vain vilkaisu.
Viheltelyä ei harrasta kukaan mies.
Nauti ihailevista katseista, niin kauan kun niitä saat. Ne loppuvat yllättävän nopeasti.
Ei mulle oo koskaan vihellelty, aika outoa edes miksi haluaisin tuollaista huomiota...??
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Nauti ihailevista katseista, niin kauan kun niitä saat. Ne loppuvat yllättävän nopeasti.
Miksi haluaisin nauttia vieraiden miesten "ihailevista" katseista? Oman miehen riittää..
Ei tuollaista taida olla olemassakaan.
Mies54v
Minkälaisia ovat "ihailevat katseet?" Voihan sitä ajatuksissaan muistaa jonkun mukavan tilanteen ja hymyillä silmillään itsekseen.
Nämä ovat taas niitä naisten mutupohjaisia höpinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti harrastaa, ja huutelua myös.
Ap
Ajatella, jos nuo olisivatkin ihailevia katseita, mutta eikö ne yleensä ole sellaisia ”vau nyt kiihotun” katseita?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, jos nuo olisivatkin ihailevia katseita, mutta eikö ne yleensä ole sellaisia ”vau nyt kiihotun” katseita?
En ymmärrä, mistä puhutte.
N
En katso lihavia enkä laittautumattomia, joten jos haluaa olla minun huomioltani rauhassa, suosittelen lihomaan 20-30 kg, lopettamaan meikkaamisen, hiusten laittamisen ja pukeutumaan tuulipukuun.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ei viitsi tälläytyä. Iällä ei näyttäisi olevan muuta merkitystä kuin että ikääntymisen myötä kohteliaisuus lisääntyy nuorempien miesten suunnalta ja epäkohteliaisuus vanhempien miesten.
Vanhemmat miehet ovat olleet kohteliaita, mutta samanikäiset naiset alkavat tiuskimaan ja viittaamaan ansioni johtuvan ulkonäöstä, ei tekemästäni työpanoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun ei viitsi tälläytyä. Iällä ei näyttäisi olevan muuta merkitystä kuin että ikääntymisen myötä kohteliaisuus lisääntyy nuorempien miesten suunnalta ja epäkohteliaisuus vanhempien miesten.
Ei auta. Laittautumattomana sitä saattaa olla jopa helpommin lähestyttävissä olevan oloinen. Duunin jälkeen pieruverkkareissa yksillä käy kokemukseni mukaan jopa parempi flaksi kuin tälläytyneenä yökerhosta. Tai ehkä mä meikkaan päin veetua.
Huomio vähenee viimeistään n.50v. kyttäily sitten kun mies on 78 v.
Eiköhän me hoivakodissa sitten rauhoituta. Vai onko sielläkin joku StarbuDisko ja jatkoille mun huoneeseen, vaipat lentäkööt nurkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Laittautumattomana sitä saattaa olla jopa helpommin lähestyttävissä olevan oloinen. Duunin jälkeen pieruverkkareissa yksillä käy kokemukseni mukaan jopa parempi flaksi kuin tälläytyneenä yökerhosta. Tai ehkä mä meikkaan päin veetua.
Jep, viimeksi kun mulle huudeltiin, mulla oli silmälasit, hiukset ponnarilla, pelkkää ripsiväriä naamassa, farkkushortsit, löysä t-paita ja lenkkarit. Talviaikaan saa onneksi olla enemmäna rauhassa.
Ap
Kunpa olisin. Vasta viime aikoina ovat alkaneet lähestyä. Teininä sain olla ihan rauhassa mutta sillon olinkin finninaama.