Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Torin huonekaluihin ei laiteta mittoja?

Vierailija
10.02.2022 |

Miksi mittoja pitää pyytää myyjältä erikseen? Huonekalujen osto on hankalaa kuin ei mitään käsitystä minkä kokoinen huonekalu on.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Mun mies ei viitsi laittaa huonekalujen eikä minkään muunkaan tavaran mittoja ennen kuin joku kyselee niitä, vaikka olisin mitannut kaiken valmiiksi. Olen sanonut, että miksi pitää tehdä mahdolliselle ostajalle niin hankalaksi homma, mutta ei se sitä ymmärrä.

Vierailija
2/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan aina kaikki mahdolliset.Silti kysellään vaikka mitä ja niitä mittojakin vaikka ne lukee siinä ilmoituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta tai sit ei omisteta mitään mittaa (joku joskus vastas näin). Ite pyrkiny laittaan kaikki maholliset mitat.

Vierailija
4/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kulkeilla paikassa X ja selasin perheen ollessa ostoksilla Toria ja siellä oli just sen tyyppinen huonekalu kuin etsin. Ei mittoja. Laitoin viestiä myyjälle ja sovittiin näyttö puoli tuntia myöhemmin kyseisen henkilön varastolle. No liian isohan huonekalu sitten oli, mittasuhteet kuvassa hämäsi. Olin niin varma että huonekalu vois olla sopiva etten ruvennut edes kyselemään mittoja, luonnossa olikin valtavan iso. Omaa hukattua aikaani en harmittele kun olimme muutenkin autolla ja huudeilla. Mut myyjä joutui lähtemään erikseen näyttämään, turhaan. Huonekaluja ilman mittoja näkee niin paljon että mietin onko siihen joku syy mitä en hoksaa. Ap

Vierailija
5/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Torista kohtuuhintaisen ja -kuntoisen jääkaappipakastimen mutta ilmoitukseen ei tietenkään ollut laitettu mittoja, leveys olisi ollut minulle se tärkeä, kalusteen olisi pitänyt mahtua tiettyyn tilaan. Kysyessä myyjä vastasi isoin kirjaimin "normaalikokoinen". Se siitä sitten.

Vierailija
6/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torista katsellut ikkunoita mökille ja niissä kyllä ihmetyttää kun ei ole mittoja, aika oleellinen tieto.

En ole kysellyt.

Vierailija
7/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä.

Vierailija
8/18 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, katselin hevostavarapalstaa. Miljoonat ratsastushousut, eikä missään kokoa otsikossa. Onnea pläräämiseen sitten vain. Ja jostain kumman syystä ratsastusvaatteet ja hevostarvikkeet samalla palstalla, missä ei ole mitään järkeä siinäkään. 

Vierailija
9/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörit asialla

Vierailija
10/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin pitäisi muutenkin lisätä noita osastoja. Tosi vaikeaa etsiä mitään.

Vierailija
11/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan aina kaikki mitat ja silti saan viestejä, että mitkä ovat mitat 😂

Vierailija
12/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean huonekaluihin en laita mittoja, koska ostaja voi googlata ne itsekin. Ja silti niitä kysytään..

Vierailija
13/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tori-ostaja sopii noudon muttei koskaan ilmesty paikalle?

Miksi tori-ostaja sopii kauppoja muttei koskaan maksa vaikka just kysyi tilinumeroa?

Miksi tori-ostaja ostaa tavaraa ilman miehensä lupaa?

Miksi tori-ostajaa ei saa enää millään kiinni, kun olet antanut nouto-osoitteen?

Ja miten ihmeessä aina kun tori-ostaja sopii kaupat, hän joutuu sairaalaan?

Ja viimeiseksi, miksei hän sairaalasta päästyään enää haluakaan ostaa tuotetta, josta sopi kaupat?

Vierailija
14/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikean huonekaluihin en laita mittoja, koska ostaja voi googlata ne itsekin. Ja silti niitä kysytään..

Olisi myyjältä myös tosi idioottimaista laittaa ikean linkkiä tuotteeseen, että sen näkisi suoraan..

Mutta ei, minun lastulevyhärpättimeni on niin uniikki tuote, että ostaja nähköön vaivaa sen eteen..

Vierailija
15/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne laita kaikki edes vaatteisiin kokoa

Vierailija
16/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi myyjältä myös tosi idioottimaista laittaa ikean linkkiä tuotteeseen, että sen näkisi suoraan..

Mutta ei, minun lastulevyhärpättimeni on niin uniikki tuote, että ostaja nähköön vaivaa sen eteen..

Ei oo pakko ostaa, osta sellainen jossa on mitat

Vierailija
17/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee kauppoja tällaisten pellejen kanssa. 

Vierailija
18/18 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Torissakin ollaan tylyjä?  Eikö voisi vain ystävällisesti vastata siihen, mitä kysytään tai tarjotaan.  Ei kaikki ole täydellisiä ja ajatuksenlukijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi