Isä löysi mun prostituutiorahat öydältä
Mun isä kävi mun asunnossa hakemassa yhden tavaran ja olin unohtanut 700e käteistä sinne keittiön pöydälle. Oon opiskelija joten tollanen kiinnittää kyl huomiota. Isä tietysti oli huomannut nää rahat ja sanoi sivulauseessa et joo sulla oli jotain käteistä siellä. Kuulin sen äänestä et se oli tosi sellasen, ei nyt vihasen mut vakavan kuuloinen. Olin siinä tilanteessa ihan hermostunut ja vastasin vaan jotain et "joo" ja nauroin ei huhhuh.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Paljonko veloitat tunnista? Täällä olisi eräs 45v perheenisä, joka tarvitsisi hieman piristystä seksielämäänsä.
Hyvä kun et vaimosta kertonut. Tällä palstalla ei saa vaimosta puhua näissä yhteyksissä...
Juu ja tänään taas 100€ lisää opiskelukassaan, näinhän me sovittiin ;)? Minkälaista asua tänään on päällä..?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko veloitat tunnista? Täällä olisi eräs 45v perheenisä, joka tarvitsisi hieman piristystä seksielämäänsä.
Vai piristystä... ei tuollaista vanhaa kääpää millään enää henkiin herätetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nuori ja seksikäs nainen tekee ihmeitä vanhemmallekkin miehelle, vaikka vastahan olen tullut miehen ikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nuori ja seksikäs nainen tekee ihmeitä vanhemmallekkin miehelle, vaikka vastahan olen tullut miehen ikään.
Paitsi henkisesti.
Tää sama juttu oli jo ylikselllä ja jodelisssa tänään
Kauppakeskuksissa näitä nuoria kaunottaria tapaa ja hommat hoidetaan autossa parkkihallissa.
Milloin annat jutun voimaannuttavasta harrastuksestasi Iltapuluille?
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksissa näitä nuoria kaunottaria tapaa ja hommat hoidetaan autossa parkkihallissa.
Mulla akka on sairaanhoitaja ja menee yöksi töihin eli meille voisi tulla kotiinkin vaikka koko yöksi. Lapset voivat mennä kavereilleen.
Voihan ap olla shemale, transisitori, crossdresser, pitäkääs ny siitä kullista kiinni ja ajatelkaa aivoilla vaikka kuin jöpöttää jo.
Tarkalleen 720 euroa.
P.S. Jatkossa turha pyytää avustusta kotiväeltä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan ap olla shemale, transisitori, crossdresser, pitäkääs ny siitä kullista kiinni ja ajatelkaa aivoilla vaikka kuin jöpöttää jo.
Kyllä shemale kelpaa myös meille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Näppärää. Linkediniin nimikkeeksi prostituoitu yrityksessä Stockmannin parkkihalli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä shemale kelpaa myös meille miehille.
No oho 🤑
Kyllä. Mikä on öytä?