Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Charlesilla (kolmoisrokotettu) on korona jo toista kertaa

Vierailija
10.02.2022 |

Olkaa hyvät, tiedotusvälineet. Tämän saa kertoa myös Suomessa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko te että miljonäärit on vasta 3 rokotuksessa , rokotteet jotka maksavat 15e laaki..... ..........joulupukin reki meni rikki 12.1.2022 ....lähetä namibian prinssille 1200e ni saadaan rekikuntoon

Vierailija
42/42 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ihmisillä koronavirus kuuluu nenän normaaliflooraan? Kun se aika ajoin tuntuu noilla muuten niin terveillä ja hoidetuillakin ihmisillä aktivoituvan.

Sitähän ei ole koskaan aikaisemmin mitenkään tutkittu. Emme tiedä vaikka juurkin koronavirus pyörisi täällä joka talvi normaalistikin. En ainakana its eole koskana saanut tietää mikä virus minulla milloinkin nuhan ja kuumeen nostaan.

Ihan kuin nää virustutkijat olisi amatöörejä jotka tekee aloittelijan virheitä. Ainakin kun kuuntelee tätä piikkivastustajien mutuilua. 

Kyllähän ne vähän taitaa ollakin. Vai mitä olet siitä mieltä, että asiantuntija Rämetin mielestä naiset saivat kuukautishäiriöitä ihan vaan hermostumisesta johtuen?

Mä en ole koskaan saanut kuukautiskiertoani muutettua mitenkään muuten kuin hormoneilla. Ei vaikuttanut stressit, eikä liikunta ei syömiset tai syömättömyydet eikä mitkään. Pidän melkoisen loukkaavana syyttää naisia hysteerisyydestä.

Niin, "mä googlailin ite joten mä olen parempi ekspertti kuin ammattilaiset" selittää taas kerran jotain niin sekavaa ettei siinä ole päätä eikä häntää. Mut kiva että itse vakuutuit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän