Menenkö Prismaan vai Sittariin?
Kommentit (16)
S-marketissa on brazil-kahvi tarjouksessa. 3.49 €.
Cittari on todella kallis paikka, prisma liki saman hintainen kuin Lidl hiukan tuotteesta riippuen.
Menen aina Cittariin kun voin valita.
En käy s- liikkeissä. Käyn K- kaupoissa ja cittarissa. Olen k- kaupan asiakas ja saan plussaa ostoksistani. Tyytyväinen k- kauppaan.
Prisma. Käy samalla askartelu-, peli- ja lastenosastolla tms.
Vierailija kirjoitti:
Älä tue ässää
miksi?
Menemme yleensä Prismaan ja toisinaan Lidliin
Prismassa laaja valikoima ja hyvät tarjoukset
Kuukausittain tulee bonukset tilille ja kerran vuodessa jäsenille ylijäämäpalautusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tue ässää
miksi?
Aika kähmästä touhua välillä miten junailevat itselleen tontteja ym. selvitys oli siitä joskus. Itse pienyrittäjänä vältän viimeiseen asti ässän tukemista. En halua että kaikki ravintolat, pubit ja huoltsikat samalla kaavalla tehtyjä ankeita paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tue ässää
miksi?
Aika kähmästä touhua välillä miten junailevat itselleen tontteja ym. selvitys oli siitä joskus. Itse pienyrittäjänä vältän viimeiseen asti ässän tukemista. En halua että kaikki ravintolat, pubit ja huoltsikat samalla kaavalla tehtyjä ankeita paikkoja.
Eli sulla on oma lehmä ojassa. Miksi en käyttäisi suurta Prismaa ja sen tarjouksia. Saman katon alla Alkosta apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tue ässää
miksi?
Kommari kauppa. K on sitä kunnon kapitalismia.
Lidl taas edustaa riistokapitalismia.
Taas tuli 30 euroa bonusta vaikka ihan sinkun pieniä ostoksia olen ostanut eli S.
Mene Saleen