Ymmärrättekö maailman hauskimmaksi mieheksi nimetyn Ismo Leikolan huumoria?
Tai siis valittiin amerikkalaisen Laugh Factory -komediaklubiketjun järjestämssä Funniest Person in the World -kilpailussa.
Minä en. Ehkä olen huumorintajuton ihminen. Kiinnosti sen verran, että luin Suo, kuokka ja Hollywood -kirjan. Ei avautunut tuo huumori.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Ismon Conan-vierailu on yksi katsotuimmista Conan-klipeistä.
Ainahan se on kiva katsoa, kun joku suomalainen nolaa itsensä ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkäys ei ole koskaan, missään tilanteessa huvittavaa. Muistan tyypin Tallitähdet-ohjelmasta, josta taisi aivan asiattoman hevosenlyömisepisodin jälkeen saada potkutkin. Hyvin vastenmielinen maku jäi henkilöstä.
Aina kannattaa ihminen tuomita yhdestä teosta loppuelämäksi. Varokaa vaan virheitä itsekin.😎
Normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen saattaa ihan vaan ottaa ja potkaista vaikkapa koiraa oman virheensä takia? Ihan normaalia ja ookoo, sellasta nyt vaan sattuu?
Minusta kyse ei ole tuolloin yksittäisestä teosta vaan tietystä arvomaailmasta, siitä miten kohtelee heikompiaan. Sori ohis.
Kirjassa puhuu paljon koirastaan ja kuinka rakas on. Eläinrakkaalta vaikuttaa. Älä itse ole tuomitseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voi kauheeta, mitä ne meistä nyt ajattelee"
Idea on näyttää melko juntilta, ja puhua melko syvällisiä.
Vitsi on ristiriidassa noiden kahden välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä tykkäävät kun ei-englanninkielinen pystyy keksimään niin hyviä oivalluksia heidän kielestään.
Tämän ymmärtää, kun tietää, että niillä on ollut presidenttinäkin joku Trump.
Heittää keikkaa briteissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinrääkkäys ei ole koskaan, missään tilanteessa huvittavaa. Muistan tyypin Tallitähdet-ohjelmasta, josta taisi aivan asiattoman hevosenlyömisepisodin jälkeen saada potkutkin. Hyvin vastenmielinen maku jäi henkilöstä.
Aina kannattaa ihminen tuomita yhdestä teosta loppuelämäksi. Varokaa vaan virheitä itsekin.😎
Normaalilla empatiakyvyllä varustettu ihminen saattaa ihan vaan ottaa ja potkaista vaikkapa koiraa oman virheensä takia? Ihan normaalia ja ookoo, sellasta nyt vaan sattuu?
Minusta kyse ei ole tuolloin yksittäisestä teosta vaan tietystä arvomaailmasta, siitä miten kohtelee heikompiaan. Sori ohis.
Kirjassa puhuu paljon koirastaan ja kuinka rakas on. Eläinrakkaalta vaikuttaa. Älä itse ole tuomitseva.
Jos tykkää omasta koirastaan, niin miksi potkiin toisten koiraa? Ei todellakaan ole eläinrakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista nolaamista kun Conanin porukka kuulemma pyytänyt uudelleen käymään.
Ismo Leikola löi hevosta - potkut Tallitähdet-ohjelmasta
Olen kuullut siltä vaan ikivanhoja loppuunkaluttuja tusinajuttuja. Ja sit ku se ei ees osaa kertoo niitä, vaikuttaa lähinnä vaivaantuneelta ja nolostelevalta. Pidän enemmän älykkäästä- ja mustastahuumorista. Ja luontevista esiintyjistä.
Mikä tämä koiran potkimisjuttu edes on, en ole kuullutkaan. Huvitti yks kerta, kun miesystäväni komensi koiraansa läppäisemällä sitä remmillä persuksiin, lähinnä nyt kiinnittääkseen koiran huomion itseensä, kun se rähjäsi pikkukoiralle. Pikkuhurtan omistaja sai kauhean kohtauksen, kun mies muka löi koiraansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista nolaamista kun Conanin porukka kuulemma pyytänyt uudelleen käymään.
Miksipä ei olisi pyytänyt? Jos joku nolaa itsensä ymmärtämättömyyttään niin kivahan se on katsoa. Joidenkin mielestä.
On se parempi kun Sami Hedberg jolla yli puolet on läskivitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä itsensä ulkomailla nolanneita paljon, Samu Haber ja Sunrise Avenue, Nightwish, Ville Valohan se vasta nolona tuli takaisin Suomeen. Varmaan ihan nolatakseen Jasper Pääkkösen otti Spike Lee hänet elokuvaansa. 🤣
Vierailija kirjoitti:
On se parempi kun Sami Hedberg jolla yli puolet on läskivitsejä.
Hedberg onkin taas ihan eri asia. Vielä vähemmän voi käsittää sen suosiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä itsensä ulkomailla nolanneita paljon, Samu Haber ja Sunrise Avenue, Nightwish, Ville Valohan se vasta nolona tuli takaisin Suomeen. Varmaan ihan nolatakseen Jasper Pääkkösen otti Spike Lee hänet elokuvaansa. 🤣
Nyt pistit vähän liian isoja nimiä tuon Leikolan rinnalle. Vitsillä varmaan omasta mielestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut siltä vaan ikivanhoja loppuunkaluttuja tusinajuttuja. Ja sit ku se ei ees osaa kertoo niitä, vaikuttaa lähinnä vaivaantuneelta ja nolostelevalta. Pidän enemmän älykkäästä- ja mustastahuumorista. Ja luontevista esiintyjistä.
Olen satavarma että toi ujostelevuus on sen esiintymisrooli. Ja hyvin vetää, tykkään juuri kun on tollanne hieman boheemin oloinen. En tykkää yhtään standupeista jotka huutavat vitsinsä. Ja alleviivat alleviivamasta päästyään missä oli hauska kohta. Ismo on just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen satavarma että toi ujostelevuus on sen esiintymisrooli. Ja hyvin vetää, tykkään juuri kun on tollanne hieman boheemin oloinen. En tykkää yhtään standupeista jotka huutavat vitsinsä. Ja alleviivat alleviivamasta päästyään missä oli hauska kohta. Ismo on just hyvä.
"Ujostelevuus" varmasti onkin se rooli. Mutta kun ei vaan nappaa niin ei nappaa. Roolin takana hän on kuitenkin kaikkea muuta kuin mukava. Taisi vaimokin sen jo tajuta.
Itse tykkään, en katsonut paljon noita amerikan juttuja mutta suomeksi löytyy paljon hauskoja juttuja joissa todella hyviä oivalluksia ja pointteja, ihan aavistus voisi olla vähemmän sitä alapäähuumoria jos on jotain kritisoitava
hänen olemus on myös jo hauska ja onkin yksi suurin huumorin salaisuuksista, tätä on todella todella harvalla, eli kun hän vain kävelee lavalla - eikä tee mitää - silti alkaa hymyilyttämään tai naurattamaan, tämä poikkeuksellinen ominaisuus oli myös Benny Hill nimisellä koomikolla
lisäksi Ismo on sopivan lahjakas ja musikaalinen, tykkään hänen lauluesityksistään ja hyvä ettei ole liian hyvä laulaja, siinä säilyy uskottavuus ja hauskuus (varmaan pystyisi opettelemaan paljon paremmaksikin tässä jos haluaisi)