Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin muijan kanssa yhteen , hän odottaa että ulkoilutan hänen koiriaan?

Vierailija
10.02.2022 |

Koirat tulivat siis hänen mukanaan. Pitäisikö minun muka osallistua niiden hoitoon? Ja kun kysyin että et kai odota että maksan ja kuskaan niitä eläinlääkärissä tms. tarpeen tullen, niin mutisi vaan jotain "no miks et..".....

Voi V😑

M28

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olisi vähän sama asia jos mies sanoisi naiselle että "Nyt sinäkin huollat ja peset mun prätkää koska muutettiin yhteen" Varmasti sillon haluaisit hangata sen romun kuravedellä? Moni mies ajattelee samoin naisen koirasta joka tuntuu olevan tärkeämpi kuin puoliso.

Vierailija
42/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, ettei asia yhtään tullut mieleesi ennen yhteenmuuttoa?

Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.

AP

Mitä on "töiden välissä"?

Samaa mietin,

- hän on syystä tai toisesta työtön/jostain töistä pois ja menossa muihin/uusiin töihin?

- hänellä on kaksi tai useampi eri aikaan tapahtuvaa työtä/kaksi tai useampi eri työpaikka(a) joiden välillä surffailee päivittäin?

- muu, mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.

AP

Toivon, että olet pian myös asuntojen välissä. Minä en katselis noin laiskaa miestä yhtään päivää.

Vierailija
44/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kimpassa ja asutte yhdessä, ne on nyt teidän koiria eikä vaan naisen.

Tietenkin pidät koirista huolta, kävelytät välillä ja ruokit tietenkin.

Vierailija
45/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä nainen, kun kanssasi on. <3

Miksi ap:n pitäisi maksaa tyttöystävän koirista?

Ei varmaankaan maksaa. Mutta esim ulkoiluttaa tarvittaessa. Tai jos omistaa perheen ainoan auto, niin lainata di tai ajaa eläinlääkärille.

Miksi ihmiset muuttaa yhteen, jos eivät kuitenkaan halua olla tai toimia yksikkönä. Auttaa tai osallistua toistensa elämään? En tarkoita mitään hoitovastiuta, mutta auttamista ja osallistumista silloin kun tarvitaan.

Vierailija
46/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen piskit, naisen ongelma.

Tuohon voisi nainen todeta: "Miehen pallit, miehen ongelma. Tyhjennä itse!".

Siitä ne vasta ongelmat alkaakin kun käy itse tyhjentämässä.

Miten niin "käy" tyhjentämässä? Runkatakin voi.

Vierailija
47/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on yksilöharrastus. Omituista vaatia ulkopuolisia osallistumaan siihen.

Vähän kuin vaatisi toista postimerkkeilemään tai jotakin.

Vierailija
48/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikös tuosta tule vähän loinen olo? Tuossa tilanteessa sinun pitäisi ulkoiluttaa, tehdä ruuat , siivota ja vielä hemmotella jalkahieronnoilla yms naista.

Vierailija
49/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se olisi vähän sama asia jos mies sanoisi naiselle että "Nyt sinäkin huollat ja peset mun prätkää koska muutettiin yhteen" Varmasti sillon haluaisit hangata sen romun kuravedellä? Moni mies ajattelee samoin naisen koirasta joka tuntuu olevan tärkeämpi kuin puoliso.

no ei tarvi huoltaa tai pestä toisen prätkää, ne pärjää ihan hyvin.

mutta jos tulee vaikka sade tai myrsky ja toisen prätkä on jäänyt pihalle, niin silloin sen voi siirtää turvaan sisälle.

koira on kuitenkin elävä otus, ei sitä voi verrata esineeseen.

Vierailija
50/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Koira on tavara, eikä mikään perheenjäsen.

Vierailija
51/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Koira on tavara, eikä mikään perheenjäsen.

Se ”tavara” ei vaan pysy hengissä ilman huolenpitoa.

Vierailija
52/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siitä yksilöharrastuksesta voi tehdä yhteistä harrastusta? Pariskunnat harrastavat asioita yhdessä.

Kummallista, että noin eri tavalla eläimiin suhtautuvat ihmiset ovat ylipäätään yhteen päätyneet. Kuvaa asenteita yleisemminkin.

Myönnän itsekin vastustaneeni aluksi vaimoni kissojen kanssa nukkumista, mutta pian se tuntui maailman luonnollisimmalta asialta.

Vierailija
53/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarvitsisit jotain apua, niin tietysti olisin mukana tai auttaisi minkä voin. Miksi en olisi? En kuitenkaan haluaisi, että delegoit inhottavat työt minulle, koska et niitä itse halua tehdä. Koirien kanssa ulkoiluttasin, jos mies ei ehdi ja veisin jopa eläinlääkärille, mutta mies saisi hoitaa laskun. Luultavasti koiranomistaja haluaa viedä omat koirat eläinlääkäriin ja prätkän omistaja korjata sitä itse, mutta silti siinä voi olla mukana.

Vierailija
54/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika yleistä että parisuhteessa yhdessä hoidetaan koirien lenkitys mutta kaikki eivät pidä koirista tai halua niitä käyttää ulkona.

Ei mun mielestä ole lähtökohtaisesti pakko osallistua. Tai ainakaan siten että olisi 50/50. Tietysti jos joskus puolisko pyytää tekemään palveluksen niin sit voi käydä.

Vierailija
55/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä nainen, kun kanssasi on. <3

Kukaan tuntemani nainen ei olisi sellaisen miehen kanssa, joka puhuisi hänestä "muijana".

Vierailija
56/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta oppii että koira naisella on suurin mahdollinen no-no.

Ne ovat eläimiä eivätkä mitään perheenjäseniä.

Naiset suhtautuvat koiriin kuin lapsiin.

Vierailija
57/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta oppii että koira naisella on suurin mahdollinen no-no.

Ne ovat eläimiä eivätkä mitään perheenjäseniä.

Naiset suhtautuvat koiriin kuin lapsiin.

Lapsellisempaa se on, jos suhtautuu autoon/prätkään/veneeseen kuin lapseen.

Vierailija
58/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopon putsaus on helpompaa kuin että pitäisi ottaa lämmin kakka hangelta muovisuoja kädessä.

En alkaisi ottamaan kakkoja.

Tulee mieleen se yksi aloitus joka poistettiin, missä perheen isä itkeskeli kun perhe halusi kaksi koiraa ja isä itse vastusteli lemmikkien hankkimista, koska tiesi että sekin asia päätyy hänen työlistalleen.

Niin parisen kuukautta koirien hankinnasta oli koirien hoito ulkoistetttu isälle.

Perheessä oli 10 vuotias poika ja 12 vuotias tyttö ja vanhemmat olivat nelkyt viiskyt vuotiaita.

Jotenkin miehelle se nakki aina napsahtaa ja nykyään ei miehellä ole mitään sanaa. Hän voi vain uikuttaa palstoilla näitä epäkohtia elämässä. Tietenkin lemmikkien ravinto menee myös iskän pussista.

Sellaista se naisten ja lasten kanssa on.

Ap ei kannata ainakaan lapsia hankkia. Siihen et ole kykenevä ja tarpeeksi mies vielä.

Vierailija
59/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvakaa vielä kaksikymmentä vuotta kirjoitti:

Mopon putsaus on helpompaa kuin että pitäisi ottaa lämmin kakka hangelta muovisuoja kädessä.

Tulee mieleen se yksi aloitus joka poistettiin, missä perheen isä itkeskeli kun perhe halusi kaksi koiraa ja isä itse vastusteli lemmikkien hankkimista, koska tiesi että sekin asia päätyy hänen työlistalleen.

Niin parisen kuukautta koirien hankinnasta oli koirien hoito ulkoistetttu isälle.

Perheessä oli 10 vuotias poika ja 12 vuotias tyttö ja vanhemmat olivat nelkyt viiskyt vuotiaita.

Jotenkin miehelle se nakki aina napsahtaa ja nykyään ei miehellä ole mitään sanaa. Hän voi vain uikuttaa palstoilla näitä epäkohtia elämässä. Tietenkin lemmikkien ravinto menee myös iskän pussista.

Ap ei kannata ainakaan lapsia hankkia. Siihen et ole kykenevä ja tarpeeksi mies vielä.

vanhemmillehan se koiren hoito yleensä jää vaikka lapset muuta lupaisi

siis äidille ja/tai isälle

Vierailija
60/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa vielä kaksikymmentä vuotta kirjoitti:

vanhemmillehan se koiren hoito yleensä jää vaikka lapset muuta lupaisi

siis äidille ja/tai isälle

Miksi?

Jos lapset surut silmissä lupaa sielunsa kirkkain voimin, että he kyllä ruoppaavat lämpöiset ja vetelät muffinssit kesät ja talvet roskiksiin ja heräävät kukon laulun aikaan ulkoiluttamaan. He kyllä ja he tekevät sen jos vain saavat sen.

Sitten eivät teekään. Kun eivät kykene heräämään ja eivät jaksa tai muista syöttää.

Pitäisikö tällöin elukka lopettaa ja viedä piikille?

Muistuttaa lapsia siitä että lupaus pitää pitää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme