Muutettiin muijan kanssa yhteen , hän odottaa että ulkoilutan hänen koiriaan?
Koirat tulivat siis hänen mukanaan. Pitäisikö minun muka osallistua niiden hoitoon? Ja kun kysyin että et kai odota että maksan ja kuskaan niitä eläinlääkärissä tms. tarpeen tullen, niin mutisi vaan jotain "no miks et..".....
Voi V😑
M28
Kommentit (63)
Aika jännä, ettei asia yhtään tullut mieleesi ennen yhteenmuuttoa?
Typerä nainen, kun kanssasi on. <3
Sinänsä en minäkään maksaisi. Mutta asiasta olisi kyllä puhuttu ennalta.
Lapsilla näköjään kotileikit menossa
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitäisi maksaa tyttöystävän koirista?
Vierailija kirjoitti:
Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.
AP
Sano, että se on joko sinä tai koirat.
No vastauksenhan tiedät etukäteen. Koirankusettajaksi kelpaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n pitäisi maksaa tyttöystävän koirista?
Haaveileeko hän joskus päätyvänsä naimisiin, ehkä jopa tämän naisen kanssa?
Kyllä useimmilla avopuolisoillakin on niin, että osat rahoista ovat yhteisiä.
Se on katsos sitä sitoutumista suhteeseen. :)
Nämä kannattaa selvittää ennen yhteenmuuttoa, ihan seurusteluvaiheessa.
Voit kompensoida asumiskuluja taluttamalla niitä koiria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.
AP
Olin ensin sinun puolellasi, mutta tuo muuttaa tilanteen. Hän käy töissä ja elättää sinut, mutta sinä et viitsi edes ulkoiluttaa koiria?
Missään nimessähän ei asioita kannata sopia ENNEN yhteenmuuttoa. Toisekseen, jos sinä elät tällä hetkellä niinsanotusti naisen siivellä, niin tokikin on ihan kohteliasta kompensoida muuten sitä, että toinen maksaa enemmän kuluja. Koiran lenkitys on pieni hinta siitä, että saat paremman elintason puolisosi rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuossa tilanteessa pitäisi hyvin nöyrästi ja kiitollisesti ulkoiluttaa niitä koiria, heti kun "kulta" vain pyytää.
Yleensä kumppani hyväksytään "pakettina", eli lemmikit ja mahdolliset lapset tulevat kylkiäisinä. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä. Jos vaikka lemmikki tai lapsi sairastuu, eikä sillä omistajalla/vanhemmalla ole mahdollisuutta jäädä kotiin hoitamaan potilasta, niin vetoaako se toinen sitten siihen, että "hoida ite omat lemmikkisi/lapsesi", vaikka itse voisi helpommin jäädä kotiin?
Kuka alle kolmiktmppinen sanoo naistaan muijaksi?? Luulin , että kyseessä 85 vuotias 60 vuotta aviossa olleena.
Vierailija kirjoitti:
Nämä kannattaa selvittää ennen yhteenmuuttoa, ihan seurusteluvaiheessa.
Kuten sekin seikka pitääkö se seurustelukumppani ylipäätään kissoista tai koirista että asia ei tule sitten täytenä yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli vaikka olet päivät kotona, et silti viitsi ulkoiluttaa koiria? Aika moukka olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet siis työtön ja työssä käyvä "muijasi" maksaa suurimman osan vuokrastasi?
Jos noilla spekseillä vielä kehtaat olla käyttämättä koiraa pissalla, niin tämän täytyy olla provo.
Voi V, hyvä se on tässä vaiheessa ottaa asia puheeksi, kun pska on jo housuissa.