Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutettiin muijan kanssa yhteen , hän odottaa että ulkoilutan hänen koiriaan?

Vierailija
10.02.2022 |

Koirat tulivat siis hänen mukanaan. Pitäisikö minun muka osallistua niiden hoitoon? Ja kun kysyin että et kai odota että maksan ja kuskaan niitä eläinlääkärissä tms. tarpeen tullen, niin mutisi vaan jotain "no miks et..".....

Voi V😑

M28

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, ettei asia yhtään tullut mieleesi ennen yhteenmuuttoa?

Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.

AP

Olin ensin sinun puolellasi, mutta tuo muuttaa tilanteen. Hän käy töissä ja elättää sinut, mutta sinä et viitsi edes ulkoiluttaa koiria?

Olisikohan mammoilla sama ääni kellossa jos roolit olisivat toisinpäin "Maksan vuokran ja työtön naisystäväni ei suostu edes kokkaamaan ja siivoamaan kotona päivittäin"?? 🤔🤔🤭

Mies

Vierailija
22/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen piskit, naisen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen töiden välissä niin hän maksaa vuokrasta suurimman osan, joten päätös oli mun kannalta helppo.

AP

Siinä tapauksessa ulkoilutan kiltisti koirat ja hoidat kotityöt 😁

Vierailija
24/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi V, hyvä se on tässä vaiheessa ottaa asia puheeksi, kun pska on jo housuissa.

Ap:n asenteen takia sitä voi löytyä kämpän lattioiltakin. 😁

Vierailija
25/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä tarvitse maksaa koirien juttuja, mutta välillä voi kyllä lenkkeilyttää.

Olen minäkin automaattisesti ollut jonkun verran miehen koiran kanssa, jos olen hengaillut miehen kanssa jolla on koira. Siihenhän tulee ihan luonteva kontakti, kun pyörii samassa paikassa sen kanssa, joten ei mikään satunnainen lenkkeilytys ole ongelma - sitäpaitsi lenkkeilyhän tekee hyvää.

Itselläni ei kyllä olisi muutenkaan varaa valittaa tuollaisesta, kun itselläni on lapsi (tosin jo kouluikäinen, eli ei sillä tavalla huolehdittava ja autettava, kuin koira).

Jos minulla olisi mies, niin en odottaisi miehen maksavan lapsen jutuista, mutta odottaisin hänen kyllä luovan lapseen hyvän suhteen ja voivan olla kotona lapsen kanssa esim. jos olen yön poissa tai vasta myöhään kotona. Tuossa kohti miehen pitäisi siis lähinnä olla varalta paikalla, ja katsoa että lapsi menee nukkumaan ihmisten aikoihin ja kysyä onko hampaat pesty.

Vierailija
26/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerä nainen, kun kanssasi on. <3

Miksi ap:n pitäisi maksaa tyttöystävän koirista?

Miksihän ap yleensä muutti yhteen tyttöystävänsä kanssa?

Tulivatko koirat jotenkin yllätyksenä?

Vierailija
27/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka alle kolmiktmppinen sanoo naistaan muijaksi?? Luulin , että kyseessä 85 vuotias 60 vuotta aviossa olleena.

Tampereella nuoret käyttää toisistaan nimitystä muija ja äijä... Omaan korvaan puhutaan vanhemmista ihmisistä, mutta nämä muijat ja äijät on teinejä 🤷🏻‍♀️

Vierailija
28/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka alle kolmiktmppinen sanoo naistaan muijaksi?? Luulin , että kyseessä 85 vuotias 60 vuotta aviossa olleena.

Gimmel ja Nelli Matula

Vierailija
29/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Olin ensin sinun puolellasi, mutta tuo muuttaa tilanteen. Hän käy töissä ja elättää sinut, mutta sinä et viitsi edes ulkoiluttaa koiria?

Olisikohan mammoilla sama ääni kellossa jos roolit olisivat toisinpäin "Maksan vuokran ja työtön naisystäväni ei suostu edes kokkaamaan ja siivoamaan kotona päivittäin"?? 🤔🤔🤭

Mies

Kotityöthän on ensisijaisesti sen homma, joka on kotona.

Jos kumpikaan ei ole kotona vaan työelämässä, niin sitten 50-50.

Mamma

Vierailija
30/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia joka kiinnostaisi ehkä vähiten maailmassa, olisi jonkun koiran ulkoilutus.

Käskisin hoitaa omat harrastuksensa itse, tai jos vaihtaisi öljyt mun prätkään niin sitten voisin harkita vastapalveluksena.

Vierailija
31/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen muuton jälkeen ne ovat perheen koiria siihen asti kunnes erotaan.

Vierailija
32/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä on "töiden välissä"?

Vierailija
33/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mies

No totta kai sukupuolesta riippumatta työtön tekee enemmän kotitöitä. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei työssäkäyvän tarvitsisi esim. siivota omia sotkujaan kotona ollessaan.

Vierailija
34/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia joka kiinnostaisi ehkä vähiten maailmassa, olisi jonkun koiran ulkoilutus.

Käskisin hoitaa omat harrastuksensa itse, tai jos vaihtaisi öljyt mun prätkään niin sitten voisin harkita vastapalveluksena.

Ehkä vastaavaa olisi kyllä sellainenkin, että mies pyytäisi hakemaan prätkäänsä jonkun varaosan jostain postista/matkahuollosta, kun ei itse kerkeä juuri siihen aikaan tms.

Minä kyllä menisin, mielestäni tuollaiset kuuluu kumppanuuteen.

Ei nyt jatkuvasti tarvitse olla kumppanin asioita hoitamassa, mutta jossain määrin ne kuuluu asiaan.

Vierailija
35/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon voisi nainen todeta: "Miehen pallit, miehen ongelma. Tyhjennä itse!".

Vierailija
36/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin että vanhemmat hoitavat ja maksavat lapsensa ja tämä sama pätee myös lemmikinomistajiin - se joka hommaa, myös maksaa.

Vierailija
37/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Etkö sitten voi korvaukseksi joskus ulkoiluttaa niitä koiriakin? Aikaahan sinulla varmasti on, kun et töissä ole?

Vierailija
38/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon voisi nainen todeta: "Miehen pallit, miehen ongelma. Tyhjennä itse!".

Siitä ne vasta ongelmat alkaakin kun käy itse tyhjentämässä.

Vierailija
39/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mitä on "töiden välissä"?

Hienompi termi loiseläjälle tässä.

Vierailija
40/63 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan