Onko miehelläni oikeus suuttua?
Meillä on nyt vuosisadan riita minun mielestäni mitättömästä asiasta. Siksi haluaisin kysyä teidän mielipiteitä: miltä teidän korvaan kuulostaa?
Olin siis juhannuksen festareilla tyttöpuolisten kavereideni kanssa. Minä ja yksi näistä naispuolisista ystävistäni tutustuttiin festareilla 8 hengen porukkaan johon kuului 6 miestä ja 2 naista. Mentiin saunomaan ja saunassa oli minun lisäkseni tästä uudesta porukasta 4 miestä ja yksi nainen. Kaikilla meillä oli uikkarit päällä eli nakusaunasta ei ollut kyse.
Mies on mulle niin vihainen, että lähti äsken kotoa ovet paukkuen. Hänen mielestään hain huomiota kun menin saunomaan ennestään tuntemattomien miesten kanssa. Kunnon tyttöystävä ei kuulemma tee niin. Saunassa ei tapahtunut mitään seksuaalista. Saunottiin, juotiin ja vilvoteltiin terassilla. Olin oikeastaan odottanut saunaan pääsemistä koska 2 yötä olin palellut teltassa. Lisäki saunassa oli lisäkseni tämä toinenkin nainen eli en pidä asiaa vakavana.
Mitä te olette mieltä? Miehet voivat kommentoida suuttuisitteko itse? Entä mitä mieltä naiset ovat?
Kommentit (42)
Samaa mieltä kakkosen kanssa. Mitäs mies muuten puuhasi jussina?
Mietin asiaa toisinkin päin ja en usko että vetäisin asiasta hernettä nenään. En kuitenkaan ollut saunassa ainoa nainen. Mutta tää riita lähti nyt todella käsistä ja en tiedä kumpi meistä on enemmän "oikeassa". Varmasti nyt on keskustelun paikka ja yhdesaä mietitään mitkä on parisuhteen rajat, mutta mies tosiaan lähti ovet paukkuen puoli tuntia sitten.
Kuulostaa että miehellä on itsellään ollut huono juhannus, mikä on vetänyt mielen matalaksi. Hän ylireagoi. Ehkä juonut liikaa ja nyt on mielihyvähormonit vähissä? Tämä on se hyväntahtoinen selitys.
Pahemmastakin voi olla kyse. Onko hänellä yleensä tapana kontrolloida sun tekemisiä ja/tai osoittaa mustasukkaisuutta? Onko kyseessä siis vallanhaluinen kusipää? Hänellä voi myöskin olla itsellä huono omatunto omista juhannusseikkailuistaan. Syyttää siis sinua siitä mitä on itse tehnyt.
Komppaan kakkosta, mutta... mistä te oikein kaivatte näitä miehiä? Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi pettää sinua.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:00"]Samaa mieltä kakkosen kanssa. Mitäs mies muuten puuhasi jussina?
[/quote]
Hän oli omien kavereidensa kanssa viettämässä kaupunkijuhannusta täällä meidän kotikaupungissa. Ei halunnut lähteä festareille mukaan. -ap
Menin saunomaan vieraan äijä porukan kanssa voi kuullostaa miehesi korvaan pahalta ja saada mielikuvituksen laukkaamaan. Näin ulkopuolisen näkökulmasta ei kuullost, että olisit tehnyt mitään väärää.. M23
Jos olisit jättänyt kertomatta asian niin kaikki olisi mennyt kivasti. Nyt edes kaverisi eivät olleet esiliinana, vaan olit siellä saunassa ihan ventovieraiden kanssa. Saati sitten suihkussa - tuskinpa siellä uimapuku päällä olit? Juu, miehellä on mielessään nyt lukuisia ajatuksia tästä saunaillasta ja sanoitpa mitä tahansa, uppoat entistä enemmän suohon. Paras on siis olla hiljaa. Olet versiosi kertonut ja sillä siisti. Et voi miehen ajatuksille enää mitään. Jos ei usko, niin ongelma on hänen. Muistat vain, että mies voi kehitellä jonkun hieman samantapaisen saunaillan itselleenkin. :)
[quote author="shatteredK" time="21.06.2015 klo 20:02"]Komppaan kakkosta, mutta... mistä te oikein kaivatte näitä miehiä? Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi pettää sinua.
[/quote]
En voi kuin nauraa naisten vainoharhaisuudelle. Tuollaisen asian takia leimaat aloittajan miehen pettäjäksi? Tosi asiassa kuka tahansa mies olisi tuosta asiasta mustasukkainen, mutta kaikki eivät sano sitä ääneen. M31
10, en ole missään vaiheessa ollut alasti, en edes suihkussa. Kävin suihkussa bikinit päällä ja kävin vessassa vaihtamassa vaatteet päälle saunomisen jälkeen. -ap
No ei mun mielestä ole mitään syytä tuosta suuttua. Mitään ei tapahtunut. Kai ihminen saa saunassa käydä ja tutustua uusiin ihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:04"]
[quote author="shatteredK" time="21.06.2015 klo 20:02"]Komppaan kakkosta, mutta... mistä te oikein kaivatte näitä miehiä? Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi pettää sinua. [/quote] En voi kuin nauraa naisten vainoharhaisuudelle. Tuollaisen asian takia leimaat aloittajan miehen pettäjäksi? Tosi asiassa kuka tahansa mies olisi tuosta asiasta mustasukkainen, mutta kaikki eivät sano sitä ääneen. M31
[/quote]
En voi kuin nauraa oletuksellesi siitä, että olen nainen. Sitä kutsutaan psykologiaksi, ei vainoharhaisuudeksi. Ja btw, en olisi vastaavasta tapauksesta mustasukkainen.
Hyvä että sua ap ei haittaa että miehesi menee todella treenattujen, seksikkäiden, isorintaisten kaunotarten kanssa saunomaan joilla pikkupikku bikinit päällä :)
[quote author="shatteredK" time="21.06.2015 klo 20:02"]
Komppaan kakkosta, mutta... mistä te oikein kaivatte näitä miehiä? Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi pettää sinua.
[/quote]Voi veljet. Miten mulle ei tullut edes mieleen, että mies olisi pettänyt sillä aikaa? Oletko lukenut hieman liikaa tätä palstaa? Ihan normi reagointi tuo on mieheltä, normaalilta mieheltä, joka on ikävissään siellä tyttöänsä kotiin odottanut, mutta kuuleekin tämän mahdollisesti kihertäneen vieraiden miesten kainaloissa Eevan asussa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:06"]
10, en ole missään vaiheessa ollut alasti, en edes suihkussa. Kävin suihkussa bikinit päällä ja kävin vessassa vaihtamassa vaatteet päälle saunomisen jälkeen. -ap
[/quote]Älä sitä nyt meille tänne todistele ja itke, selitä miehellesi asia ja itke hänen edessään jos itkeä haluat. Niin makaa kuin petaa. :)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:08"]
[quote author="shatteredK" time="21.06.2015 klo 20:02"]
[/quote]Voi veljet. Miten mulle ei tullut edes mieleen, että mies olisi pettänyt sillä aikaa? Oletko lukenut hieman liikaa tätä palstaa? Ihan normi reagointi tuo on mieheltä, normaalilta mieheltä, joka on ikävissään siellä tyttöänsä kotiin odottanut, mutta kuuleekin tämän mahdollisesti kihertäneen vieraiden miesten kainaloissa Eevan asussa.
[/quote]
Siinä tapauksessa normaalit miehet ovat outoja. Terveisin epänormaali mies.
Miehelläsi on oikeus suuttumisen tunteeseen, mutta hän ei voi syyttää sinua siitä että olet saunonut sekasaunassa jossa kaikilla on uikkarit päällä. Parisuhteessa pitää puhumalla sopia että mikä on ookoo ja mikä ei ole ookoo.
Itse en näe miesseurassa uikkareissa saunomista sen kummoisempana kuin uikkareissa uimarannalla tai uimahallissa olemista.. Jos miehesi ei ole sinua informoinut että uikkareissa esiintyminen ei ole sallittua, niin ei voi sinua syyttää. Tunteisiin hänellä on kuitenkin oikeus.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:04"][quote author="shatteredK" time="21.06.2015 klo 20:02"]Komppaan kakkosta, mutta... mistä te oikein kaivatte näitä miehiä? Kuulostaa pahasti siltä, että miehesi pettää sinua.
[/quote]
En voi kuin nauraa naisten vainoharhaisuudelle. Tuollaisen asian takia leimaat aloittajan miehen pettäjäksi? Tosi asiassa kuka tahansa mies olisi tuosta asiasta mustasukkainen, mutta kaikki eivät sano sitä ääneen. M31
[/quote]
Kommentoit 17v pojalle, joka on pedofiili, ja jakelee tosiaan täällä viisauksia parisuhteista.
Enemmän minua naisena mietityttää se, että kun lähdetään tyttöporukalla jonnekin, niin miksi osa porukasta liukenee ja lähtee muiden mukaan. Siis ei vain ap vaan moni muu. Ihan kuin se tyttöporukka olisi tekosyy päästä menemään ja sitten perillä ei ollakaan yhdessä vaan jokainen erkanee omilleen (yksin tai kaksin) ja yhdessä ollaan taas kotiinlähtövaiheessa.
Tekeekö miehet samaa? Omasta kokemuksesta kun miehet pysyy porukassa alusta loppuun tai joku lähtee yhden naisen matkaan, ei vaihda porukkaa lennosta.
Suuttuiaitko itse jos miehesi menisi neljän naisen kanssa saunaan? Jos et, teidän pitää vissiin keskustella parisuhteenne säännöistä ja siitä mikä on ok ja mikä ei. Jos suuttuisit, nii teit nyt väärin.