Voimakas silmäkipu?
Mikä voisi olla kyseessä?nukkumaan mennessä tuntuu myös voimakkaasti, kun silmät sulkee. Ei pääkipua silmän takana tuntuu. Lääkärin soittoa juuri odottelen
Kommentit (39)
Mulla oireilee migreeni vaan silmäkipuna.
Toivottavasti sairaalassa sait apua siihen.
Mene päivystykseen. Silmäkipu ei ole normaalia.
Kiitos ja varmaa tässä päivystykseen joutuukin, kunhan soittavat ensin niin saan ohjeita ja lähden. Eipä muuta oiretta silmäkipu vain ja migreeniä ei ole ollut koskaan
Todennäköisesti iriitti. Minulla oli juuri viime syksynä se, todella sietämätön kipu.
Mikä se iriitti on? Paraneeko siitä?
Ap
Oletko kestovärjännyt kumia tai ripsiä hiljattain? Itsellä tulee tuollainen välillä, olen alkanut yhdistää sitä kosmetiikkaan. Voiko joku kosmetiikka nostaa silmänpainetta?
Särkylääkkeet ei auta myöskään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikös koronassa ole se oire
Ei ollut koronaa ku kotitestin tein
Ap
Iriittiin kuuluu myös valonarkuus ja silmän punoitus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kestovärjännyt kumia tai ripsiä hiljattain? Itsellä tulee tuollainen välillä, olen alkanut yhdistää sitä kosmetiikkaan. Voiko joku kosmetiikka nostaa silmänpainetta?
Kyllähän sitä tulee aika ajoin tehtyä, kulmien värjäystä. Olisko se sitten...
Vierailija kirjoitti:
Särkylääkkeet ei auta myöskään.
Ap
Sitten varmaan hermokipua. Voi liittyä migreeniinkin.
Onko iriitissä luomikipua? Itsellä alaluomen päältä jos varovasti koskettaa, se tuntuu kipeältä ja usein silmän alaosasta verisuonet katkeaa ja silmä punoittaa muutaman päivän. Silmien sulkeminen sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se iriitti on? Paraneeko siitä?
Ap
Paranee, saat silmään tod.näk. kortikosteroiditippoja.
Jos silmässä ei muuta oiretta esim. rähmimistä, punoitusta, valonarkuutta niin voisko olla kohonnut silmänpaine? Itselleni se aiheuttaa kipua silmässä.