Nainen, mikä suhde sinulla on omaan seksuaalisuuteen
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän tunuvat määrittelevän mitä se naisen seksuaalisuus on. Onko joko oikeaa tai väärää, riippuu ihan miehestä.
Juuri tänään täällä mies kertonut, miltä ja missä kuuluu naisesta tuntua. Oikein vai väärin?
Olen aina luullut olevani onnellinen ja saanut hyvää seksiä, ja mieheninauttinut todellakin, mutta ei - joku vieras mies tietää paremmin, vaikken ole koskaan tavannutkaan. Aika kumma.
Mulle kävi täällä sama mutta naisen toimesta.
Voih, missä?
Ketju missä väitettiin mieheltä suihinottavia naisia alistetuiksi. Väitettiin etten voi nauttia suuseksin antamisesta ja epäiltiin mieheksi. Väärää nautintoa siis, ei kuulu tuntea niin. Epäiltiin myös mieheksi.
Ei mennyt ihan noin...
No eipä tietenkään mennyt. Milloinkas minä olisin mitään tiennyt, muuthan sen paremmin tietävät. On kyllä tosiaan outoa touhua täällä!
Miksi tämä yksi tyyppi saa pilata kaikki ketjut omilla saarnoillaan. Kauanko tätä on jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän tunuvat määrittelevän mitä se naisen seksuaalisuus on. Onko joko oikeaa tai väärää, riippuu ihan miehestä.
Juuri tänään täällä mies kertonut, miltä ja missä kuuluu naisesta tuntua. Oikein vai väärin?
Olen aina luullut olevani onnellinen ja saanut hyvää seksiä, ja mieheninauttinut todellakin, mutta ei - joku vieras mies tietää paremmin, vaikken ole koskaan tavannutkaan. Aika kumma.
Mulle kävi täällä sama mutta naisen toimesta.
Voih, missä?
Ketju missä väitettiin mieheltä suihinottavia naisia alistetuiksi. Väitettiin etten voi nauttia suuseksin antamisesta ja epäiltiin mieheksi. Väärää nautintoa siis, ei kuulu tuntea niin. Epäiltiin myös mieheksi.
Ei mennyt ihan noin...
No eipä tietenkään mennyt. Milloinkas minä olisin mitään tiennyt, muuthan sen paremmin tietävät. On kyllä tosiaan outoa touhua täällä!
Siinä ketjussa ei ekanakaan väitetty vaan kysyttiin. Mutta ei väännetä siitä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle on oma ketju näille aiheille, ole hyvä.
Ai , eikö ole missään ketjua, joka olis naisen seksuaalisuudella tarkoitettu, vaikka otsikossa niin lukeekin??
Eli naiselta kielletty?
Jäitkö tarkoitukseen varatussa ketjussa altavastaajaksi, kun pitää tulla tähän jankuttamaan?
Minä kirjoitan minne haluan, enkä välitä vaikka sekuaalisuudestaan pienet miehet eivät kestä vahvaa naista. Sanon mitä haluan. Mutta en siedä valehtelua.
Kirjoitat puppua, vastaat itsellesi ja työnnät agendaasi joka keskusteluun mikäli mahdollista.
Varmaan annat itsellesi harvat yläpeukutkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä yksi tyyppi saa pilata kaikki ketjut omilla saarnoillaan. Kauanko tätä on jatkunut?
Ainakin vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vuoden.
Täällä oli silloin aika iloinen meno, mistä trollit ei pitäneet.
Lopulta muut lähtivät mutta tämä jäi.
Onhan tämä huikeata, ettei saa nainen kirjoittaa naisen seksuaalisuudesta kysyttäessä, vaan joku mies tulee ja torppaa sen.
Juu ei ole naisvihaa...
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä huikeata, ettei saa nainen kirjoittaa naisen seksuaalisuudesta kysyttäessä, vaan joku mies tulee ja torppaa sen.
Juu ei ole naisvihaa...
Ai taasko mies, ja hän estää tärkeän puheenvuorosi?
En ainakaan itse ole mies, ja todella tahtoisin lukea muuta kuin näitä itseään toistavia jorinoita. Niissä haukutaan miehet ( muut kuin omasi,eli ne joihin tuskin sekaannut), eikä puhuta naisista yleisesti. Vain siitä kuinka huonoja miehiä on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali, mitä nyt vähän harmittaa, etten saa rinnoistani mitään seksuaalisia tuntemuksia.
Ovatko ne kuitenkin luomut?
Kehitysvirhe korjattu kirurgisesti, mutta en ennen sitäkään tuntenut mitään erityistä rintojeni kautta. Normaali tunto on. Mutta en tiedä sitäkään, miten ne voisi kovettua kiihotuksesta. Tuntuu ajatuksenakin oudolle. Kylmästä menee menee "suppuun", jos se on sama juttu kuin kovettuminen. En tiedä.
Sellainen suhde, että runkkaan paljon, fantasion jatkuvasti, ja varsinaista seksielämää ei ole. :(
En kyl tiiä onko se onni vai epäonni.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen suhde, että runkkaan paljon, fantasion jatkuvasti, ja varsinaista seksielämää ei ole. :(
Hyvä runkku on parempi kuin huono seksi! Haluaisitko kuitenkin toisenlaisen seksielämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä runkku on parempi kuin huono seksi! Haluaisitko kuitenkin toisenlaisen seksielämän?
En tiedä. En ole ollut koskaan parisuhteessa, joten olen tottunut fantasioimaan ja masturboimaan.
Siksi en enää osaa sanoa, kaipaanko oikeaa seksiä vai en.
En kaipaa miestä joka haluaa pillua kun hänelle sopii. Masturbointi ainakin tyydyttää minua seksuaalisesti.
Täällä on muutama tai peräti yksi mies, joka koittaa jokatavalla halventaa sitä naisen tapaa kokea seksuaalisesti. Mihethän nenaisia haukkuvat joka lähdössä, naiset puhuvat huonosta saamastaan seksistä, onhan siinä ero.
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatko pävittäin vai jopa useasti päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä, mutta useimmiten heti aamulla herätessäni, ja illalla nukkumaan mennessäni.
Ovulaation aikaan sitten pitkin päivää, ja nuorempana oli muistaakseni ennätys 14 kertaa putkeen. :D
Ihastumisella on myös sellainen vaikutus, että pitää koko ajan olla helpottamassa omaa oloaan, mutta en ole ihastunut enää vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu päivästä, mutta useimmiten heti aamulla herätessäni, ja illalla nukkumaan mennessäni.
Ovulaation aikaan sitten pitkin päivää, ja nuorempana oli muistaakseni ennätys 14 kertaa putkeen. :D
Ihastumisella on myös sellainen vaikutus, että pitää koko ajan olla helpottamassa omaa oloaan, mutta en ole ihastunut enää vuosiin.
O_o 14 orkkua myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisella on myös sellainen vaikutus, että pitää koko ajan olla helpottamassa omaa oloaan, mutta en ole ihastunut enää vuosiin.O_o 14 orkkua myös?
Joo, mutta tuo oli joskus 21-vuotiaana, ei enää kyllä lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisella on myös sellainen vaikutus, että pitää koko ajan olla helpottamassa omaa oloaan, mutta en ole ihastunut enää vuosiin.O_o 14 orkkua myös?
Joo, mutta tuo oli joskus 21-vuotiaana, ei enää kyllä lähtis.
Hhuhu..kyllä tässä kaluun pakkaa veri kun ajattelee tota...Mille pillu tuntuu tollasen jälkeen?
Minä kirjoitan minne haluan, enkä välitä vaikka sekuaalisuudestaan pienet miehet eivät kestä vahvaa naista. Sanon mitä haluan. Mutta en siedä valehtelua.