Mies, mistä syystä exäsi palas? Nainen, miksi palasit exäsi luokse?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Hän rikastui! <3
Ilmankos!
Vierailija kirjoitti:
Hän rikastui! <3
Loirin käsi!
Koska erossa tajusi kuinka hyvä suhteemme olikaan ja alkoi kunnostamaan itseään, että olisi parempi puolisko minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän rikastui! <3
Loirin käsi!
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Hän rikastui! <3
En haluaisi kuulostaa onnenonkijalta, mutta mieheni oli kiinnostavampi menestymisen vuoksi.
Palasin yhteen, koska ex halusi. Itse olin epäileväinen. Nyt tuntuu, etten pysty jatkamaan.
Palasin, koska mies oli kuin uudestysyntynyt, kypsempi, itsevarmempi, extempore ja mystisempi. <3
Palasin, kun piti ensin hoitaa omat asiat kuntoon.
En ole palannut yhteen, mutta eksäni saisi vähintäänkin pyytää anteeksi, ja tietenkin vakuuttaa, että eron syy ei toistuisi.
Koska ei saatu lasten arkea erillään pyöritettyä. Lapset kärsi ja oireili kovin. Molemmilla hankalat työkuviot ja blaablaa. Lapset lienee nyt onnellisempia. En tiedä kauan tätä jatkuu näin. Molemmat elää omaa elämäänsä.
Palasin yhteen miehen pettämisen jälkeen koska suostui pariterapiaan ja hoitoon oman seksiaddiktionsa takia. Meillä oli muuten aivan satumainen suhde, pettäminen tuli aivan puun takaa. Olemme olleet nyt kohta 10v onnellisesti yhdessä pettämisen jälkeen.
Eli vastaan että puolison halu saada suhde toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole palannut enkä palaa.
Älä sitten vastaa, retardi.
Mies lakkasi elämästä menneisyydelleen ja aikuisille lapsilleen.
Vitsi vitsi.
Löysin vihdoin hyvän lapsettoman miehen, joka halusi oikeasti sitoutua ja naimisiin. Eikä vain seuralaisen, kunhan viralliset kuviot on suunnattu muihin tahoihin.
Eli en olisi enää palannut noihin, kaikki on jo nähty ja tehty, mut nainen olis kiva - kuvioihin.