Minulla on sellainen usean tyypin kanssa laadittu suunnitelma, joka stressaa minua ainoastaan yhdestä syystä
Liittyy opintoihin ja eronneeksi katsomiseen. Minulla on tarkasti laadittu suunnitelma, jota lupasin ja haluan noudattaa. Mutta minulla on omat propleemani ja yksi on esimerkiksi unettomuus, josta aiheutuu myös fyysistä huonoa oloa: pääkipua tai ihan kunnon migreeni, sellainen darrainen olo, ihan kuin olisi kolhinut itseään kännissä johonkin. Kankea ja pyörryttävä olo.
Tämä ei ole velvollisuuksien välttelyä, koska en tosiaan tässä olotilassa tee yhtään mitään muutakaan enkä lähde mihinkään.
Minulle sanottiin, että jos en noudata suunnitelmaa prikulleen, minut katsotaan eronneeksi. Tähän mennessä en ole pystynyt prikulleen sitä noudattamaan, parhaani olen olotilojeni kanssa tehnyt ja pari asiaa myös hoitanut, kuten sovittiin. Kohtia on siis yhteensä kolme, eli kaksi olen hoitanut ja yhden olen hoitanut puolittain.
Olen lähes vakyyttu siitä, että saan erokirjeen. Minusta tuntuu (vaikka kovasti yrittävät asiaa kieltää), että siellä koululla vain etsivät syitä potkia minut pois. Siitä aiheutuu hirveästi stressiä ja kaikki tekeminen tuntuu turhalta, kun kuitenkin lennän pihalle lähes satavarmasti.
Näissä asioissa on myös se, että yksi sanoo yhtä, toinen sanoo toista, sitten asia onkin näin ja sitten se onkin noin. Aina kun luulen tehneeni oikein, saan tietää että ei nyt sittenkään noin vaan näin. Tuntuu, että kaikki tekeminen on niin sairaan turhaa, kun kaikki opintojutut muuttuvat jatkuvasti eivätkä opettajat ole edes perillä esimerkiksi tehtävien palautuksista.
Minua on yritetty laittaa tekemään jo tehdyt tehtävät, koska opettajilla ei ole ollut mitään tietoa siitä, että olen ne tehdyt tehtävät jo heille lähettänyt. Eli koko ajan pitää tehdä hirveä työ varmistaakseen, ettei tuhlaa voimavarojaan tekemällä tehdyt asiat useampaan kertaan vain siksi, että opettajat eivät viitsi seurailla palautuksia.
Väsyttää tämä ikuisuusopiskelu, ei mikään etene ja satavarmasti heittävät minut pihalle, koska en kykene toimimaan kuin robotti ja tekemään kaikkea prikulleen täydellisesti.
Kommentit (2)
Juuri noiden tehtävien takia minusta on sellainen vaikutelma, etten tee yhtään mitään, vaikka teen ihan h e l v e t i s t i koko ajan. Olen voinut parin kuukauden ajan palautella tehtäviä ja samaan aikaan minusta on ollut sellainen käsitys ilmoilla, että opinnot eivät etene. Olen niin väsynyt jatkuvaan taisteluun.
vakyyttu = vakuuttunut**