Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat itseään pidemmän, vanhemman ja lihaksikkaamman miehen?

Vierailija
21.06.2015 |

Lyhyet ihmiset elävät tutkimusten mukaan pitkiä ihmisiä pidempään. Myös lihaksikkaat ihmiset kuolelevat todennäköisesti ei lihaksikkaita aikaisemmin hormonaalisista syistä. Lisäksi naiset elävät muutenkin miehiä pidempään, mutta naiset usein silti haluavat itseään vanhemman miehen. Mitäs helvettiä?:D Haluavatko naiset että heidän miehensä kuolee pois paljon heitä ennen vai mitä vittua?:D Tästä huomaa että naiset eivät ole loogisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Minä en halua itseäni lyhyempää, nuorempaa ja hintelämpää miestä. Eikä kriteerini miesten suhteen muutenkaan ole "tämä elääkin viisi vuotta pitempään kuin joku raamikkaampi mies".

Vierailija
2/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan halua mitään noista. Pitkä olen itse, ja pituus on samantekevä ellei mies ole hurjasti minua lyhempi. Mielelläni ottaisin vähän nuoremmankin ja aina ollut +-2 vuotta ikäeroa. Lihaksikkuudesta en välitä, olen laihaläski, enkä edes kelpaisi lihaksikkaalle. Lihaksikkuus kertoo tylsistä harrastuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies vaan miellyttää silmää ja en mitään poikasia jaksa katsella/kuunnella ;) Liian lihaksikas taas ei innosta mutta timmi ok. Oma mies on pitkä, hoikka ja 3 vuotta vanhempi...

Vierailija
4/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa nähdä sen miehen, joka ei ole minua lihaksikkaampi. Miehet luonnostaan ovat, myös ruipelo mieheni, joka ei ole koskaan tehnyt mitään lihaskuntoa kohottavaa. Itseäni lyhyempi mies olisi helppo löytää, mutta eläisikö se 175 cm mies minun kanssani pidempään kuin 160 cm naisen kanssa?

Vierailija
5/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten TV:ssä oli ulkomaalainen dokumentti eräästä pitkästä naisesta joka halusi ensisijaisesti itseään lyhyempiä miehiä! Eikä miehen tarvinnut olla hänen mielestään lihaksikaskaan.

Tämä nainen oli ihan kaunis ulkonäöltään ja ystävällinen luonteeltaan. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista miesmakua. Miksi häntä ei kiinnostanut esimerkiksi pitkät ja lihaksikkaat miehet, mutta häntä itseään lyhyemmät ja ehkä hieman hoikemmat miehet kiinnostivat?

Vierailija
6/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua kovin lihaksikasta miestä. Mieluiten mua nuorempi mutta samaa ikäluokkaa oleva kelpaa.

Ei tarvitse olla pitkä. 

Vierailija
7/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 16:37"]

Muutama vuosi sitten TV:ssä oli ulkomaalainen dokumentti eräästä pitkästä naisesta joka halusi ensisijaisesti itseään lyhyempiä miehiä! Eikä miehen tarvinnut olla hänen mielestään lihaksikaskaan.

Tämä nainen oli ihan kaunis ulkonäöltään ja ystävällinen luonteeltaan. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista miesmakua. Miksi häntä ei kiinnostanut esimerkiksi pitkät ja lihaksikkaat miehet, mutta häntä itseään lyhyemmät ja ehkä hieman hoikemmat miehet kiinnostivat?

[/quote]

Makunsa kullakin.

Vierailija
8/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän fiksuista, komeista ja ihanista suvakki-miehistä. Kokemukseni mukaan suvakki-miehet ovat pidempiä ja paremmassa kunnossa, kuin ylipainoiset perus-juntit tai hintelät patridiootti-nörtit. Iällä ei ole kovin suurta merkitystä minulle, pari vuotta plussaa tai miinusta on ihan ok.

Vierailija
9/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haluun yhen pari vuotta nuoremman tyypin, että sellaista :)

Vierailija
10/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon ikäiseni tai nuoremman, pitkän ja hintelän miehen. Pitkän, koska olen itsekin pitkä.
N24

Vierailija
11/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa ikäistäni nuoremman miehen, mutta ei ne edes kiinnitä minuun huomiota. Olen 38 vee, kolmen lapsen äiti. Ihailen itseäni nuorempia. Lihaksia saa olla tai sitten ei. Keskivartalolihavuus ei viehätä, muutoin ei ulkonäkövaatimuksia. Olen 164 cm, harvoin näkee minua lyhyempiä miehiä. Ei pituus ole minulle olennaista.

Vierailija
12/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, villi veikkaus, biologia (yleisellä tasolla) ohjaa naaraita kiinnittämään huomiota "parhaisiin" uroksiin. Eläinmaailmassa se on isoin ja vahvin. Eihän se näin simppeliä ole vaan sosiaaliset jutut ja miljoona muuta pikku juttua vaikuttavat, mutta osa selittynee tällä. Kyllä se nyt enemmistölle naisista näyttää olevan jonkin verran koodattu, että tietyn mallinen mies ainakin herättää huomiota. Suhteeseen eteneminen taas vaatii muutakin. Itse olen muuten 167 cm ja 55kg eli suurin osa miehistä on minua isompia jo valmiiksi. Jos olisin sinkku, kyllä se isompi mies olisi se jota mielessäni hakisin. Se ei kuitenkaan tarkoita, että antaisin pakit minua pienemmälle miehelle, jos se koko on ainoa "heikkous".
Myönnetään, minun on vaikea ajatella että naiset, jotka laukovat kommentteja tyyliin "mä en kiihotu miehestä, jos se ei ole mua 20cm pidempi" eivät olisi pinnallisia...tai liian vaativia omaan tasoon nähden jne. Voi toki pitää paikkansa, en sitä kiellä, tietävät itse minua paremmin tunteensa. Silti tämä ajatus minussa heti ensimmäiseksi herää vaikka tietysti tiedän, että makuja on monia.

Vierailija
13/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanet JOTKUT naiset.

Miehekkään naurettavaa logiikkaa väittää, että kaikki naiset.

Vierailija
14/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on muutaman vuoden nuorempi kuin minä. Oon 160 senttinen pullukka, joten aika vaikeaa olis ollut löytää mies joka on mua lyhyempi ja vähemmän lihaksikas...

Vierailija
15/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaadi mitään mitä en itse ole. Pituus suurinpiirtein sama, ei tarvi olla huippukunnossa, mutta ei saa olla ylipainoa, samanikäinen +- muutama vuosi. Ihan sama kumpi on se pidempi jne.
Sitten kun 160 cm neiti haukkuu alle 180 cm miehiä pätkiksi ja deittailee vain 190 cm, on se jo mielestäni ihan naurettavaa...

Vierailija
16/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa ikäistäni nuoremman miehen, mutta ei ne edes kiinnitä minuun huomiota. Olen 38 vee, kolmen lapsen äiti. Ihailen itseäni nuorempia. Lihaksia saa olla tai sitten ei. Keskivartalolihavuus ei viehätä, muutoin ei ulkonäkövaatimuksia. Olen 164 cm, harvoin näkee minua lyhyempiä miehiä. Ei pituus ole minulle olennaista.

Vierailija
17/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm pitkä ja kyllä se vaan tuntuu kivemmalta halata päätä pidempää miestä. Lihakset vaan plussaa, enemmän kiihotun mieheni leveistä hartioista ja karvoista...et makunsa kullakin.

Vierailija
18/18 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään noista ei ole ainakaan mun kriteejä. Lyhytkin mies käy jos on muuten söpö. Älyttömällä bodaamisella hankitut lihakset suorastaan etovia. Vanhempi mies? Ei missään tapauksessa! Mieluummin vähän nuorempi. Kysyin myös mielipiteet kahdelta vieressä istuvalta ystävättäreltäni. Ovat kanssani pitkälti samaa mieltä. terveisin, kolmekymppiset naiset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi