Voiko mies tulla jätetyksi liian pienen vehkeen takia
Yksi tuttu uskoo näin olevan omalla kohdallaan. Mun on vaikee uskoo että tuo vois olla tosi.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:19"]
Vastenmielistä siinä pienessä vehkeessä on se, kun mies kitisee jatkuvasti miten pieni hänellä on. Kantaisi kalunsa kunnialla, niin mahdollisuudet pyrähtäisi pilviin.
[/quote]
Miten sitä kalua voi kantaa kunnialla, jos se ei kelpaa kellekään naiselle - muuta kuin teeskennellen, jos miehellä on ihan vitusti rahaa? Raamatussakin sanotaan naisen olevan miehen kunnia. Eli ilman naista ja naisen hyväksyntää (=tulla yhdeksi lihaksi) miehellä ei ole mitään kunniaa. Eikä sillä pienellä kalullakaan.
Kiva vaan pelkästään kusta ylpeänä sillä kunnialla kantamallaan pienellä kalulla, joo.
[/quote]
Ei KAIKKI naiset ole tollaisiin asioihin huomiota kiinnittäviä! Ei todellakaan! Ei siis kannata lannistua! Ehkä kannattaa yritää löytää joku vähemmän pinnallinen tyttöystävä seuraavan kerran...!
[/quote]
Niin, ne naiset kiinnittävät huomiota sitten lihallisen tyydytyksen sijaan miehen statukseen, ammattiin, tuloihin, autoon, asuntoon, tulevaan perintöön, urakehitysmahdollisuuksiin jne. Ottavat ja pettävät kuitenkin ennenpitkää, koska miehellä on niin pieni.
[/quote]
Ja miehetkö sen parempia? Kyllähän ap itsekin tuossa listasi kriteerejä naiselle, urheilullista ja hoikkaa jne. Mitäs sitten kun nainen lihoo, plösähtää eikä ehdi/jaksa liikkua ja alapääkin on löystynyt synnytyksissä ja tissit roikkuu ja naamakin, sitten ap on pettämässä ihan siinä missä sinun esimerkkisi nainenkin.
Oon kerran sutinoinut miehen kanssa jolla oli alle kymppisenttinen muna. Todella mukava tyyppi mutta kiinnostus lopahti ja en vaan pystynyt häntä enää tapailemaan
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:03"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 07:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:46"]
Vastenmielistä siinä pienessä vehkeessä on se, kun mies kitisee jatkuvasti miten pieni hänellä on. Kantaisi kalunsa kunnialla, niin mahdollisuudet pyrähtäisi pilviin.
[/quote]
Miten sitä kalua voi kantaa kunnialla, jos se ei kelpaa kellekään naiselle - muuta kuin teeskennellen, jos miehellä on ihan vitusti rahaa? Raamatussakin sanotaan naisen olevan miehen kunnia. Eli ilman naista ja naisen hyväksyntää (=tulla yhdeksi lihaksi) miehellä ei ole mitään kunniaa. Eikä sillä pienellä kalullakaan.
Kiva vaan pelkästään kusta ylpeänä sillä kunnialla kantamallaan pienellä kalulla, joo.
[/quote]
Ei KAIKKI naiset ole tollaisiin asioihin huomiota kiinnittäviä! Ei todellakaan! Ei siis kannata lannistua! Ehkä kannattaa yritää löytää joku vähemmän pinnallinen tyttöystävä seuraavan kerran...!
[/quote]
Niin, ne naiset kiinnittävät huomiota sitten lihallisen tyydytyksen sijaan miehen statukseen, ammattiin, tuloihin, autoon, asuntoon, tulevaan perintöön, urakehitysmahdollisuuksiin jne. Ottavat ja pettävät kuitenkin ennenpitkää, koska miehellä on niin pieni.
[/quote]
Ja miehetkö sen parempia? Kyllähän ap itsekin tuossa listasi kriteerejä naiselle, urheilullista ja hoikkaa jne. Mitäs sitten kun nainen lihoo, plösähtää eikä ehdi/jaksa liikkua ja alapääkin on löystynyt synnytyksissä ja tissit roikkuu ja naamakin, sitten ap on pettämässä ihan siinä missä sinun esimerkkisi nainenkin.
[/quote]
Näihin kaikkiin voi itse vaikuttaa, muna on mitä on.
Jos katkaravusta saisi munakoison treenaamalla/maksamalla olisi maamme täynnä kolmijalkaisia miehiä. Nyt on vain tyydyttävä siihen mitä geenit ovat antaneet.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:09"]
Oon kerran sutinoinut miehen kanssa jolla oli alle kymppisenttinen muna. Todella mukava tyyppi mutta kiinnostus lopahti ja en vaan pystynyt häntä enää tapailemaan
[/quote]
Mittasitko millaisella mittanauhalla tai viivoittimella kalun silloin, vain miten noin tarkaan arvioon päädyit?
Jos silmämääräisesti arviot, niin silloin melkein kaikilla suomalaisilla miehilla on sitten se 10 cm. koska palstalaisten mielestä normaali kalu on 20 cm ja iso sitten joku 25-30 cm. Oikeasti tuollaisia munan pituuksia on miehilä vain Afrikassa. Mitä tämä oletus kalujen keskimääräisistä pituuksxista on sitten peräisin, kertoo jotain suomalaisten naisten seksikokemuksista...
Uskokaa jo se pituus ei merkkaa just mitään. Enemmän merkitystä paksuudella. Liian pitkä muna on kivulias osuessaan kohdunkaulaan. Mulle 18cm olisi jo siinä ja siinä ja mies saisi varoa runnomasta. Paras on ollu sellainen n. 12cm lenkki
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:38"]
Uskokaa jo se pituus ei merkkaa just mitään. Enemmän merkitystä paksuudella. Liian pitkä muna on kivulias osuessaan kohdunkaulaan. Mulle 18cm olisi jo siinä ja siinä ja mies saisi varoa runnomasta. Paras on ollu sellainen n. 12cm lenkki
[/quote]
Harvinainen poikkeus mammojen joukossa. Kelpaa normi nakit. :)
m41
Omilla poikaystävillä on aina ollut aika isot.En tiedä miten olen ne onnistunut metästämään,exällä oli oikeasti Se 20cm tai todella lähellä sitä ja oli myös paksu.Takaapäin saattoi joskus tönäistä kivuliaasti jos innostui.Mutta paksuudella on ehkä enemmän väliä kuin pituudella,koska vaikka ois puol metriä pitkä mutta paksu kuin nakki niin eipä Se tunnu.
[/quote]
Sama se on naisissa, itsekriittisyys.. Jos häpeää mahaansa tai rintoja tai varsinkaan sitä löysää vittuaan niin eihän siinä miestä mikään huvita. Pysyiskö edes mun pystyssä naisen kanssa joka ei ole tyytyväinen pilluunsa, tuskin...
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:25"][quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:09"]
[/quote]
Mittasitko millaisella mittanauhalla tai viivoittimella kalun silloin, vain miten noin tarkaan arvioon päädyit?
Jos silmämääräisesti arviot, niin silloin melkein kaikilla suomalaisilla miehilla on sitten se 10 cm. koska palstalaisten mielestä normaali kalu on 20 cm ja iso sitten joku 25-30 cm. Oikeasti tuollaisia munan pituuksia on miehilä vain Afrikassa. Mitä tämä oletus kalujen keskimääräisistä pituuksxista on sitten peräisin, kertoo jotain suomalaisten naisten seksikokemuksista...
[/quote]
Sen muna oli täydessä, kovassa erektiossa oman peukaloni pituinen. Rauhotu. Vai onks sulla pieni muna ja tuli paha mieli kun sivuttiin aihetta?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 08:38"]
[/quote]
Niin, luuletko että kovin monellakin varustuksen pienuuttaan surkuttelevalla löytyy housuista lyhyt, mutta sitäkin paksumpi suvunjatkoväline? Eiköhän kyse ole kokonsa vajavaisuuden kokonaisvaltaisesti tajunneista ihmisistä. Pituus nyt vain sattuu olemaan se yleisesti ilmoitettava mitta.
19 cm, naiset eivät ole nähneet sitä, hylky iho-ongelman takia. Eli on muita tärkeämpi ulkonäkösyitä yksin jäämiselle.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:15"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 06:11"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:59"]
Yksi tuttu uskoo näin olevan omalla kohdallaan. Mun on vaikee uskoo että tuo vois olla tosi.
[/quote]
Tavallaan ei voi tulla jätetyksi, koska pienellä kalulla ei pääse minkäänlaiseen suhteseen. Tulee dumpatuksi saman tien, kun vehkeen koko selviää. "Mut kyllä me voidaan olla kavereita!"
Mulla on pieni, joten tiedän mistä puhun.
[/quote]
Minkäkokoinen on pieni? Näistä kun on erilaisia mielipiteitä.
[/quote]
Juhlakunnossa 13 cm ja ohut. Löysänä ihan nysä, en ole kehdannut siinä tilassa edes mitata paljonko.
Kukaan nainen ei ole halunnut tavata toista kertaa sen jälkeen, kun ollaan oltu sukupuoliyhdynnässä. Ei kukaan. Näitä kaveriehdotuksia tai sitten häipyvät vähin äänin. Pari kertaa sanottu suoraan, että voisit olla paremmin varusteltu. Mitä siihen vastaamaan muuta kuin että niinpä, mutta minkäs teet.
Koska en ole täysin tyhmä, johtopäätös on helppo vetää minun kohdallani ->MGTOW
[/quote]Mun mies sanoo että hänellä on pieni, 14 cm ja paksu ja aivan sopivan kokoinen minulle. Mutta koska yksi nainen näin on joskus sanonut, se on sitten totuus. Mutta voi taivas miten mies sitä käyttää, yhtä ilotultulitusta meidän rakastelu.
Ööh.. totta kai voi! Olen itsekin jättänyt miehen sen takia. Kyllä se nyt on aika iso (sic) asia jos on mitätön vehje. Ja nyt en puhu pienehköstä vaan epänormaalin pienestä. Alle 10 cm erektiossa.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:59"]Yksi tuttu uskoo näin olevan omalla kohdallaan. Mun on vaikee uskoo että tuo vois olla tosi.
[/quote]
kaikkihan on mahdollista ja maailmasta löytyy monenlaista hiihtäjää. Valtaosa naisista ei kuitenkaan ole tuollaisia.
Jos ovat olleet yhdessä vain seksin takia, eikä mies osaa käyttää sitä vehjettään, niin kyllä voi.
Tuskin, jos kädet pelaa ja haluaa niitä käyttää.
Sen sijaan mies voi hyvinkin tulla jätetyksi liian pienen vehkeensä aiheuttaman kettumaisen persoonallisuutensa takia.
Epäilen että mun Yks silloinen kaveri jätti poikaystävänsä koska sillä oli vähän pieni ja oli aika huono sängyssä..Tiedän siksi että tuli testattua kyseinen tyyppi myöhemmin:D kyseinen jätkä vieläpä piti itseään gigolona,oli kyllä tosi kiltti ja kellisteli paljon naisia mutta ei taida kukaan sille raskia sanoa mitään kun ihan oikeasti ok tyyppi ja aina antoi kyllä ilmi että vain seksiä,ei muuta. Ja ei hätää,kaverini ei välittänyt siitä enää pätkääkään vaan oli jo sulhonsa löytänyt.
Kyllä, mutta ehkei sitä todellista syytä päin näköä sanota, vaan keksitään joku muu veruke.
Kyllä.
Seksin pitää sujua parisuhteessa.
Minä jätin yhden, koska hänellä oli liian ISO muna ja lisäksi hänen sperma tuoksui ja maistui aivan järkyttävälle!!! Ilman noita olisin vielä yrittänyt rakentaa suhdetta, mutta muna oli kertakaikkiaan liian suuri.