Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempien kuuluu huolehtia lapsestaan 24-vuotiaaksi saakka.

Vierailija
21.06.2015 |

Kaikella tavalla. Miksi ihmeessä nuoren pitäisi huolehtia itse itsestään? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kuulu.

Vierailija
2/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:43"]

Kaikella tavalla. Miksi ihmeessä nuoren pitäisi huolehtia itse itsestään? 

[/quote] Jos vanhempi rakastaa lasta, hän tukee lapsen kasvua. AP:n kaltainen (jos joku oikeasti olisi) on phaoinpitelijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan, että vanhempien pitäisi huolehtia 24-vuotiaaksi asti taloudellisesti, samoi perushoivasta ja turvasta, mutta nuorella pitäisi olla päätösvalta häneen koskevissa asioissa. Eikö niin?  Kuulostaa hyvältä ja saisi elää ilman huolen häivää, tietysti viiden tähden palvelut käytössään.

Luulen, että ikärajaa voisi huoletta nostaa, vaikka 90-vuotiaaksi asti, kukapa sitä haluasi huolehtia itsestään.

Vierailija
4/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisiään auttaa iästä riippumatta, ei se lopu siihen 24 vuoteen. Toisaalta nuorelle pitää antaa myös tilaa oppia itse, ja auttaa vain taustalla.

Vierailija
5/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:00"]

Tarkoitat varmaan, että vanhempien pitäisi huolehtia 24-vuotiaaksi asti taloudellisesti, samoi perushoivasta ja turvasta, mutta nuorella pitäisi olla päätösvalta häneen koskevissa asioissa. Eikö niin?  Kuulostaa hyvältä ja saisi elää ilman huolen häivää, tietysti viiden tähden palvelut käytössään.

Luulen, että ikärajaa voisi huoletta nostaa, vaikka 90-vuotiaaksi asti, kukapa sitä haluasi huolehtia itsestään.

[/quote]Olihan tämä sarkasmia? Koska jos ei... 

Vierailija
6/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 14:02"]

Läheisiään auttaa iästä riippumatta, ei se lopu siihen 24 vuoteen. Toisaalta nuorelle pitää antaa myös tilaa oppia itse, ja auttaa vain taustalla.

[/quote]Parikymppinen on aikuinen ihminen, jota autetaan sen verran kuin vanhempiakin aikuisia. Eli tarvittaessa. 

Vierailija
7/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkasmi ja ironia on lajit joita ei täällä AV:lla.oikein ymmärretä. Valitettavasti.

Vierailija
8/8 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pitäisi olla laissa, että OPISKELEVAN lapsen elatuksesta pitäisi huolehtia 23-vuotiaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi