Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on stereotypistä käytöstä....

Vierailija
21.06.2015 |

....pohjoissuomalaiselta & eteläsuomalaiselta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoissuomalainen:
"Lähdempäs käväseen tuossa lähikaupassa, vähän kyllä tympäsee ku siirsivät sen 20km päähän"
Eteläsuomalainen:
"Hitto soikoon, kuka perkele keksi lakkauttaa lähi-Siwan?! Nyt joudun meneen Valintataloon asti 500 metriä."

Vierailija
2/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoissuomalainen:
"Jahas, pitäisi päästä kaupunkiin bussilla, alampas tutkimaan aikatauluja. Oho, kerran tunnissa tulee bussi, tämähän on aika hyvin. Lähdempäs kävelemään bussipysäkille kun lähin pysäkki on 1 km päässä. Jahas eipä tullutkaan tälle tuntia bussia, odottelen seuraavan."
Eteläsuomalainen:
"Pitäs päästä keskustaan, kävelempä bussipysäkille. Jahas, 7 minuuttia oon jo oottanu bussia, eihän tämmöstä odotusta kestä kukaan!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisuomalainen:
"Oon tavannu kyllä aika kivan tyypin, mutta vähän tympäsee kun hän sattuu asumaan 400km päässä. No onneksi autot on keksitty, eikä tuo loppujen lopuksi ole matka eikä mikään. Laitetaan etäsuhde toimimaan!"
Eteläsuomalainen:
"Olen tavannut kyllä aika kiva tyypin, mutta hän asuu Espoossa ja minä Helsingissä. En ole valmis etäsuhteeseen, eihän sinne pääse suoraan edes metrolla"

Vierailija
4/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:21"]Pohjoisuomalainen:
"Oon tavannu kyllä aika kivan tyypin, mutta vähän tympäsee kun hän sattuu asumaan 400km päässä. No onneksi autot on keksitty, eikä tuo loppujen lopuksi ole matka eikä mikään. Laitetaan etäsuhde toimimaan!"
Eteläsuomalainen:
"Olen tavannut kyllä aika kiva tyypin, mutta hän asuu Espoossa ja minä Helsingissä. En ole valmis etäsuhteeseen, eihän sinne pääse suoraan edes metrolla"
[/quote]

:-DD Tää on niin totta ainaki mun kohdalla!

Vierailija
5/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:18"]Pohjoissuomalainen:
"Jahas, pitäisi päästä kaupunkiin bussilla, alampas tutkimaan aikatauluja. Oho, kerran tunnissa tulee bussi, tämähän on aika hyvin. Lähdempäs kävelemään bussipysäkille kun lähin pysäkki on 1 km päässä. Jahas eipä tullutkaan tälle tuntia bussia, odottelen seuraavan."
Eteläsuomalainen:
"Pitäs päästä keskustaan, kävelempä bussipysäkille. Jahas, 7 minuuttia oon jo oottanu bussia, eihän tämmöstä odotusta kestä kukaan!"
[/quote]

Bussihomma kuulostaa näin Oulun lähikuntalaiselle erittäin tutulta!

Vierailija
6/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmiä, en ole tuollainen. Kyllä Helsingissäki joutuu välillä odottamaan pitkään bussia ja lähikauppaankin voi olla pitkä matka.

Vierailija
7/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:30"]Ihan tyhmiä, en ole tuollainen. Kyllä Helsingissäki joutuu välillä odottamaan pitkään bussia ja lähikauppaankin voi olla pitkä matka.
[/quote]
Ai verrattuna välimatkoihin Pohjois-Suomessa? :D
T. Toinen helsinkiläinen

Vierailija
8/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:30"]Ihan tyhmiä, en ole tuollainen. Kyllä Helsingissäki joutuu välillä odottamaan pitkään bussia ja lähikauppaankin voi olla pitkä matka.
[/quote]

Nämä olivatkin stereotypioita. En minä vedä hernettä nenään vaikka joku sanookin että Lapista kotoisin olevat joikhaavat metässä menemään ja paimentavat poroja.

Vierailija
9/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:33"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 13:30"]Ihan tyhmiä, en ole tuollainen. Kyllä Helsingissäki joutuu välillä odottamaan pitkään bussia ja lähikauppaankin voi olla pitkä matka.
[/quote]
Ai verrattuna välimatkoihin Pohjois-Suomessa? :D
T. Toinen helsinkiläinen
[/quote]

Kauppaan ei vain voi olla kovin montakymmentä kilometriä! Eikö se ole ihan perusoikeus ihmiselle että kauppaan pääsee suht helposti.

Vierailija
10/11 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoissuomalainen:
"Omgomgomg, julkkis! Äkkiä yhteisselfie ja nimmari. Jihuu!"
Eteläsuomalainen:
"Julkkis. Nah."

Vierailija
11/11 |
21.06.2015 |