Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä muualla voi tehdä?

Helsinkiläinen
10.02.2022 |

Jos joku on muuttamassa vaikka keskisuomeen tai asuu missä tahansa mökissä ym, aina kysytään mitä siellä sitten teet?
Meidän talossa kaikki on aina joko töissä tai kotona netissä tai pihalla lasten kanssa, eihän siinä ole mitään eroa tapahtuuko tämä Helsingissä vai esimerkiksi Varkaudessa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Meidän talossa kaikki on aina joko töissä tai kotona netissä tai pihalla lasten kanssa, eihän siinä ole mitään eroa tapahtuuko tämä Helsingissä vai esimerkiksi Varkaudessa?"

No jos haluaa elää tuollaista elämää niin ihan hyvinhän sitä tosiaan voi tehdä vaikka metsän keskellä. Asun itse Helsingissä ja minä käyn taidenäyttelyissä, museoissa, teatterissa, elokuvissa, konserteissa, joskus oopperassakin. Näihin harrastuksiin Helsinki on tarjonnaltaan ylivertainen Suomessa.

Tämä on juuri se kuva mitä halutaan antaa ja sitten oikeasti kukaan ei kovin usein käy, monilla ei ole aikaa tai varaa käydä ja eihän nyt koronan aikanakaan ole voinut tuollaisissa käydä.

Leffat katsotaan kotona läppäriltä tai videotykillä ja museoita ja muita on yllättävän paljon muuallakin suomessa, monet helsinkiläiset lähtevätkin kesälomillaan erilaisia museokohteita muualle suomeen katsomaan.

"Kukaan ei kovin usein käy" sanot sinä joka et itse käy etkä voi tietää miten paljon ihmisiä tuollaisissa paikoissa liikkuu. Tiedoksesi että kyllä salit ovat usein täynnä kiinnostunutta väkeä. Älä oleta muista ihmisistä asioita omien mielipiteidesi pohjalta.

Museot ja elokuvateatterit löytyy muualtakin, leffatkin katsotaan nykyään jo kotona, eri kansallisuuksien ravintoloitakin on jo melkein joka kaupungissa.

Helsingissä näitä varmasti enemmän mutta ei nämä ole niitä, nitä joka arkipäivä tehdään, moni tavallinen suomalainen lähtee varmaan tänäänkin töiden jälkeen lasten kanssa pihalle niin kertokaa nyt mikä ero siinä on, missä kaupungissa tämän tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla