Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asetat tamponit/siteet/kondomit kassahihnalle?

Vierailija
21.06.2015 |

Laitatko ihan ensimmäiseksi? Vai laitatko piiloon jonkun toisen tuotteen alle? Vai onko sillä niinkään väliä, miten ne hihnalla on?

Mä yleensä laitan ihan ensimmäiseksi. Silloin kassa saa otettua niistä nopeiten hinnan ja sitten kun muita ostoksia tulee perässä, ne peittävät juuri sopivasti esim juuri sen tamponipaketin. :-D Ja kassan päässä se on sitten niin näpsäkkä heittää ostoskassiin piiloon huomaamattomasti. :-P

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:19"]No entäs jos myyjänä on joku unelmiesi mies? Eikö silloinkaan hävetä? Ap
[/quote]

No ei hävetä!? Mun unelmieni mies (oma mies) aikoinaan pyysi asettaa mun tamppoonin ja ottaa pois. Suosituin ja hän vaihtoi minun ohjeillani tampoonin kesken pahinta menkkavuotoa. :o voitko kuvitellakkaan

Vierailija
22/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun menen kauppaan ostamaan terveyssiteitä vaginaani, niin pukeudun naamiaisasuun, ettei kukaan minua tunnistaisi. Ajoitan kaupassakäyntini vielä aivan aukioloajan loppuun, jolloin ei oikein muita asiakkaita ole. Maksan käteisellä ja en ota kuittia, ettei minua vaan voida jäljittää ja joku saisi tietää, että käytän terveyssiteitä vaginaani. Se olisi maailmanloppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta kuukuppi niin ei tarvitse enää nolostella siteiden tai tamppoonien ostoa! kyllä mua totta puhuen viimeksi nolotti kun lähikaupassa oli ainoana myyjänä yks söpö poika ja ainoa mitä oli ostettavana oli kortsupakkaus...jotenkin punastutti kyllä molempia, ja niin ihan 26v olen :D

Vierailija
24/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen läiskäisen tiskille juuri siinä asennossa missä käteen sattuu. Jos jotakuta nolottaa niin sanon, että parempi tilkitä vuoto ettei tule ylimääräisiä rikospaikkoja. Menkkojen aikana aivastaessa tulee molemmista päistä.

Vierailija
25/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tamponit ja siteet menee just siihen kohin mihin ne sattuu nostamaan. Eikai niitä tarvii piilotella.....

Vierailija
26/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että nuo kaikki mainitut asetetaan kyllä ihan muualle kuin kassahinalle.
Olen mies ja ensimmäisen kerran ostanut siteitä ja tamponeita kemikaliosta yksin jo paljon ennen kouluikää.
Nykyään ei varmaan moni mamma päästäisi 5 vuotiasta yksin edes kauppaan, saati lähettäisi tuollaisille ostoksille.
Yksin kapassa äidin asioilla kävin jo kolmevuotiaana, ja oli yli kilometrin matka ja vain kapea tie jossa autot ajoi miten sattuu.

Vierailija
27/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:19"]No entäs jos myyjänä on joku unelmiesi mies? Eikö silloinkaan hävetä? Ap
[/quote]

Turha unelmoida siitä miehestä jos hän häpeäisi sinua kun ostat tamponeja. :D idiootti kysymys tuokin. Kaitpa se unelmien mies ottaisi asian ihan normaalisti, miksi pitäis hävetä, sama se kenen edessä niitä ostaa.. Jokainen kuitenki tietää että kaikilla naisilla on menkat tiettyyn ikään saakka, ja jokainen käyttää tamponia tai sidettä ja jokainen joutuu niitä myös joskus ostamaan. Voi luoja joidenki ajatusmaailmaa ku hävettää ostaa tamponeja. Sama asia, kun hävettäisi ostaa vessapaperia, montaako teistä hävettää ostaa vessapaperia?

Vierailija
28/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:36"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 01:19"]No entäs jos myyjänä on joku unelmiesi mies? Eikö silloinkaan hävetä? Ap
[/quote]

Turha unelmoida siitä miehestä jos hän häpeäisi sinua kun ostat tamponeja. :D idiootti kysymys tuokin. Kaitpa se unelmien mies ottaisi asian ihan normaalisti, miksi pitäis hävetä, sama se kenen edessä niitä ostaa.. Jokainen kuitenki tietää että kaikilla naisilla on menkat tiettyyn ikään saakka, ja jokainen käyttää tamponia tai sidettä ja jokainen joutuu niitä myös joskus ostamaan. Voi luoja joidenki ajatusmaailmaa ku hävettää ostaa tamponeja. Sama asia, kun hävettäisi ostaa vessapaperia, montaako teistä hävettää ostaa vessapaperia?
[/quote]

Niin, terveisin t14. Edes minua ei hävetä vaikka teini olenkin :D

Vierailija
29/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin joskus mun poikaystävälle erilaisista tampooneist kanssajonos, koska en häpeä luonnollisia asioita. Jonossa oli myös toinen suht saman ikäinen poika, kuunteli vaan, hymyilin sille ja se hymyily takas...  Kukaan ei ihmetellyt, kukaan ei häpeilly. Älä huoli siit mitä ne muut ajattelee...

Vierailija
30/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä oikeasti sellaisiakin ihmisiä olemassa jotka häpeää ostaa vessapaperia :)

Minä olin kioskilla töissä, ja vanhempi herrasmies halusi ostaa näkkiä, niin minä tyrkytin näkkileipää :D se oli vähän sellainen heh heh- tilanne. Yleensä kortsuja meni suurimmaksi osaksi sulttaania, niin ei yhtään kyllä käynyt mielessäkään että joku viisi-kuusikymppinen mies ostaa kortsuja.

Vierailija
31/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi joudu ostamaan muuta kuin kuukautisuojia. Yleensä tilaan tukusta mutta jos joudun kaupasta ostamaan laiten ne ensimmäisenä hihnalle esim. wc-paperi pakkauksen edelle. En harrasta seksiä joten muut nolot tuotteet eväti kuulu ostoslistalleni. Pahansuopia katseita saa erityisesti miehiltä kassajonossa (jopa hihitystä), mutta kassahenkilöt ovat aina ok.

Vierailija
32/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan siteet kädellä hihnalle niin että sidepaketin yksi reuna koskee hihnaa.

Vierailija
33/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten kaveri jonka mielestä on noloa ostaa vessapaperia ja so what, mä en ymmärrä mikä tarve täällä on joka toisella kauhistella tai haukkua idioottimaiseksi toisten ajatusmaailmaa sen takia että nyt sattuu ajattelemaan näistä teille niin luonnollisista asioista hieman eri tavalla.

Vierailija
34/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ob on hygieninen käyttää kun siinä on asetin. Ei niitä mitään asetella kauppahihnalle. Ne asetellaan tuonne alapäähän

Vierailija
35/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC paperia tarvitsee kaikki. Kaikki muu on noloa.

Vierailija
36/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Entäs kun kuukautissuojia ja kondomeita ei enää tarvitse, mutta tenoja kyllä virtsankarkailuun. Edelleenkin minusta on nolompaa ostaa iso annos kaljaa kuin kuukautis- ja pissasuojia, puhumattakaan vessapaperista.

Vierailija
37/37 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi