Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovellani käy joku mies pimpottelemassa ovikelloa yöllä

Vierailija
20.06.2015 |

Parikertaa on käynyt nyt yöllä. Ekan kerran vaan pimpotti kerran ja heräsin tähän ihan hikisenä...  Menin kattomaan ovisilmästä ja näytti keski-ikäiseltä mieheltä. Sitten  kuulin että puhui jollekkin jotain kun kävelin takas makkariin. Pariviikkoa sitten taas tuli yöllä ehkä 12 aikaan ja pimpotti parikertaa sitten koputeli. Katoin väliseinän takaa keittiön lasille ja näin varjon heijastuvan ikkunaan (mulla siis verho ikkunassa mistä ei näy mitään läpi) oli aika hämärää. Lopuksi kuulin kuinka auto olisi käynnistetty enkä myöskään kuullut että naapuriin olisi kukaan mennyt.

Parikertaa on myös päivällä käynyt joku ovella joskus maaliskuun aikaan ja oon nähnyt sohvalta miten varjo on mennyt tohon keittiönverhon eteen senjälkeen.

Asun luhtitalossa ja oon parikymppinen nainen. En käsitä mitä asiaa keski-ikäsellä miehellä mulle ois ja yöllä?? Mitä tehdä tässä tilanteessa ei poliisit tähän vielä puutu..

hieman tässä nyt pelottaa jo...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on sun kodin avain." -mies?

Vierailija
2/16 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastemies päivisin ja poliisi öisin (ne tuo haasteet jos ei muuten saada toimitettua perille) ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo samajuttu kyseessä. Itseasiassa sain tosta keskustelusta idean avautua nyt tänne.

Vierailija
4/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huora?

Jos sana on kiertänyt ja mies on potentiaalinen asiakas. Kaveri jolta mies kuuli sinusta on hukannut numerosi, mutta kertoi hänelle työpaikkasi osoitteen.  

Vierailija
5/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kämpässäsi on ennen sinua asunut juoppo ja nyt vanhat kaverit etsimässä kaljaseuraa?

Vierailija
6/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:00"]

Oletko huora?

Jos sana on kiertänyt ja mies on potentiaalinen asiakas. Kaveri jolta mies kuuli sinusta on hukannut numerosi, mutta kertoi hänelle työpaikkasi osoitteen.  

En ole.

[/quote]

Vierailija
7/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sun kotiavain.

Vierailija
8/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:04"]

Ehkä kämpässäsi on ennen sinua asunut juoppo ja nyt vanhat kaverit etsimässä kaljaseuraa?

[/quote]

Ovessa lukee sukunimeni mut en sitte tiedä.

Vierailija
9/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä keskustelu ole jo nähty monta kertaa aiemminkin? Yleensä ilmaantuu lauantai-iltaisin ja sitten jännätään kuka siellä oven takana oikein vaanii.

Jos jollakulla oikeasti on ongelmanaan stalkkeri niin ensimmäinen asia on ilmoittaa siitä poliisille. Palstalle tullaan vasta sitten.

Vierailija
10/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oveen hinnasto ja puhelinnumero.

Vierailija
12/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin mennyt vain ovi tai ihminen sekaisin. Minun ovikelloani on kahdesti soiteltu yöllä. Molemmilla kerroille entisen asukkaan juoppo ystävä siellä. Yhdellä kerralla luin kirjaa klo 23.30 olohuoneessa, kun kuulin vienon koputuksen ulko-ovelta ja kysyin: kuka siellä? Vastaus oli tyyliin joku nimi, jonka jälkeen sanoin, että väärä ovi ja tyyppi lähti kävelemään. Kuukausi sitten keskellä päivää joku taas uusi tyyppi yritti avata oveani avaimella, hänen olikin tarkoitus oli mennä naapuriasuntoon. Tällaista täällä. :)

Vierailija
13/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ovikelloa on itse asiassa soitettu öisin, kun asuin kolmisen vuotta eräässä pikkukylässä. Asuin rivitalossa ja luin yöllä myöhään, joten lukuvalo oli päällä. Vierailijat olivat poikkeuksetta humalassa.

Joka kerralla avasin ensin makuuhuoneen tuuletusikkunan, josta kysyin asiaa. Yhdellä kertaa joku hörhö soitti ovikelloa ja kyseli, että missä asuu Pasi J. Toisella kerralla erään työkaverini ex olisi tullut avautumaan minulle suhteestaan työkaveriini. Kolmannella kerralla eräs pahoinpidelty nainen oli ovellani ja vein hänet yöllä autollani kotiinsa.

Eli kyllä noissa pikkukylissä tapahtuu. Nykyisin on ilo asua kerrostalossa ja sen ylimmässä kerroksessa pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
14/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:36"]

Mun ovikelloa on itse asiassa soitettu öisin, kun asuin kolmisen vuotta eräässä pikkukylässä. Asuin rivitalossa ja luin yöllä myöhään, joten lukuvalo oli päällä. Vierailijat olivat poikkeuksetta humalassa. Joka kerralla avasin ensin makuuhuoneen tuuletusikkunan, josta kysyin asiaa. Yhdellä kertaa joku hörhö soitti ovikelloa ja kyseli, että missä asuu Pasi J. Toisella kerralla erään työkaverini ex olisi tullut avautumaan minulle suhteestaan työkaveriini. Kolmannella kerralla eräs pahoinpidelty nainen oli ovellani ja vein hänet yöllä autollani kotiinsa. Eli kyllä noissa pikkukylissä tapahtuu. Nykyisin on ilo asua kerrostalossa ja sen ylimmässä kerroksessa pääkaupunkiseudulla.

[/quote]

Minä asun kerrostalossa, jonka alaovet lukossa öisin. Siksi nuo koputtelut ja öiset soittelut niin outoja olivatkin. :) T. 14

Vierailija
15/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos asut jossain Kainuun peräkylässä, niin tuo on ihan normikäytöstä siellä.

Vierailija
16/16 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:36"]

Mun ovikelloa on itse asiassa soitettu öisin, kun asuin kolmisen vuotta eräässä pikkukylässä. Asuin rivitalossa ja luin yöllä myöhään, joten lukuvalo oli päällä. Vierailijat olivat poikkeuksetta humalassa. Joka kerralla avasin ensin makuuhuoneen tuuletusikkunan, josta kysyin asiaa. Yhdellä kertaa joku hörhö soitti ovikelloa ja kyseli, että missä asuu Pasi J. Toisella kerralla erään työkaverini ex olisi tullut avautumaan minulle suhteestaan työkaveriini. Kolmannella kerralla eräs pahoinpidelty nainen oli ovellani ja vein hänet yöllä autollani kotiinsa. Eli kyllä noissa pikkukylissä tapahtuu. Nykyisin on ilo asua kerrostalossa ja sen ylimmässä kerroksessa pääkaupunkiseudulla.

[/quote]

Minä asun kerrostalossa, jonka alaovet lukossa öisin. Siksi nuo koputtelut ja öiset soittelut niin outoja olivatkin. :) T. 14
[/quote]

Olitko sittenkin 13? Joo, kummia olet sinäkin päässyt kokemaan. Vaikuttaa joltain talon asukkaalta sinun tapauksessasi, mikäli kerrostalossa asut.

-14- eli se, jolta on mm. kysytty "Pasi J.:n" asuinpaikkaa arkiyönä"