Sain äsken tekstarin, jossa lukee: "Mulla on sun kodin avain."
Kommentit (105)
No riippuu varmaan keneltä. Jos tutultasi, niin voinet vastata, jos joku ihan tuntematon niin en vastaisi vaan ehkä pelästyisin.
mitä jos sanosit vaikka " Hyvä kun löysit, puota vaikka mun postiluukkuun"?
Onko sulla turvalukkoa? Ootko yksin? Voi tietty oll että joku pelleilee, mutta itse soittaisin häkeen tai ottaisin tärkeimmät jutut ja menisin jollekin tutulle yöksi.
Uskoisin että tämä tapahtuu porvoossa, mutta vastasin asiallisesti
Onko sulla kotiavaimet hukassa? Pyytäisin palauttamaan.
Tosin voihan viesti olla tullut väärään numeroonkin. Hakisin lähettäjän numeron Fonectalta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:27"]
Onko sulla turvalukkoa? Ootko yksin? Voi tietty oll että joku pelleilee, mutta itse soittaisin häkeen tai ottaisin tärkeimmät jutut ja menisin jollekin tutulle yöksi. Uskoisin että tämä tapahtuu porvoossa, mutta vastasin asiallisesti
[/quote]
Ei ole provo. Soitan nyt hälytyskeskukseen :( ap
Ilmoittaisin poliisille. Todennäköisesti vain pelottelua, jos et itse näe mitään syytä miksi pitäisi paikkaansa. Ilmoita poliisille kuitenkin joka tapauksessa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:29"]
Onko sulla turvalukkoa? Ootko yksin? Voi tietty oll että joku pelleilee, mutta itse soittaisin häkeen tai ottaisin tärkeimmät jutut ja menisin jollekin tutulle yöksi. Uskoisin että tämä tapahtuu porvoossa, mutta vastasin asiallisesti
[/quote]
[/quote]
Hälytyskeskukseen? :D
Vastaa että mullapa on Verisure.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 22:29"]
[/quote]
[/quote]
Hälytyskeskukseen? :D
[/quote]
Jos ap:lla on turvalaitteisto kotona voi se sinne hälytyskeskukseen soittaakin.
No jos vaikka soittaisit ja kysyisit mistä on löytynyt? Mikään murhaajaraiskaaja tuskin varottaisi etukäteen.
No soita siihen numeroon, pöljä.
Ei tekstaria voi lähettää tuntematottomasta numerosta?
Laittaisin takaisin, että tulikohan viesti oikeaan numeroon. Jos siis kellään ei ole avaimiasi lainassa.
Sosiaalisesti taitamattomampi saattaa hyvinkin ilmoittaa kadulta löytämästään avaimesta noin.
Aloittaja mokasi, tekstari ei tosiaan voi tulla tuntemattomasta. Numero näkyy aina yksityishenkilön viestissä.
Älä vastaa numeroon, vaan soita vaan häkeen. (Poliisiin saa nykyään yhteyden tuota kautta)
Taas näitä täyspaskoja kauhuprovoja. Hoh hoijaa...
Älä vastaa, ilmoita poliisille