Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ovikello yöllä

Vierailija
13.04.2015 |

Oikein ahdistaa! Meillä soi ovikello äsken, en avannut, enkä myöskään mennyt katsomaan ovisilmästä koska meillä on äänekäs väliovi. Lapset heräsivät myös tähän ovikelloon ja ihmettelivät kuka mahtaa olla. Asumme maantasalla kerrostalossa ja mielessä pyörii nyt kaikkea mahdollista mahdottomaan.
Jossain naapurissa kuuluu kinastelua/kolistelua. Olen liikaa katsonut varmaan televisiota :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. En minäkään menisi avaamaan ovea.

Vierailija
2/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Ylilaudan jonnetkin on hereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa unta tältä ahdistukselta.

Vierailija
4/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku harmiton kulkija vaan. Varmista että ovi on lukossa ja nuku. Kauniit unet.

Vierailija
5/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vain kiertävä kirvesmurhaaja. On vapaalla jalalla jossain päin Suomea..

Vierailija
6/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistu sitten vasta kun ikkunoillenne koputellaan.

Vierailija
7/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla karmaiseva lehdenjakaja, joka vahingossa painoi ovikelloa?

Vierailija
8/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapureista tullut humalassa kotiin ja eksynyt väärälle ovelle. Tai sitten on kotiavaimet hukassa ja kännystä akku loppu ja käy soittamassa joka oven ovikelloa josko joku avaisi ja lainaisi puhelinta.

Vierailija
9/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan vaan se naapurin parisuhderiidasta paennut nainen, joka yritti tulla teiltä hakemaan apua. Olisitte oven avaamalla ja poliisit soittamalla pelastaneet sen hengen, mutta nyt huomenna se onkin sitten vainaa. Vain te tiedätte, että osin teidän heitteillejätön seurauksena.

Vierailija
10/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sit se olis ollu joku juoppo/nisti joka olisi kyllästynyt riitelemään kotona ja lähtenyt ersimään uutta nyrkkeilysäkkiä.

Vierailija
11/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon vuoksi en ostaisi koskaan asuntoa kerrostalon ensimmäisestä kerroksesta tai hankkisi rivitaloasuntoa kaupungista. Kuka tietää mitä hulluja siellä ovien ja ikkunoiden takana hyppii ekassa kerroksessa.

Vierailija
12/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli Huppis. Turhaan pelkäät ainakaan itsesi tai lasten vuoksi - se tappaa vain aviomiehiä.

Vierailija
13/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 03:41"]Oikein ahdistaa! Meillä soi ovikello äsken, en avannut, enkä myöskään mennyt katsomaan ovisilmästä koska meillä on äänekäs väliovi. Lapset heräsivät myös tähän ovikelloon ja ihmettelivät kuka mahtaa olla. Asumme maantasalla kerrostalossa ja mielessä pyörii nyt kaikkea mahdollista mahdottomaan.
Jossain naapurissa kuuluu kinastelua/kolistelua. Olen liikaa katsonut varmaan televisiota :D
[/quote]

Tän takia. En koskaan vuokraa katutasossa olevaa asuntoa.

Vierailija
14/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisilmästä kurkkaamalla olisi voinut tarkistaa kuka siellä oli. Mutta ei...välioven saranat rasvaamatta.

Vierailija
15/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivitalossa asunut 15v ja kerran soinut yöllä ovikello. Menin avaaman ja siellä oli mies joka kysyi ystävällisesti voinko soittaa hänelle taksin. Oli tullut baarista kaverilleen yöksi, mutta kaveri oli hävinnyt omille teilleen eikä ollut tullut kotiin ja tämä nyt sitten jäi ulos. En kysynyt missä kännykkä, vaan soitin taksi ja mies pääsi kotiin. Olin siis herellä ja valot päällä, niin siksi varmaan tuli minun oven taakse.

Vierailija
16/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku painoi vahingossa. Itse olen muutaman kerran kerrostalossa painanut ovikelloa, kun olen yrittänyt saada rappuun valoja päälle. Vittumaisia ne ovikellot jotka on oven vieressä ja näyttää ihan katkaisijalta.

Vierailija
17/17 |
13.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se oli?