Makaroni+jauheliha sekoitus. Mikä pikakotiruoka sen tilalle?
Mitä olis yhtä helppo ja nopea , silloin kun on hirvee nälkä tai ei vaan jaksa tehdä hankalampaa ruokaa?
Kommentit (45)
Tortillan väliin paistettuja ja maustettuja kanasuikaleita, paprikaa, punasipulia, creme fraichea, korianteria.
On tosi nopea, kun tarvitsee vaan paistaa kana ja pilkkoa pari siivua paprikaa ja vähän punasipulia. Täytteitä voi vaihdella mielensä mukaan mutta tuon yhdistelmän olen kokenut toimivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytetty patonki uuniin,patongin väliin vaikka kanasuikaleita,ananasta,päälle juustoa
Siis hetkinen? Ensin täytät patongin kylmillä kanasuikaleilla ja millälie, ja sitten uuniin?
Olisko niitä vuolukanasuikaleita tms. kypsää kanaa?
Eb kyllä lue tuota varsinaiseksi ruuaksi. Täytetty patonki.
Mitäs se sitten on jos ei ruokaa?
Ite oon monesti ostanu töihin evääks ja riittäny kahvin kanssa,ruokaa sekin ja nälän vieny. Tässähän etittiin nopeita ja helppoja.Voihan niitä täyttää uuniin vaikka 2 kpl.
Broilerinsuikaleita paistaa pannulla, sekaan pilkkoo kasviksia tai käyttää pakastekasviksia. Maustaa mielensä mukaan.
Kattilasa keittää mieleistänsä pastaa, sitten kippaa vedet pois kun pasta valmis.
Pasta ja broilerisuikaleet sekottaa keskenään, sekaan kuohukermaa/ruokakermaa johon liuotettu paketti koskenlaskijaa.
Sekottaa ja sekaan lisää mausteita jos tarvetta.
Valmis.
Vierailija kirjoitti:
Tortellinit burro&salvia
kanakeitto (paahda broilerinpalat pannulla, kiehauta kanaliemi ja siihen suikalejuurekset ja broilerinpalat, mausta ja lisää nuudeleita)
carbonara
kasvissosekeitot vaikka pakastevihanneksista
Eikö miinuspeukuttajille kelpaa oikea ruoka? No joo, tuon kasvissosekeiton tekisin itse kyllä tuoreista mutta tietäen av mammojen "väsymyksen" päädyin ehdottamaan pakasteita.
Tortellinit tulee 10 minuutissa
Kanakeitto 20 min
Carbonara 10 min
Eipä juuri tuon nopsempaa ole se makaronien ja jauhelihankaan teko, sitä vaan ei normaali ihminen pysty sellaisenaan syömään!
Tässä tuli hyviä ohjeita.
Miten perunasta saisi jotain nopeaa?