Itseinho: läskit, laiskuus, elämäntapa, tyylittömyys kaikki ***ttaa!
Voe ärsytys!!
Millä helvetillä sitä saa itseään niskasta kiinni!?!?!! Sitten kun tarpeeksi vituttaa oma itse? En ole tyytyväinen kotiini, noloon "tyyliini", läskeihin, uraan...
Kaikki on hyvin mutta mikään ei ole hyvin. On rakkautta, on terveyttä, on työ, on oma koti. Mutta en osaa tehdä niistä sitä mitä tarvitsen. Musta on tullut se tyytymätön ruikuttava akka, joita nuorena naisena kauhulla katsoin. Ne naiset olivat kyllä jo nelikymppisiä, itse vielä aika kaukana siitä ja onneton - täysin pinnallisiin asioihin liittyen.
Jos tarpeeksi kiinnostaisi, niin ei mua mikään estäisi jumppaamasta itseäni kuntoon, syömään terveellisesti jne. Noh, tyyliasiat olisivat vaikeita edelleen. Niitä ei niin vaan opita. Mutta jos uran kautta saisi paremman palkan, niin kyllähän tyyiiäkin rahalla voi ostaa (palveluna esim).
Tiedostan positiivisen ajattelun merkityksen hyvinvoinnille ja ihan koko elämälle. En oikein tiedä. Pitäisikö keskittyä hyviin asioihin, vai yrittää parantaa niitä mitkä mättää. En todellakaan ulkoista ongelmiani. Ongelma olen MINÄ. Minulla olisi kaikki edellytykset olla kaikkea mitä haluan. En ole niitä, jotka ruikuttaa että on niin vaikeaa, ettei pysty. Olen vaan niin saatanan laiska, että itteä vituttaa!
Haukkukaa mua, herättäkää mut!
Kommentit (4)
Hienoa että olet kuitenkin tiedostanut nuo asiat itsessäsi
Ota yksi asia kerrallaan, vaikka se tyyli joka tuntuu vaikealta. Lainaa kirjastosta pari tyulikirjaa, leikkaa lehdistä kuvia kivan näköisistä vaateyhdistelmistä, katsele kaupungilla kivasti pukeutuneita ihmisiä. Googleta basic wardrope ja mieti näiden pohjalta mitä vaatekaappisi kaipaa. Leikkauta hiukset, huolehdi hygieniasta, laita ripsaria ja lakkaa kynnet.
Kun tyyli on hallussa niin ota työn alle seuraava harmiyuksen aihe.
Tuttu tunne, et ole yksin! Suosittelisin että yrität saada ruokavalion kuntoon. Ihan se virallisterveellinen, koulussa opetettu ruokavalio: Syö viisi kertaa päivässä tavallista terveellistä monipuolista ruokaa ja juo paljon vettä. Sokeri ja valkoinen vehnä minimiin. Ravinto vaikuttaa aivan valtavasti mielialaan, jaksamiseen ja ihan kaikkeen.
Miksi pitäisi olla ahkera, hoikka, tyylikäs jne?
Onko syy se että toiset ihmiset ihailisivat?
Ihmiset miettivät liikaa toisten hyväksyntää ja luulevat että se on yhtä kuin onnellisuus. Vitut!
Olet sen takia laiska noiden asioiden suhteen, koska sisäistä motivaatioita ei ole. Alitajuisesti tiedät sisimmässäsi että on turhaa yrittää ostaa jonkun näkymättömän yhteiskunnan palvontaa.