Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sen jälkeen kun otin ehkäisykapselin niin en ole enää ollut tippaakaan kiinnostunut miehistä

Vierailija
09.02.2022 |

Onpahan ainakin erittäin varma ehkäisykeino kun kapselin oman 99,9% ehkäisytehon lisäksi en enää edes haikaile miesten perään ja minustakaan ei kukaan ole enää kiinnostunut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tässä on teksti, jolla testaan onko minut pan- nattu koska edellinen piiiitkä viestini meni hyväksyntään.

ps. numerotarkistus ei ole 222 vaan enemmänkin 456 tai 234

Vierailija
22/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole enää ollut tippaakaan kiinnostunut miehistä

Entäs naisista? Tai tuureboeliuksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Parikymppisenä käytin hormonaalista ehkäisyä ja voin sanoa, että seksiä parisuhteessa harrastettiin noin kerran puolessa vuodessa. Tosi tehokkaasti ehkäisty.

Ei kuulosta parisuhteelta, varsinkaan parikymppisten parisuhteelta. Ehkäisyn lopettaminen varmaan muutti kaiken hyväksi... en usko. /2

Minä olen halukkaampi nyt +30-vuotiaana kahden pikkulapsen äitinä kuin parikymppisenä. Mies on sama, suhdetta takana yli vuosikymmen. Erona vaan, että nykyisin en käytä pillereitä, silloin käytin... Hetken verran käytin pillereitä myös lasten välillä, mies totesi että hän voi käyttää vaikka loppuikänsä kumia kunhan en vaan aloita niitä uudelleen, koska silloin en halunnut ikinä.

Vierailija
24/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös pillerit oli mitä parhain ehkäisy kun ehkäisi koko seksin :)

Vierailija
25/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Parikymppisenä käytin hormonaalista ehkäisyä ja voin sanoa, että seksiä parisuhteessa harrastettiin noin kerran puolessa vuodessa. Tosi tehokkaasti ehkäisty.

Ei kuulosta parisuhteelta, varsinkaan parikymppisten parisuhteelta. Ehkäisyn lopettaminen varmaan muutti kaiken hyväksi... en usko. /2

Minä olen halukkaampi nyt +30-vuotiaana kahden pikkulapsen äitinä kuin parikymppisenä. Mies on sama, suhdetta takana yli vuosikymmen. Erona vaan, että nykyisin en käytä pillereitä, silloin käytin... Hetken verran käytin pillereitä myös lasten välillä, mies totesi että hän voi käyttää vaikka loppuikänsä kumia kunhan en vaan aloita niitä uudelleen, koska silloin en halunnut ikinä.

Joo no mikä lie järkiliitto teillä on ollut ja satumaisesti kaikki järjestyi kun teitte lapset. Teille ei tainnut kummallekaan olla se parisuhde tärkeä edes alussa, tuskin on korkeat odotukset sille edelleenkään. /2

Vierailija
26/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voikohan kapseli vaikuttaa myös johonkin feromoneihin, kun minustakaan ei ole kukaan enää kiinnostunut sen jälkeen kun kapselin hommasin? Olen siis muuttunut täysin epäseksuaaliseksi olennoksi.

Eiköhän se näy sinusta jo päältäpäin, että sinua ei kiinnosta miehet. Feromonit vaikuttavat lähikontaktissa.

Vierailija
27/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mikä lie järkiliitto teillä on ollut ja satumaisesti kaikki järjestyi kun teitte lapset. Teille ei tainnut kummallekaan olla se parisuhde tärkeä edes alussa, tuskin on korkeat odotukset sille edelleenkään. /2

???? Me seurusteltiin joku 8 vuotta ennen lapsia. Seksiä kyllä oli, mutta en oikeastaan ikinä ajatellut sitä, se oli miehen aloitteesta vain. Ja ne seksihalut kyllä palasi jo ennen lapsia, täsmälleen pari viikkoa siitä kun lopetin pillerit. Vauvojen tekeminen oli parasta aikaa ikinä 😁 nykyään on ne ruuhkavuosien haasteet, mutta onhan se ihanaa kun oikeasti haluaa miestään. Imetys muuten myös vei halut 100%, ne palasivat täsmälleen samalla hetkellä kuin ensimmäinen ovulaatio tuli. Se oli itseasiassa aika jännä tunne pitkästä aikaa, että hei, haluan seksiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän