Sen jälkeen kun otin ehkäisykapselin niin en ole enää ollut tippaakaan kiinnostunut miehistä
Onpahan ainakin erittäin varma ehkäisykeino kun kapselin oman 99,9% ehkäisytehon lisäksi en enää edes haikaile miesten perään ja minustakaan ei kukaan ole enää kiinnostunut.
Kommentit (27)
Ok, mulla ei ole vähentänyt seksihaluja, mutta vuodot oli kyllä runsaammat aluksi. Voisko kuitenkin olla psyykkistä? Jos sua on kutkuttanut vahinkoraskauden mahdollisuus, mutta sen mahdottomuus latistaa fiiliksiä? Voihan se rehellisesti olla ihan sitäkin vai oletko aiemmin halunnut seksiä VAIN oviksen kohdalla?
Jep. Parikymppisenä käytin hormonaalista ehkäisyä ja voin sanoa, että seksiä parisuhteessa harrastettiin noin kerran puolessa vuodessa. Tosi tehokkaasti ehkäisty.
Ei sun tartte nauttia, kunhan pyllistelet vaan eri miehille. Menekkiä riittää varmasti vaikka kykyjäsi epäilet.
Lähinnä halut ovat menneet juopon miehen vastenmielisyyden vuoksi. Haisee pahalle (tupakka, viina ja sitten se pahasti alkoholisoituneen ihmisen imelä haju). Mies yrittää syyttää hormooneja, mutta aika hormoonit saisi olla, että tuollaisesta jaksaisi olla siinä mielessä kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Parikymppisenä käytin hormonaalista ehkäisyä ja voin sanoa, että seksiä parisuhteessa harrastettiin noin kerran puolessa vuodessa. Tosi tehokkaasti ehkäisty.
Ei kuulosta parisuhteelta, varsinkaan parikymppisten parisuhteelta. Ehkäisyn lopettaminen varmaan muutti kaiken hyväksi... en usko. /2
Noissa pitkäikäisissä valmisteissa memee aikansa että niiden haitat alkaa vähentyä..
Voikohan kapseli vaikuttaa myös johonkin feromoneihin, kun minustakaan ei ole kukaan enää kiinnostunut sen jälkeen kun kapselin hommasin? Olen siis muuttunut täysin epäseksuaaliseksi olennoksi.
Jos vielä itkettää ja oksettaa, niin aina parempi.
Eihän se nyt ehkäisystä johdu, vaan koronarokotteesta :=)
Omituista. Mulla on pari seksisuhdetta, joissa naiset alkaneet käyttämään hormonaalista ehkäisyä, toisella kapseli. Eikä niillä kyllä haluissa ole mitään eroa. Siksi kyselen, että herääkö halut miehen läheisyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta parisuhteelta, varsinkaan parikymppisten parisuhteelta. Ehkäisyn lopettaminen varmaan muutti kaiken hyväksi... en usko. /2
Mulla myös sama homma parikymppisenä. Halut kyllä palasi myöhemmin kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Tai sitten vaan se, että muutenkin tuppaa tässä iässä olemaan enempi haluja kun nuorena.
N42
minulla yhdistelmäpillerit veivät seksihalut, itse olisin voinut ihan vain antaa miehelleni silloin kuin hän haluaa, mutta mieheni ei tykännyt enää seksielämästämme, kun en ollut enää samalla lailla mukana.
mies huomasi yhteyden e-pillereiden aloittamiseen aika nopeasti, minä vasta sen jälkeen kun lopetin niiden käytön. käytin niitä varmaan kolme vuotta, lääkärit eivät uskoneet, sanoivat vain ettei se niin voi olla, jatka vain näitä, pitkän valituksen jälkeen kokeilin toisia ja sitten lopetin kokonaan niiden käyttämisen. Se päivä oli ihmeellinen, kun pillereiden vaikutukset olivat poistuneet elimistöstäni ja tajusin, että ihan kuin olisin elänyt jossain tasapaksun harmaan savuverhon sisällä koko pillereisen käytön ajan.
Sitten vaihdoin kuparikierukkaan, siitä ei tullut mitään sivuvaikutuksia, mutta kierukka oli lopulta liian iso minulle ja synnytin sen ulos. gynekologi oli laittanut ns. normaalikokoisen kierukan, vaikka 1. käynnillä oli sanonut, että minulle sopisi juuri ja juuri pienin kuparikierukkamalli. kierukan ulostulo aiheutti sitten myös kohtutulehduksen.
kyllä suututti! suomessa potilaan oikeusturva ei ole vissiin kummoinenkaan, kun lääkäri voi noin vain laittaa potilaan sisälle ihan toisen ehkäisyvälineen, josta oli alunperin sovittu.
kun kierukka lähti ulos, niin mieheni päätti, että ei enää näitä kokeiluja ja haki sterilisaation itselleen. Sitä ennen kävi tallettamassa siittiöitä, jos mieli lapsen hankinnan suhteen muuttuu. Ei ole muuttunut.
mutta saatiin nautinnollinen seksielämä takaisin. enää en oikein lääkäreihin enkä terveydenhuoltohenkilöstäön luota ja jos pitä äläkäkärissä käydä, niin käyn yksityisellä, aina samalla "omalääkärillä".
tiedän kyllä monia, joille pillerit ovat sopineet tosi hyvin, joten yksilöllisiä olemme tässäkin suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan kapseli vaikuttaa myös johonkin feromoneihin, kun minustakaan ei ole kukaan enää kiinnostunut sen jälkeen kun kapselin hommasin? Olen siis muuttunut täysin epäseksuaaliseksi olennoksi.
Naiset käyttäytyy seksikäämmin ovullaation aikoihin, ehkä siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
tuosta en tiedä, mutta on tutkittu, että naiset tekevät erilaisia miesvalintoja riippuen siitä käyttävätkö pillereitä vai eivätkö käytä.
Ei liity välttämättä kapseliin. Olen syönyt e-pillereitä pillereitä suurimman osan ajasta viimeisen 25 vuoden aikana, mutta täysi haluttomuus iski vasta 40-vuotiaana. Ennen teki koko ajan mieli ja siksi tilanne on todella uusi ja outo. Mutta pari vuotta mennyt jo näin, joten lienee ikä tehnyt tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttäytyy seksikäämmin ovullaation aikoihin, ehkä siinä syy.
On tehty ainakin sellainen luova tutkimus että miehet tippaavat strippareille paljon paremmin silloin kun strippareilla on ovis. Et oviksen huomaa muutkin vaikkeivät ymmärräkään mistä on kyse. :D /2
Olen huomannut että vanhemmat naiset ottaa juuri kontaktia, koska eivät ole näissä napeissa (siis ihan jutellaan koirien kanssa vain), mutta sitten nämä nuoret ikäiseni naiset jotka on näissä napeissa ovat hyvin oudon oloisia. Sellasia että turha koiria edes haistattaa ja yrittää edes jutella mitään (en tarkoita iskemistä).
No se on juuri se teho siinä kapselissa. Paras ehkäisy on että koko akti ehkäistään.