Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on pettänyt vuosia sitten

Vierailija
20.06.2015 |

Eli sain siis tietää eilen keskustelun lomassa, että mies on viisi vuotta sitten baari-illan jälkeen suudellut, sormettanut ja nukkunut samassa sängyssä erään tutun naisen kanssa. Eivät kuulemma naineet, koska mies ei halunnut edetä pidemmälle, tosin olen tentannut häneltä että onko siinä kaikki mitä tekivät, ja hän vannoo että on. Itki, lupasi oppineensa läksynsä, eikä ole sittemmin enää pettänyt. En olisi voinut uskoa tätä koskaan hänestä, sillä molempien moraali on korkealla, emme hyväksy mitään pettämistä. Miten voin enää luottaa.. Onko muita kohtalontovereita? Oon ihan sekaisin ollut enkä tiedä mitä ajatella.. Onko "petting" anteeksiantamatonta? Ja uskon ettei pidemmälle  menty, tosin 1% luonnollisesti itsessäni epäilee tämän järkytyksen seurauksena.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:04"]

Onko sillä oikeasti tuossa kohtaa jotain väliä, onko penis ollut vaginassa vai kädessä vai suussa? Pettämistä se on joka tapauksessa.

Varmasti kurjalta tuntuisi tuollaisen paljastuminen vielä vuosienkin jälkeen. Mutta itse en muutoin hyvää parisuhdetta poikki pistäisi tuollaisen takia. Jos ei osaa antaa toiselle audosti anteeksi ja mennä elämässä eteenpäin, on parisuhteessa eläminen aika vaikeaa noin pitemmän päälle.

[/quote]

Muutoin hyvä avioliitto, mutta mies pitää penistään välillä vieraan naisen suussa/vaginassa/kädessä. Pikku vika. Ei paha. Eihän se hakkaa tai vedä huumeita. Kyllä se rakastaa.

Silloinhan samat oikeudet pätevät vaimoon. Eli ei haittaa vaikka vieraan miehen heppi käy välillä vaimon suussa/kädessä/vaginassa, se on kuitenkin muuten hyvä vaimo.

Vierailija
62/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44: hakeudu hoitoon. tai eroa. luuletko, etteivät lapsenne vaistoa tilannetta? tuossa asetelmassa ei ole mitään järkeä kenenkään kannalta, ei sinun, ei miehesi, eikä varsinkaan lastesi. kaikki paljastuu heille kuitenkin lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

44, onkohan itsetuntosi nyt kuitenkaan ihan kohdallaan?

Vierailija
64/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen teki samoin, itkien myönsi että oli sormettanut ja suudellut toista naista. Pitkän mietinnän jälkeen päätin jatkaa suhdetta, kun kertomansa mukaan ei ollut mennyt pidemmälle koska ei halunnut loukata mua. No, eron jälkeen joskus lipsautti vahingossa ihan panneensa tätä naista, ja ihmetteli että mitä väliä sillä enää on. En jaksa uskoa että kukaan mies jättäisi pelkkään sormettamiseen muuten kuin siinä tapauksessa jos ei saa munaa pystyyn.

Vierailija
65/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:11"]

44, onkohan itsetuntosi nyt kuitenkaan ihan kohdallaan?

[/quote]

Ei ole. Olen lyöty, ja tuntuu että antaa tulla turpaan vaikka kuinka paljon niin minua ei enää kukaan saa itkemään, murtumaan, horjumaan. Olen kävelevä muumio. Minulta on jo kadonnut kyky itkeä, aika kamalaa, eikö?

Vierailija
66/66 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2015 klo 13:15"]

Mun entinen teki samoin, itkien myönsi että oli sormettanut ja suudellut toista naista. Pitkän mietinnän jälkeen päätin jatkaa suhdetta, kun kertomansa mukaan ei ollut mennyt pidemmälle koska ei halunnut loukata mua. No, eron jälkeen joskus lipsautti vahingossa ihan panneensa tätä naista, ja ihmetteli että mitä väliä sillä enää on. En jaksa uskoa että kukaan mies jättäisi pelkkään sormettamiseen muuten kuin siinä tapauksessa jos ei saa munaa pystyyn.

[/quote]

Mä en kanssa mitenkään pysty uskomaan että jäi. Onhan sormettaminenkin tottakai pettämistä ja väärin, mutta kuitenkin jos asia jäisi vain siihen, niin olisihan se paljon vähäisempi asia kuin kunnon paneminen. Toisin sanoen mies olisi tullut hetken kännisen hurmion jälkeen kuitenkin järkiinsä eikä olisikaan mennyt pidemmälle... mutta valitettavasti en vain usko että niin juurikaan tuossa vaiheessa enää käy kun ollaan jo valmiiksi sängyssä ilman housuja(?).

Sinänsä ihan sama, jotain ikävää on joka tapauksessa tapahtunut, mutta asiasta on aikaa ja mikäli on ainut kerta, niin en lähtisi sen takia lusikoita jakamaan, pystyisin varmaan antamaan anteeksi vaikken varmaankaan unohtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi