Näen enää 2 viikkoa ehkä elämäni miestä töissä
Enkä ole vieläkään päättänyt mitä teen sen suhteen. Ahdistaa. Ensi viikolla tunnustelen sydäntäni lisää. Jos en tee mitään niin saatan ohittaa elämäni miehen. Huoh.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:26"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:19"] [quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:18"]Tässä taas nuori kesäharjoittelija joutunut meidän vanhempien miesten pauloihin. Ei tarvitse kuin sormia napsauttaa. [/quote] eiköhän kelpais sullekin nuori kesätyttö. Ei niin, et saa. -ap [/quote]Miten niin en saa? Saatinhan sinutkin muutamassa viikossa :D Saisin sinutkin helposti [/quote] se mies on kiltinoloinen ja minulla on tarkka miesmaku. Et varmaan ylimielisyydelläsi saisi kuin jonkun bimbon.
[/quote]Voi kuule, kyllä minä työyhteisössäni - varsinkin jos jotain voideltavia nuoria naisia on puhe-etäisyydellä - osaan olla kiltti nallekarhu. Nettiin voi kirjoitella millä tyylillä haluaa
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:18"]Tässä taas nuori kesäharjoittelija joutunut meidän vanhempien miesten pauloihin. Ei tarvitse kuin sormia napsauttaa. [/quote] eiköhän kelpais sullekin nuori kesätyttö. Ei niin, et saa. -ap
[/quote]Miten niin en saa? Saatinhan sinutkin muutamassa viikossa :D Saisin sinutkin helposti
[/quote]
se mies on kiltinoloinen ja minulla on tarkka miesmaku. Et varmaan ylimielisyydelläsi saisi kuin jonkun bimbon.