Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittavat asiakkaat

Vierailija
20.06.2015 |

Miksi, oi miksi laitatte pakasteet pakastepussissa kassahihnalle niin että ne joutuu sieltä kaivelemaan? En usko, että ne siinä 2 minuutissa jossa ne kulkevat hihnan päästä päähän, sulavat. Varmaan pyörtyisitte, kun näkisitte kauanko ne purtaessa ovat lämpimässä.:-D Samaten asiakkaat jotka laittavat korin täytenä hihnalle. Ei huhhuh! Ja vielä isoissa marketeissa joissa aikaa ei ole...

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt... Asiakkaat ovat nykyään niin itsekkäitä

Vierailija
2/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ne on laitettu hihnalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jokaisen pitäisi työskennellä päivä kaupan kassalla, jotta ymmärtäisi, miten omalla toiminnalla voi vaikuttaa siihen, miten nopeasti/hitaasti se jono liikkuu. 

Vierailija
4/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:21"]

Niinpä. Jokaisen pitäisi työskennellä päivä kaupan kassalla, jotta ymmärtäisi, miten omalla toiminnalla voi vaikuttaa siihen, miten nopeasti/hitaasti se jono liikkuu. 

[/quote]

tämän mukaan jokaisen pitäisi työskennellä päivä joka paikassa että ymmärtäisi miten kaikki hommat toimii. miksi? siihen on palkattu joku tekemään se homma. sille maksetaan siitä (tässä tapauksessa kassalla olosta), ei mun tarvi sitä osata. mä osaan oman työni, ei se kassa sitä osaa (eikä sen tarvikkaan)

Vierailija
5/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse piilotan aina tamponit lihapullien alle.

Vierailija
6/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ei uskalla käydä kaupassa, kun AINA teillä myyjillä on niin paljon valittamisen aihetta. SÄ teet työtäsi siellä kassalla, joten älä ulise! Teille ei näytä mikään kelpaavan ikinä, vaan pitää netissä rutista!

Vierailija
7/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän s-marketissa on ollut usein hileistä jäätelöä myynnissä. Kyllä on huomattu että purettaessa on ollut viivettä ja ns kylmäketju katkennut. Joskus kun jätskit on juuri purettu altaisiin niin jäätelöt ovat ihan pehmeitä. Ostamatta ovat jääneet! Sulamisen huomaa heti keksijäätelöistä esim Raider, kun se keksi on inhottavan pehmennyt ja kostunut, uudelleen pakastaminen ei auta.

Vierailija
8/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:30"]

Kohta ei uskalla käydä kaupassa, kun AINA teillä myyjillä on niin paljon valittamisen aihetta. SÄ teet työtäsi siellä kassalla, joten älä ulise! Teille ei näytä mikään kelpaavan ikinä, vaan pitää netissä rutista!

[/quote]

Ei se nyt niin vaikea ole toimia oikein siinä kassalla. Käy useammin kaupassa niin opit rutiinin.

Vierailija
9/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Toisaalta, täällä saa paljon vinkkejä miten ärsyttää kassaa ilman että sitä voi pitää tahallisena kiusaamisena :D

Vierailija
10/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi meidän asiakkaiden pitäisi toimia teidän elämäänne helpottavalla tavalla? Itsepähän sä siellä kassalla istut/seisot! Joten älä tosiaan valita!

Vierailija
11/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:26"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:21"]

[/quote]

tämän mukaan jokaisen pitäisi työskennellä päivä joka paikassa että ymmärtäisi miten kaikki hommat toimii. miksi? siihen on palkattu joku tekemään se homma. sille maksetaan siitä (tässä tapauksessa kassalla olosta), ei mun tarvi sitä osata. mä osaan oman työni, ei se kassa sitä osaa (eikä sen tarvikkaan)

[/quote]

Piti itse asiassa lisätä, että tämä pätee toki moneen muuhunkin alaan / ammattiin :D Kyllä mua puolestaan kiinnostaisi tietää, miten voisin esim. Hesellä asiakkaana itse nopeuttaa sitä hommaa. 

Vierailija
12/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:30"]Kohta ei uskalla käydä kaupassa, kun AINA teillä myyjillä on niin paljon valittamisen aihetta. SÄ teet työtäsi siellä kassalla, joten älä ulise! Teille ei näytä mikään kelpaavan ikinä, vaan pitää netissä rutista!
[/quote]

Niin teen työtäni, aivan varmasti teen ja hyvin teenkin. Tiedät itsekin, ettei kassan idea ole se että puran pakastekassista tuotteet ja laitan ne sinne takaisin. Kassan idea on siis se (kun et näytä tietävän) että ladot tavarat esim.kärryistä hihnalle yksitellen ja minä piippaan ne koneelle yksitellen. Sen jälkeen pakkaat itse omat tavarasi. En minä. En kylmätuotteitasi, enkä muitakaan. -ap

Vierailija
13/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:32"]

Meidän s-marketissa on ollut usein hileistä jäätelöä myynnissä. Kyllä on huomattu että purettaessa on ollut viivettä ja ns kylmäketju katkennut. Joskus kun jätskit on juuri purettu altaisiin niin jäätelöt ovat ihan pehmeitä. Ostamatta ovat jääneet! Sulamisen huomaa heti keksijäätelöistä esim Raider, kun se keksi on inhottavan pehmennyt ja kostunut, uudelleen pakastaminen ei auta.

[/quote]

Oletko valittanut sinne kauppaan jos tapahtuu useinkin? Hileinen jäätelö on ikävää ja lihatuotteiden kohdalla sulaminen/uudelleen jäädyttäminen vielä pahempi.

Vierailija
14/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kassalla työskentelee vain tyhjäpäitä! Muuhun hommaan teistä ei ole, otatte vastaan vittumaisten asiakkaiden kommentteja yms. Voi teitä! :D

Vierailija
15/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:47"]Siellä kassalla työskentelee vain tyhjäpäitä! Muuhun hommaan teistä ei ole, otatte vastaan vittumaisten asiakkaiden kommentteja yms. Voi teitä! :D
[/quote]

Haluaisin nähdä Sinut kaupan kassalla. Vaikutat mukavalta :-)

Vierailija
16/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:32"]

[/quote]

Oletko valittanut sinne kauppaan jos tapahtuu useinkin? Hileinen jäätelö on ikävää ja lihatuotteiden kohdalla sulaminen/uudelleen jäädyttäminen vielä pahempi.

Olen. Myös koiran Hubert-lihakasvishyytelöissä on usein ollut pilaantuneita paketteja vuosien saatossa. Ilmeisesti vika ei ole valmistajan vaan se että kylmäketju katkeaa jossain vaiheessa kuljetuksessa tai purettaessa. K-kaupasta en ole yhtään pilaantunnutta Huberttia saanut. Olen kyllä ollutkin sitä mieltä että kaupan hyllytys viivettä varmaan...Tuotteet on kyllä mukisematta sitten hyvitetty. Kukapa meistä haluaa pilaantunutta lemmikkiruokaa kotiinsa kantaa!!

Vierailija
17/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nuorena tyttönä työskennellyt kassalla ja se oli jotain se: piti muistaa kaikki tuotekoodit ja tarjoukset ulkoa, ja lisäksi laskea päässä kuinka paljon annettiin takaisin. Jos kassasta puuttui rahaa päivän lopussa, se meni kassaneidin tilistä. Että aika helpolla te piippaauttajat nykyään pääsette.

En myöskään ymmärrä miksi asiakkaan pitäisi suoriutua kassalta nopeasti? Etkös sinä saa saman palkan tunnilta meni siitä 10 tai 100 asiakasta?

Lisäksi unohdat, että asiakas on asiakas. Jos hän haluaa kulkea omassa rytmissään kassalta, se on täysin hänen oikeutensa. HÄN ei ole kassalla työssä, SINÄ sen sijaan olet asiakaspalvelutyössä.

Lisäksi unohdat, että kassalle tulee lapsia, nuoria, vanhuksia, vammaisia, sairaita, tai vaikkapa vaan stressaantuneita ihmisiä. Jokainen ei kykene edes halutessaan suoriutumaan kassalta supertehokkaasti, eikä sitä voi edes vaatia.

Monet marketit ovat nykyään kovin suuria ja usein joutuu etsiskelemään tavaraa, kun niitä siirrellään koko ajan eri paikkoihin ja tarjoustuotteet voivat olla muualla. Siksi kaupan sisällä saattaa mennä pitkään, joten on aivan järkevää pistää valitsemansa pakasteet pakastepussiin kassalle asti. Siksi muuten ne pakastepussit ovat kaupoissa juuri siinä pakastealtaan vieressä, että pakasteet voi heti pussiin laittaa.

Luulisi kassatyöntekijän ymmärtän hieman paremmin omaa alaansa. Itse laitan pakasteet pussiin ja kassa saa ne sieltä kurkkia. Reumaatikkona käteni ovat kohmeessa jo kaupan kylmän ilman takia, joten en todellakaan rupea käsittelemään pakasteita enemmän vain kassan mieliksi. Olen asiakas joka maksaa palkkasi, joten enköhän ole tähän oikeutettu. Kaikessa muussahan me asiakkaat jo teemme kauppiaan työt itsepalveluna, kohta sen sunkin työsi kun itsepalvelukassat lisääntyvät.

Kiitos niille ihanille kassatyöntekijöille, jotka ovat aina pakasteeni käsitelleet ja vielä hymyillen. Ikävä että SINÄ olet valinnut asiakaspalvelualan, kun asiakaspalvelu on sinusta noin vastenmieleistä.

Vierailija
18/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:11"]Olen itse nuorena tyttönä työskennellyt kassalla ja se oli jotain se: piti muistaa kaikki tuotekoodit ja tarjoukset ulkoa, ja lisäksi laskea päässä kuinka paljon annettiin takaisin. Jos kassasta puuttui rahaa päivän lopussa, se meni kassaneidin tilistä. Että aika helpolla te piippaauttajat nykyään pääsette.

En myöskään ymmärrä miksi asiakkaan pitäisi suoriutua kassalta nopeasti? Etkös sinä saa saman palkan tunnilta meni siitä 10 tai 100 asiakasta?

Lisäksi unohdat, että asiakas on asiakas. Jos hän haluaa kulkea omassa rytmissään kassalta, se on täysin hänen oikeutensa. HÄN ei ole kassalla työssä, SINÄ sen sijaan olet asiakaspalvelutyössä.

Lisäksi unohdat, että kassalle tulee lapsia, nuoria, vanhuksia, vammaisia, sairaita, tai vaikkapa vaan stressaantuneita ihmisiä. Jokainen ei kykene edes halutessaan suoriutumaan kassalta supertehokkaasti, eikä sitä voi edes vaatia.

Monet marketit ovat nykyään kovin suuria ja usein joutuu etsiskelemään tavaraa, kun niitä siirrellään koko ajan eri paikkoihin ja tarjoustuotteet voivat olla muualla. Siksi kaupan sisällä saattaa mennä pitkään, joten on aivan järkevää pistää valitsemansa pakasteet pakastepussiin kassalle asti. Siksi muuten ne pakastepussit ovat kaupoissa juuri siinä pakastealtaan vieressä, että pakasteet voi heti pussiin laittaa.

Luulisi kassatyöntekijän ymmärtän hieman paremmin omaa alaansa. Itse laitan pakasteet pussiin ja kassa saa ne sieltä kurkkia. Reumaatikkona käteni ovat kohmeessa jo kaupan kylmän ilman takia, joten en todellakaan rupea käsittelemään pakasteita enemmän vain kassan mieliksi. Olen asiakas joka maksaa palkkasi, joten enköhän ole tähän oikeutettu. Kaikessa muussahan me asiakkaat jo teemme kauppiaan työt itsepalveluna, kohta sen sunkin työsi kun itsepalvelukassat lisääntyvät.

Kiitos niille ihanille kassatyöntekijöille, jotka ovat aina pakasteeni käsitelleet ja vielä hymyillen. Ikävä että SINÄ olet valinnut asiakaspalvelualan, kun asiakaspalvelu on sinusta noin vastenmieleistä.

[/quote]

Et voi olla tosissasi.:-D saan aivan saman palkan, oli asiakkaita yksi tai kaksisataa. Mutta haluan olla nopea, en liian nopea, mutta kumminkin jottei jonot seisoisi. En ole missään vaiheessa mielestäni sanonut, ettei niitä pakasteita saa kaupassa pussiin laittaa - vaan kassahihnalle ne olisi järkevä nostaa erikseen. Tai, kai voitte laittaa koko kärryn siihen jos se on kerran työtäni? SINUN kaltaistesi asiakkaiden takia muut asiakkaat joutuvat seisomaan :-) ymmärrän vanhukset, lapset, nuoret, vauvat, ne kaikki toimivat eritahtiin. Ja en ymmärrä miten se liittyy siihen että pakkaset laitetaan suljetussa pakastepussissa hihnalle täynnä erilaisia keittojuureksia, perunasuikaleita, jäätelöitä, pizzoja jne ja ne joutuu sieltä kaivelemaan. :-) älä mene ohi aiheen - kiitos! :-)

Vierailija
19/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:11"]Olen itse nuorena tyttönä työskennellyt kassalla ja se oli jotain se: piti muistaa kaikki tuotekoodit ja tarjoukset ulkoa, ja lisäksi laskea päässä kuinka paljon annettiin takaisin. Jos kassasta puuttui rahaa päivän lopussa, se meni kassaneidin tilistä. Että aika helpolla te piippaauttajat nykyään pääsette.

[/quote]

Et voi olla tosissasi.:-D saan aivan saman palkan, oli asiakkaita yksi tai kaksisataa. Mutta haluan olla nopea, en liian nopea, mutta kumminkin jottei jonot seisoisi. En ole missään vaiheessa mielestäni sanonut, ettei niitä pakasteita saa kaupassa pussiin laittaa - vaan kassahihnalle ne olisi järkevä nostaa erikseen. Tai, kai voitte laittaa koko kärryn siihen jos se on kerran työtäni? SINUN kaltaistesi asiakkaiden takia muut asiakkaat joutuvat seisomaan :-) ymmärrän vanhukset, lapset, nuoret, vauvat, ne kaikki toimivat eritahtiin. Ja en ymmärrä miten se liittyy siihen että pakkaset laitetaan suljetussa pakastepussissa hihnalle täynnä erilaisia keittojuureksia, perunasuikaleita, jäätelöitä, pizzoja jne ja ne joutuu sieltä kaivelemaan. :-) älä mene ohi aiheen - kiitos! :-)
[/quote]

Ja vielä lisätäkseni - en ole kertaakaan asiakkaalle näyttänyt että en pidä pakasteiden ylimääräisestä kaivelusta. Joten ehkä MINÄ olen myös ollut sinulle se ihana kassapalvelutyöntekijä ;-) mutta muista ensi kerralla mitä me ihanat sinusta ajattelemme... ;-)

Vierailija
20/55 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obv suurimmalla osalla meni ap:n pointti ohi =D

Eihän se jonon hitaasti eteneminen kassaa rassaakkaan, vaan niitä muita asiakkaita jotka siinä jonossa seisoo! Toki se sitten rassaa jo kassaakin kun ne muut, yleensä myös tämä hitailija, kitisee ja huokailee jonon hitautta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan