Apua, olen reissussa ja meikkivoide unohtui kotiin
Äh, ollaan reissussa ja huomenna illalla kotiin. Huomenna olis tarkoitus aamusta kyläillä tuttavien luona ja huomasin että unohdin meikkivoiteen kotiin. Muut meikit on kyllä mutta voide puuttuu :( ihoni on tosi laikulas ja suoraan sanottuna ihan karmea ilman meikkivoidetta! En tällä punottavalla laikku hirvityksellä oikeasti kehtaa mennä kyläilemään huomenna. Olisiko parempi olla pesemättä meikkejä ja toivoa että tulos olisi parempi kun ilman voidetta (en normaalisti ikinä nuku meikit naamassa) vai saisikohan puuterin kanssa jotenkin naaman kuosiin. Pelkäänpä ettei... Vinkkejä?
Kommentit (31)
En pääse täältä korvesta mihinkään kauppaan huomenna, muuten tietty ostaisin huomenna uuden. Tämä on ongelma kun iho on tosi huono ja epätasaisen värinen :(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:41"]
Miehet ovat kauniinpia naturelleina kuin naiset.
[/quote]
Ehkä tässä on myös kysymys tottumuksesta, miehille tavallaan sallitaan enemmän rosoisuutta, sitä pidetään miehekkäänäkin.
Mitä pahaa tapahtuu jos menet ilman meikkivoidetta kylään? Mietipä sitä ihan tosissaan.
Luovuin meikkivoiteista ja käytän värillistä päivävoidetta. Paljon kevyempää ja luonnollisemman näköistä. Pese vanhat meikit yöksi, muuten on vielä naama turvoksissa laikkujen lisäksi.
Lopeta meikkaaminen kokonaan niin pääset tuosta ongelmasta. Miten sun itsetunto voi olla kiinni ulkonäöstä? Laitat huomenna niitä meikkejä mitä on, et meikkivoidetta. Ja kasvatat sen itsetunnon.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:44"]
En pääse täältä korvesta mihinkään kauppaan huomenna, muuten tietty ostaisin huomenna uuden. Tämä on ongelma kun iho on tosi huono ja epätasaisen värinen :(
[/quote]
Onko peitevoidetta ja puuteria? Älä jätä meikkejä yöksi, koska iho menee vaan pahempaan kuntoon.
Mä putsaisin vain silmämeikit varovasti. Olen usein nukkunut meikki- ym. voiteet naamassa, eikä mun naama niistä turpoa tai mene pahemmaksi. Aamulla sitten vain fiksaat suttaantuneet kohdat ja lisäät puuteria. Typeriä nuo paasaukset itsetunnosta ja meikkaamisen lopettamisesta tässä ketjussa.
Kosteusvoiteen päälle reilusti puuteria.
Taas yksi nainen joka meikkaa vain itseään varten kauhistelee kun pitäisi näyttäytyä muille ihmisille ilman meikkivoidetta.
Jos on noin huono iho niin ei sitä mikään voide peitä eikä paranna.
Älä meikkaa, anna ihosi levätä.
Kavereitahan sinä olet menossa tapaamaan. He tuskin huomaavat onko sinulla meikkivoidetta vai ei.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:41"]
Miehet ovat kauniinpia naturelleina kuin naiset.
[/quote]
Niinpä. Toisten silmää miellyttävät naiset ja toisten taas miehet.