Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, olen reissussa ja meikkivoide unohtui kotiin

Vierailija
20.06.2015 |

Äh, ollaan reissussa ja huomenna illalla kotiin. Huomenna olis tarkoitus aamusta kyläillä tuttavien luona ja huomasin että unohdin meikkivoiteen kotiin. Muut meikit on kyllä mutta voide puuttuu :( ihoni on tosi laikulas ja suoraan sanottuna ihan karmea ilman meikkivoidetta! En tällä punottavalla laikku hirvityksellä oikeasti kehtaa mennä kyläilemään huomenna. Olisiko parempi olla pesemättä meikkejä ja toivoa että tulos olisi parempi kun ilman voidetta (en normaalisti ikinä nuku meikit naamassa) vai saisikohan puuterin kanssa jotenkin naaman kuosiin. Pelkäänpä ettei... Vinkkejä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on rosacea, joka aiheuttaa enemmän tai vähemmän punoitusta ja todella nopeasti rasvoittuva iho. En todellakaan menisi kauppaankaan ilman meikkejä. Ymmärrän hyvin aloittajaa. Terve iho on eri asia kuin punoittava. Itse varmaankin pitäisin vanhat meikit naamassa ja korjailisin niitä parhaani mukaan. Tosin menisin kyllä mieluummin kauppaan, vaikka kuinka olisin korvessa...

Vierailija
2/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te oikeesti tyhmiä vai näyttelettekö vaan? Huono iho on oikeasti kauhea asia sille, joka siitä joutuu kärsimään ja on suuri alistava tekijä itsetunto-ongelmille ja masennukselle. Satavarmasti nuo "opettele  vaan olemaan meikkaamatta" -tyypit on itse niitä, joiden ei tarvitse meikata, koska ovat tavallisen nättejä tai kauniita muutenkin. Miten voi laukoa tuollaisia typeryyksiä ihmiselle, jolla on vaikkapa vaikea akne tai aknesta jääneet arvet, todella rasvainen iho ja isot huokoset, paha couperosa, palovamma-arpi tai tuliluomi kasvoissa tms. Jos ihminen näistä huolimatta haluaa näyttää nätiltä tai edes ei-monsterilta, oikeuttaako se muita arvostelemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, syöpäsairaalle varmaan lauotte, että et sä mitään peruukkia tarvi, kasvata itsetunto. Mullakin tukka kasvaa paremmin, kun leikkaan vaan latvoja.

Vierailija
4/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos osalle ymmärryksestä ja järkevistä vastauksista :) tämä on tosiaan melkoisesti itsetuntoa koetellut vaiva, ollut teini-iästä lähtien :( iho on sävyltään todella epätasaisen ja punottava, ei niinkään finninen johon ei tietty voiteet auttaisi. Ja kyllä ahdistaa mennä tuttavien luokse naama punottaen kun en ole ilman meikkiä muutoin kun kotona. Kyseessä ei ole minun ystävät vaan miehen joten niin hyviä ystäviä eivät ole että kehtaisin naama laikukkaana mennä heille. Taidan kokeilla nukkumista meikit naamassa ja jos näkymä on aamulla ihan hirveä niin pesen sitten ja yritän puuterin kanssa säätää. Olkaa onnellisia te jotka voitte huoletta olla meikittä kun ihonne on hyvä muutenkin. Voisin minäkin ilman silmämeikkiä tai muuta ehostetta lähteä mutta tuo iho...:(

Vierailija
5/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Aivan kauheeta. Kerran menin kauppaan ilman meikkiä ja kassajonossa takani seisoi mies, johon olen ollut vuosia ihastunut. Voi ei... Meikkivoiteella saan itsestäni kivan näköisen ja ihon hehkumaan, ilman meikkivoidetta olen tosi ruma, punoittava ja laikukas. Minun neuvoni on: älä pese meikkejä illalla nukkumaan mennessä. Nuku meikit naamalla. Tai Lähikaupasta tai marketista ei saa kunnon meikkivoidetta.

Vierailija
6/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet tiedä, miksi ihosi on laikukas, käy kosmetologilla. Jos vaikka sattuisi olemaan couperosa- tai rosacea, on erityisen tärkeää, mitä aineita kasvoihisi laitat! Hyvää juhannusta! T. Rosaceanaama (onneksi kuitenkin aika lievä, kai)

Vierailija
7/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös ihmiset, jotka käskee olemaan ilman meikkiä ja antaa ihon "hengittää." Eri asia, jos kyseessä olisi joku näppylänaamainen teini, joka ei kehtaa mökillä olla ilman pakkelikerosta. Itselläkin on aika epätasainen iho ja aknearpia, ei nin paha kuin vielä muutama vuosi sitten muttea kuitenkin siloposkiseen verrattuna huono iho. Itse olen pahimpina aikoina saanut kuulla mm. vanhemmiltani meikittä olessani, että mikä ihme ihoani vaivaa ja joka ainoa kerta jäätävät tuijottelut ja ihmettelyt, vaikka ihan hyvin tietää arpien tulleen aknesta. Itse en ainakaan jaksaisi mitään ihmettelyjä ei-niin läheisiltä ihmisiltä. Ihan vaan haluaa näyttää "normaali" ihoiselta.

Vierailija
8/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nuku meikit naamassa, aiheuttaa vaan lisää iho-ongelmia ja menee huokoset tukkoon!!! Koita puuteria vain ja meikkaat muutoin normaalisti. Hymyile nätisti ja unohda laikut :)

Vierailija
9/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on epätasainen ihonsävy, aknearpia ja maksaläiskä toisessa poskessa. Unohdin kerran reissulle ottaa meikkivoiteen ja puuterin mukaan, joten meikkasin vaan silmät. Eräs tuttu mies ei olisi kuulemma huomannut meikkivoiteen puuttumista ellen olisi siitä hänelle sanonut. Kiinnitti huomion silmiin ja hymyyn :)

Vierailija
10/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huomenna kaupan kautta kylään

Vierailija
11/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla on puuteria niin pitäisi pärjätä kyllä hyvin. Vähän koskeusvoidetta alle.

Vierailija
12/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaan vaan

Vierailija
13/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastele se puuterityyny. En tiedä toimiiko kovin hyvin peruspuuterilla et tarvisko kuitenkin olla meikkipuuteri.

Vierailija
14/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko peiteainetta? Jos, sitä voi sekoittaa kosteusvoiteeseen. Mutta puuterikin todennäköisesti riittää.

Vierailija
15/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miset osta meikkivoidetta huomenna? Ette kai nyt sinne kylään aamuseitsemäksi ole menossa?

Käsittämättömiä ongelmia täällä. 

Itse asiassa pidän käsittämättömänä tuotakin, ettei voi esiintyä ilman meikkivoideta tuttavien luonoa. 

Vierailija
16/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ainakin silmämeikit

Vierailija
17/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pese meikkejä vaan tasoita aamulla juonteisiin kertynyt meikkivoide kosteusvoiteella ja lisää vähän puuteria. En suosittele tätä tehtäväksi kuin poikkeustilanteissa, mutta jos iho on tosi laikukas niin voit kokeilla.

Vierailija
18/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jollain taas ongelmat

Vierailija
19/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandee lopettaa meikkivoiteen käyttö. Ja voiteet, rasvat, voimakkaat putsarit, kasvovesi jne.. Iho paranee kummasti. Itse huomasin eron jo parissa päivässä.

Vierailija
20/31 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat kauniinpia naturelleina kuin naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä