Mitä silmänympärysvoidetta suosittelet?
Minkä merkkistä ja tyyppistä voidetta suosittelet? Mikä on ehdoton ei? Eli käyttäjä olisI 30-vuotias naispuolinen, joka alkaa varautumaan ryppyjen tuloon.
Kommentit (39)
Pirkkaa olen käyttänyt about 10 vuotta ja hyvin on toiminut.
Kannattaa keittää luulientä. Siitä saa kollageenia, joka on iholle hyväksi.
Pirkkaa. Kaikki turvottavat on ehdoton ei.
Käytän rasvaista kaakaovoita sisältävää voidetta. En tiedä mitä muita ainesosia on, koska ostin sen ulkomailta ja tuoteselostetta ei ole. Käytän myös raakaa kaakaovoita, mutta sitä pitää hetken lämmitellä sormissa ennen kuin kevyesti taputtelee silmien ympärillä.
En ajatellut koskaan aloittaa mitään ryppyvoiteita, kaakaovoi kosteuttaa niin tehokkaasti silmänympärysihoa ja ihoa yleensäkin. Tuo samainen voide on maailman paras huulirasva myös ja auttaa arpiin. Olen ihan pulassa sitten kun se loppuu.
Suosittelen ehdottomasti guerlain super aqua eye serumia. Huomaat eron käytön aloittamisen jälkeen välittömästi.
Niveaa sinisestä peltipurkista. Kaikki muut on huuhaata.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:37"]Käytän rasvaista kaakaovoita sisältävää voidetta. En tiedä mitä muita ainesosia on, koska ostin sen ulkomailta ja tuoteselostetta ei ole. Käytän myös raakaa kaakaovoita, mutta sitä pitää hetken lämmitellä sormissa ennen kuin kevyesti taputtelee silmien ympärillä.
En ajatellut koskaan aloittaa mitään ryppyvoiteita, kaakaovoi kosteuttaa niin tehokkaasti silmänympärysihoa ja ihoa yleensäkin. Tuo samainen voide on maailman paras huulirasva myös ja auttaa arpiin. Olen ihan pulassa sitten kun se loppuu.
[/quote]
Mistä ostat??
Huomaa että täällä on todella junttia porukkaa. Kyllä voiteet pitää maksaa väh. 40 euroa, jotta varmasti tehoavat.
8, Nivea jättää ihon kiiltäväksi. On toi liian tuhtia silmänympäryksille.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:37"]
Käytän rasvaista kaakaovoita sisältävää voidetta. En tiedä mitä muita ainesosia on, koska ostin sen ulkomailta ja tuoteselostetta ei ole. Käytän myös raakaa kaakaovoita, mutta sitä pitää hetken lämmitellä sormissa ennen kuin kevyesti taputtelee silmien ympärillä.
[/quote]
Siis laitat naamaasi jotain, minkä sisällöstä et edes tiedä :D:D
Pirkka toimii mulla paremmin kuin Lumene joka ärsyttää ihon punertavaksi. Avene apteekista taas hilseilevälle/atooppiselle silmänympärys iholle ihan toimiva. -N26
Avenen silmänympärysvoide on ihan parasta! :)
Lumenen sensitive-sarjan silmänympärysvoide! Ehkäisee ikääntymisen merkkejä ja kosteuttaa.
En mitään se on moneen kertaan jo tiedettymiten ne toimii. Laita kunnon öljyä, esim mantdli, gromena, tyrni jos haluat ihoas ravita
Kyllä, Pirkan silmänympärysvoide on oikeasti hyvä! Ei turvota ja on kosteuttava. Hinta n. 4€ ja pesee mennen tullen kalliimmat. Et paljoa häviä jos kokeilet :) Laadun ei aina tarvitse maksaa paljoa..
Toinen hyvä on luonnonkosmetiikan puolelta, Cattier Parisin silmänympärysvoide. Kevyt, eikä myöskään turvota. Suhteellisen edullinen myös, alle 20 €.