Mitä silmänympärysvoidetta suosittelet?
Minkä merkkistä ja tyyppistä voidetta suosittelet? Mikä on ehdoton ei? Eli käyttäjä olisI 30-vuotias naispuolinen, joka alkaa varautumaan ryppyjen tuloon.
Kommentit (39)
Sen tuotesarja minkä muita tuotteita käytät kasvoille.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:37"]
Käytän rasvaista kaakaovoita sisältävää voidetta. En tiedä mitä muita ainesosia on, koska ostin sen ulkomailta ja tuoteselostetta ei ole. Käytän myös raakaa kaakaovoita, mutta sitä pitää hetken lämmitellä sormissa ennen kuin kevyesti taputtelee silmien ympärillä.
En ajatellut koskaan aloittaa mitään ryppyvoiteita, kaakaovoi kosteuttaa niin tehokkaasti silmänympärysihoa ja ihoa yleensäkin. Tuo samainen voide on maailman paras huulirasva myös ja auttaa arpiin. Olen ihan pulassa sitten kun se loppuu.
[/quote]
Siis laitat naamaasi jotain, minkä sisällöstä et edes tiedä :D:D
[/quote]
Kyllä :D Pakkauksessa lukee vain kaakaovoi, mutta se on koostumukseltaan erilaista kuin kylmäpuristettu kova kaakaovoi, joten siinä on pakko olla muita ainesosia ja/tai se on käsitelty eri tavalla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:13"]
En mitään se on moneen kertaan jo tiedettymiten ne toimii. Laita kunnon öljyä, esim mantdli, gromena, tyrni jos haluat ihoas ravita
[/quote]
öljy vaan ei riitä kuivaihoiselle, sillä se ei kosteuta.
Googleta! Pirkan Q10 on oikeasti klassikko kauneusbloggaajien kehuma tuote sen hyvän kosteuttavan koostumuksen takia :) Toki tämä on yllättävää :)
Vichy Apteekeissa myytävä ei toiminut mulla ainakaan vaikka maksoi yli 30e, etsin vielä sitä oikeaa...
Suosittelen Guerlainin tuotteita. Hinta-laatusuhde on kohdallaan!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]Niveaa sinisestä peltipurkista. Kaikki muut on huuhaata.
[/quote]
Tuo tuote oikeasti toimii. Käytän sitä yöllä silmänympäryksiin ja tulokset näkyvät. Muualle kasvoille se ei sovi, tulee hirveät näpyt.
Ihmettelen syvästi tuota Pirkka-hypetystä. Ei voi olla...
juurikin oli juttu jonka otsikko taisi olla Ryppyvoiteet rypistävät.
Aivan turhaa rahojen haaskausta omasta näkökulmasani koko ryppyvoiteet.
Meikkiteollisuus on vain saanut ihmiset uskomaan ihme aineisiin ja saavat sillä tavalla rahat omiin taskuihinsa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:25"]Googleta! Pirkan Q10 on oikeasti klassikko kauneusbloggaajien kehuma tuote sen hyvän kosteuttavan koostumuksen takia :) Toki tämä on yllättävää :)
[/quote]
http://kosmetiikkaarvostelut.blogspot.fi/2014/07/pirkka-silmanymparysvoide-q10.html?m=1
Ei pukamavoide ( sheriproct ) auta ryppyihin, mutta jos on jostain syystä pahat silmäpussit, niin hetkellisesti niihin kyllä. Pitää vaan varansa ettei hiero sitä silmiin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:05"]
8, Nivea jättää ihon kiiltäväksi. On toi liian tuhtia silmänympäryksille.
[/quote]
No yöksi sitä laitetaankin! Kuka sua yöllä kattelee?
Erisan on mulla ainakin ollut hyvä.
Lumenen tuotteet itsellä toimi hyvin.
Apteekin Eucerin. Todella hyvä. Tätä oli testattu jossain testissä ja sai täydet pisteet. Tykkään. Olen käyttänyt pari vuotta. T. Nainen 31v
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:03"]Niveaa sinisestä peltipurkista. Kaikki muut on huuhaata.
[/quote]
Tuo tuote oikeasti toimii. Käytän sitä yöllä silmänympäryksiin ja tulokset näkyvät. Muualle kasvoille se ei sovi, tulee hirveät näpyt.
[/quote]
Aubrey kiinteyttävä silmänympärysvoide Lumessence Anti-Wrinkle Firming Eye Creme 15ml
Muutaman kuukauden olen käyttänyt ja olen tyytyväinen
N50+
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 00:37"]Käytän rasvaista kaakaovoita sisältävää voidetta. En tiedä mitä muita ainesosia on, koska ostin sen ulkomailta ja tuoteselostetta ei ole. Käytän myös raakaa kaakaovoita, mutta sitä pitää hetken lämmitellä sormissa ennen kuin kevyesti taputtelee silmien ympärillä. En ajatellut koskaan aloittaa mitään ryppyvoiteita, kaakaovoi kosteuttaa niin tehokkaasti silmänympärysihoa ja ihoa yleensäkin. Tuo samainen voide on maailman paras huulirasva myös ja auttaa arpiin. Olen ihan pulassa sitten kun se loppuu. [/quote] Mistä ostat??
[/quote]
Ihan puhdasta kaakaovoita ostan Cocovi-merkkisenä. Muitakin merkkejä on, esim. Puhdistamo. Eli luontaistuotekaupat, Punnitse ja säästä, Prisma... Tuon voiteen ostin jostain ihan satunnaisesta kaupasta ulkomailla, enkä ole vastaavaa nähnyt myytävän missään. Jos joskus jostain päin maailmaa löydän, hamstraan sitä itselleni varmaan 100 kpl.