Leivinpaperin surkea nykylaatu!
Nykyinen Serlan leivinpaperi on huonoa. Repeilee todella helposti. Kun laittaa vuokaan, niin ensimmäinen paperi menee yleensä sormen kohdalta rikki. Menee sitten 2 paperia aina.
.
Ennen laatu oli parempaa. Mökillä on vanhaa erää vielä ja se on kestävää. (Ennen vain Bruno, eli valkaisematon, oli surkeaa ja heikkoa.)
.
Ärsyttää. Onko missään kaupassa kestävää leivinpaperia.
Kommentit (41)
Lidlissäkin myydään leivinpaperia. On rullassa sekä arkkina. Saksalaisetkin tekevät ja käyttävät sitä.
Osta kokeeksi ja kokeile, onko parempaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:09"]
Lidlissäkin myydään leivinpaperia. On rullassa sekä arkkina. Saksalaisetkin tekevät ja käyttävät sitä.
[/quote]Älä vaan osta. Lidl´n leivinpaperiin tarttuu kaikki kiinni.
No vihdoinkin joku muukin on huomannut tämän asian! Leivinpaperi on ihan paskaa nykyään. Serlaa ei ole enää olemassakaan, nimi on Saga tai jotain. Paketin kyljessä lukee "tuttu laatu, uusi nimi". Bullshit, sanon minä! Etsin jo toosan kyljestä yhteystietoja, jonne voisin reklamoida uudesta, todella heikentyneestä laadusta,mutta eipä löytynyt kotimaisia yhteystietoja. Oli vaan joku sagacook.com tms. eli ilmeisesti tuotetta ei enää edes valmisteta Suomessa. Oon koittanut etsiä korvaavaa tuotetta, mutta esim. Eskimon laadussa ei juuri hurraamista ole. :(
Juu, Saga-niminen se nyt taitaa olla, mutta on olevinaan samaa kuin entinen, muttei ole!
.
Valmistetaankohan se nykyään jostain lyhytkuituisesta eukalyptus-sellusta suomalaisen pitkäkuituisen laadukkaan sellun sijaan. Tuo selittäisi asiaa.
.
Hyvö, että muutkin ovat ongelman huomanneet. Laittakaa kaikki sinne palautetta. Tai miten saataisiin suomalaiset valmistamaan laadukasta leivinpaperia?
.
Ap
Ja kyllähän tuostakin pipareiden alle paperin laittaa, mutta jos yrittää vaikka lasagnea varten työntää syvempään vuokaan, niin johan repeää.
.
Ap
Kaupoille pitäis laittaa palautetta, että kyselisivät vaikka muista pohjoismaista jotain laadukkaampaa tilalle tai vaatisivat tehtailta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:09"]
[/quote]
Tämän oli pakko olla trolli!
Kautta-aikain ala-arvoisin leivinpaperi mitä on koskaan tehty tämä Lidlin leivinpaperi! Ylipäätään en ymmärrä, kuinka he voivat jatkaa sen myymistä, vaikka tuote on haukuttu jokapuolella alinpaan maanrakoon.
Jos et ole koskaan testannut Lidlin leivinpaperia ja sinulla on voipaperia, niin sinun ei tarvitse ostaa Lidlin leivinpaperia, testataksesi, mikä siinä on niin huonoa. Laita leipomuksesi voipaperille ja paista uunissa. Tulos on tismalleen sama, kuin Lidlin ns leivinpaperilla, eli et saa pullaa irti paperista muuta kuin puukolla ja silloinkin leivonnaisen pohja jää paperiin kiinni.
Kaikki muut leivinpaperit ihan mitä merkkiä tahansa (Serla mukaanlukien), ovat toimineet itselläni täysin normaalisti, eicätkä ole repeilleet, eikä mitään muutakaan, ainoastaan Lidlin leivinpaperi on tuottanut ongelmia totaalisella toimimattomuudellaan. Minä leivon kaksi-kolme kertaa viikossa (leivon itse kaikki leivät), joten kokemusta leivinpapereista on kertynyt kohtuullisen paljon.
En osta Serlaa kun on huonoa ja kallista. Valkoiset ylipäätään on paskoja ja palaa helpommin kuin ruskeat.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 18:33"]
Ja kyllähän tuostakin pipareiden alle paperin laittaa, mutta jos yrittää vaikka lasagnea varten työntää syvempään vuokaan, niin johan repeää. . Ap
[/quote]
Lasangevuokaan leivinpaperi? Ok. Laitat varmaan kalakeittokattilaankin leivinpaperin?
Ne joilla ei repeile, eivät ehkä taittele paperia syvään vuokaan? Eivät siis käytä lasagnen tai perunasoselaatikon tms teossa. Itse teen uuniruokia usein.
.
Mulla kyllä onnistuu pullat, sämpylät, pitkot ja piparit. Matalaan vuokaan vielä pystyy repeämättä laittamaan.
.
Hyvä vinkki, ettei kannata Lidliinkään mennä.
.
Ap
Silikonimatto ei korvaa leivinpaperia, koska sillä ei voi suojata syvän vuoan reunoja tai tehdä nyyttejä en papillote. Silikonimattoa ei myöskään voi leikata pyöreän kakkuvuoan pohjalle tai eväsleivän paperiksi.
En ole näköjään ainoa, joka on huomannut, että Serlan laatu heikkeni kun muuttui Sagaksi. Oheni ja repeilee miten sattuu. Tahdon kunnon leivinpaperia!!! Kuka tekis???
Rainbow leivinarkki. Mutta en vaan ymmärrä miksi ihmeessä laatikkoruokien vuokaan pitää laittaa paperi?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 17:39"]
Mä oon ostanut Pirkka-merkkistä, niin ihan hyvää on ollut.
[/quote]
Meillä on tällä hetkellä Pirkkaa. Pakkauksen mukaan lämmönkesto on 230 C, ja sen kyllä huomaa, kun joskus tarvitsee uunia 250 C:n lämmössä: paperi mustuu ja hajoaa laakista. En huomannut tuota ennen ostamista. Onko jotakin sellaista leivinpaperia, joka kestäisi 250 C:n lämmön mustumatta ja murtumatta?
Nopeasti vilkaisin ketjun viestejä, eikä silmääni osunut ainuttakaan mainintaa suomalaisesta Eskimosta. Minä ainakin olen tyytyväinen Eskimon leivinpapereihin.
Mä oon ostanut Pirkka-merkkistä, niin ihan hyvää on ollut.