Onko miehille turn off, jos nainen punastelee?
Kommentit (59)
Hyvä vain ja vielä parempi jos vähän häpeää naisellisia muotojaan ja yrittää peitellä niitä.
Minua ainakin kiusattiin punastelusta nuorempana. Itse asiassa vielä lukioikäisenäkin . Eivät tajunneet, kuinka kovasti nauru sattui, ei ne ilkeyttään
En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että tämä voisi olla jollekin turn off. Eli en usko, että on ollenkaan yleistä, että haittaisi.
Kyllä, se on vakavan sairauden merkki. Varmaan syöpä naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
Väännä minulle rautalangasta, mikä siinä muka on söpöä? Ehkä se on söpöä, jos kaunis nainen punastuu kevyesti.
Minä sen sijaan olen ruma ja punastuessani näytän siltä, kuin olisin ryypännyt viikon ja polttanut itseni auringossa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiusattiin punastelusta nuorempana. Itse asiassa vielä lukioikäisenäkin . Eivät tajunneet, kuinka kovasti nauru sattui, ei ne ilkeyttään
Sama juttu, minuakin kiusattiin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
Väännä minulle rautalangasta, mikä siinä muka on söpöä? Ehkä se on söpöä, jos kaunis nainen punastuu kevyesti.
Minä sen sijaan olen ruma ja punastuessani näytän siltä, kuin olisin ryypännyt viikon ja polttanut itseni auringossa.
- ap
Minustakin tuo on tosi söpöä, mutta en osaa selittää miksi.
m37
Kasvoleikkaus edessä, ei ole muita vaihtoehtoja!
Työpaikallani kiusaan päivät pitkät punastelevia naisia ,, M42
Mä tunsin kerran miehen jolta puuttui sormi. Häntä hävetti se niin paljon, että hän opetteli vasenkätiseksi. Myöhemmin hän ei jaksanut olla vasenkätisenä ja palasi takaisin oikeakätiseksi. Kun hän kertoi asiasta niin mietittiin, että kyllä kaikki on huomannut asian muttei se millään häirinnyt ketään eikä kukaan edes ajatellut, että asiasta voisi vähätellä tai pilkata häntä.
Ei se haittaa millään tavoin, että ihminen punastelee enkä edes kiinnitä asiaan huomiota.
T:mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
- ap
m37
Toki sinusta on söpöä, jos nätti nainen saa vähän väriä poskilleen.
Minä sen sijaan karahdan tulipunaiseksi otsaa myöten. Ei kovin söpöä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
- ap
Se on söpöä etenkin nykymaailmassa, jossa väki on niin itseään täynnä, ettei heitä hävetä mikään ja punastumaan eivät pystyisi, vaikka henkikulta riippuisi siitä.
-eri
Onko se naama punainen myös säikähtäneenä ja peloissaan? Vai muuttuuko valkoiseksi?
Entäs kun yskit ja aivastelet? Onko vieläkin punainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
- ap
m37
Toki sinusta on söpöä, jos nätti nainen saa vähän väriä poskilleen.
Minä sen sijaan karahdan tulipunaiseksi otsaa myöten. Ei kovin söpöä.
- ap
Kyse ei ole estetiikasta. Punastuupa ihminen kuinka paljon tahansa, se on söpö jo se reaktio. Myös punastuva mies on sympaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä 🤗
- ap
Se on söpöä etenkin nykymaailmassa, jossa väki on niin itseään täynnä, ettei heitä hävetä mikään ja punastumaan eivät pystyisi, vaikka henkikulta riippuisi siitä.
-eri
Punastuminen ei aina liity häpeään. Minä punastun saunassa, kuumassa, kylmässä ilmassa, lenkkeillessä, nostaessani jotain painavaa, nauraessani, innostuessani jostain jne.
- ap
Ase ohimolla? Onko pärstä vieläkin punainen?
Entä seksiä harrastaessa, punoittaako? Vai oletko vanhapiika?
Ei, kyllä mulla on miehiä riittänyt siitä huolimatta.