Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastus lopahtaa?

Vierailija
20.06.2015 |

Onko teille käynyt niin, että olette olleet pitkään (useita kuukausia) ihastuneita johonkuhun, ja kun olette tutustuneet kyseiseen ihmiseen ja kenties alkaneet tapailla/seurustella hänen kanssaan, mielenkiintonne onkin lopahtanut? Miksi ihastus hiipuu? Itselleni on käymässä juuri näin ja yritän ymmärtää miksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ehkä omien tunteiden hiipumisen syynä se, että tuntuu, että olen tehnyt kaiken "työn" tutustumisesta seurustelusuhteen alkamiseen saakka. Minä olin se, joka piiritti ensin pitkään, teki sitten aloitteen, kertoi omista tunteistaan, vei tutustumista eteenpäin jne. Minä olin se, joka ehdotti tapaamisia, keksi yhteistä tekemistä, varasi  matkoja, osoitti huomiota toiselle, teki aloitteet seksiin ja muuhun läheisyyteen. Tuntuu, että kaikki oli pitkään vain minun varassani, ja toista sai vetää perässä. Nyt kun itsellä on alkanut mielenkiinto hiipua, toinen vasta alkaa osoittaa ihastumisen ja rakastumisen merkkejä. Kellään käynyt näin? AP

Tervetuloa miehen elämään. Aivan normaalia miehille. 

Vierailija
22/23 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin rasittavia sellaiset, jotka tekee kaikkensa, jotta toinen tykkäis. Mulla ihastus lopahtaa, kun huomaan toisen itseluottamuksen olevan täysin riippuvainen siitä miten minä hänet hyväksyn. Hyi hitto mikä luuseri. Jos ei voi tykätä itestään semmoisena kuin on, vaan on väänneltävä itteensä miellyttääkseen toista, niin kuinka se toinen kaan vois tykätä?? 

Sinusta nyt ei ainakaan kukaan tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kivisydämessäni niin pakko tänne avautuu. Eli juttu mennyt näin olin aluksi ihastunut erääseen työkaveriin, ja meillä synkkäsi hyvin jne. Pussasin ihastusta ja sen jälkeen ihastus oli enemmän minuun kiinnostunut että halusi minut itselleen (olen varattu) no, aluksi pidin meidän ihastusta "salasuhteessa" mutta lopulta alkoi tuntumaan pahalta omaa puolisoani kohtaan.

Kerroin puolisolleni mitä olin tehnyt ja kerroin tunteista ja arvata saattaa ettei iloinen ollut. Sitten töihin mentyäni alkoi ahdistaa vielä enemmän toinen on kimpussani ja omat tunteeni oli pahasti solmussa ihastusta kohtaan rupesin teeskentelemään olen vielä kiinnostunut... Teeskentelyllä tuli vielä huonompi fiilis etten pystynyt suoraa kertoo ettei homma voi jatkua tälleen silloin oli liian myöhäistä perua...

Viimein ihastus näki lävitseni etten ollut tosissaan ja sanoi olen valehtelija (joka pitää paikkansa) kun en kertonut mitään suoraan. Tällä hetkellä ihastus poisti kavereista ja sanoin ettei meidän kannata enään jutella ja estin sen...

Tällä hetkellä, tuntuu kaaokselle sisälläni ja haluaisin kertoo puolisolleni kaiken, mutta osaan ennalta arvata saisin haukut häneltäkin.

Nyt tuntuu siltä haluun olla puolisoni kanssa ja en mene ihastumaan kehenkään, koska tälleen tyhmästi tuli tehtyyn ja haluan vajota syvempään maanalle häpeämään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän