Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävättäreni saama huomio

Vierailija
20.06.2015 |

Olen huomannut olevani kateellinen kaverin saamasta huomiosta esim nyt juhannuksena. Hän käyttää mm. tiukkoja farkkuja ja paitoja ja olen huomannu että miehet tulevat paljon enemmän juttelemaan hänelle. Onko mielestänne säälittävää, että haluisin pukeutua seksikkäämmin vain sen takia että saisin huomiota miehiltä? Oletteko itse huomanneet samanlaista käytöstä? Olisiko mielestänne outoa, että ystävänne alkaisi pukeutua "seksikkäämmin" seurassanne ja koittaisi saada siten huomiota miehiltä joille juttelette?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään säälittävää ole. Saat pukeutua ihan kuin haluat. Älä silti laske liikaa sen varaan että huomiota alkaa tippumaan vain farkkuja vaihtamalla.

Vierailija
2/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naama ei riitä...

t. saan huomiota vaikka pukeutuisin säkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ite huomannut, että hyvin istuvilla farkuilla saa huomiota miehiltä ihan toisella tavalla kuin löysissä farkuissa! Sekä töissä että baarissa!

Vierailija
4/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et määritellyt tarkemmin, mitä tarkoitat seksikkyydellä. Jos kyse on seksiobjektihuomiosta niin en ymmärrä, miksi olisit kateellinen ystävällesi. Minua ainakin kuvottaa ajatus, että olisin tuntemattoman miehen fantasioissa...

Vierailija
5/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ystävien pukeutua säkkiin seurassasi? Mikä estää sinua pukeutumasta imartelevasti?

Vierailija
6/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoita, että haluaisin olla tuntemattomien miesten fantasioissa, vaan tahdon että miehet huomioisivat minut ja ottaisivat mukaan keskusteluihin tai heitteisivät vaikka vitsiä kanssani. En halua olla niin etteivät miehet huomioi minua.

En ole halunnut pukeutua imartelevasti kovinkaan paljon, sillä olen pitänyt sitä liian "halpana" keinona saada huomiota...

Vierailija
7/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä farkuilla saa huomiota miehiltä, sellainen kokemus on minulla.

Huonoissa housuissa alakroppa näyttää huonolta ja hyvissä hyvältä.

Siis miehet eivät ymmärrä kuinka paljon vaatteet vaikuttavat ulkonäköön.

He luulevat että huonot housut/ vaatteet on huono kroppa ja hyvät housut/ vaatteet hyvä kroppa.

Eivät ymmärrä vaatteiden vaikutusta ulkonäköön. Sama juttu meikin ja kampausten kanssa. Kokemusta on.

Kun olen ollut laittautumatta niin miehet kiusaavat. Laitettuna sitten kohtelevat hyvin.

Vierailija
8/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlaisia kokemuksia minullakin... miehet huomioivat kun on sopivasti seksikästä päällä, tietenkin töissä ei voi olla "liian" seksikästä päällä

Töissä itse käytän tiukkoja farkkuja, olen huomannut että se on hyvä vaihtoehto jotta ei ole liian tyrkky mutta riittävän seksikäs

Vierailija
9/9 |
20.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kys. luultavasti huonokroppainen läski, jolla ei vartalo riitä edes oman kroppatyyppinsä mukaiseen pukeutumiseen. + vaatimaton naama. Sitten kateellinen kavereille.