Vinkkejä saksalaisen miehen kanssa treffailuun?
Kommentit (83)
Näyttääkö yhtään Toni Mahfudilta?
Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee kysyä, että miksi poltitte lapin?
Se kostetaan.
Saksalaiset miehet tykkäävät asiallisesta keskustelusta. Ei myöskään tarvitse pelätä, että he olisivat eroottisessa mielessä liian hyökkääviä. Saksalaisen miehen kanssa voi olla myös ystävä. Vitsit saattavat olla tylsiä, mutta luulen että arvomaailmat kohtaavat :D
Monet saksalaiset miehet pitävät kovasti Suomesta. Suomi on villimpi ja vapaampi versio heidän kotimaastaan ja tapakulttuuri on löysempää. Mutta kannattaa muistaa, että kaikki natseihin liittyvä on heillä valtiorikos eikä kannata vitsailla asialla. Suhtautumisemme nationalismiin on myös erilaista. Ei kannata puhua historiasta ensialkuun. Eikä politiikastakaan. Saattaa olla ossi eli itäpuolelta. Uskontokin voi olla vaarallinen aihe, jos sattuu olemaan katollinen. Hyviä puheenaiheita ovat luonto ja hiljaisuus, urheilu, harrastukset, yleensä vapaa-aika ja muu sellainen rento. Saksalaiset on yleensä suurvallan kansalaisena hiukan itsekeskeisiä, systemaattisia ja hierarkisia ja kurinalaisia ja tottuneet vaurauden tuomaan helppouteen. Suomalaiselle ominainen epämuodollisuus ja spontaanisuus voi olla outoa. Joskus voi tulla myös hiukan simppeli mielikuva. Improvisoinnin ja mielikuvituksen puute. Heillä vessanpöntössä on kuva siitäkin, miten miesten kuuluu sinne kusta.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen varoitus, että kaikki n.a.t.s.i.-menneisyyteen liittyvä on vieläkin useimmille saksalaisille tosi arka paikka. Älä yritäkään vitsailla millään edes sinne päin olevalla.
Miksi vitsailisin, kun tiedän kuinka loukkaava aihe on.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu dirnl mekkoon ja hae miehelle kaljaa niin duosio on taattu
Mies ei juo kaljaa, joten kippistellään kivennäisvedellä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tutustua tulevaan anoppiin mahdollisimman aikaisin, koska Saksassa anopit ovat TODELLA vahvasti läsnä elämässä. Puhun ihan kokemuksesta, sillä olen asunut Saksassa. Saksalaismiehillä on erityinen suhde äiteihinsä ja usein mamat ovat niitä matriarkkoja jotka haluavat päättää teidän tapettien ja päiväpeiton värinkin. Jos olet joustava ja perherakas niin tämä voi sopia sinulle, mutta minulle tällainen oli aivan liikaa.
Mies on puhunut paljon äidistään ja mummostaan. Olen todella perhekeskeinen ja joustava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältä suomalaisille tyypillistä sarkastista huumoria, tai ainakin tee hyvin selväksi, ettet oikeasti tarkoita sitä mitä vitsillä sanot. Muuten saattaa tulla väärinymmärryksiä.
Mitä se on? En ole sarkastinen. Mies puhuu sujuvaa saksaa ja englantia.
Et ehkä ole suomalaisella mittapuulla sarkastinen, mutta jos olet kasvanut suomalaisessa kulttuurissa, se on sinulla syvällä selkäytimessä etkä välttämättä edes huomaa koko asiaa… ennen kuin ryhdyt tekemisiin saksalaisten kanssa. :D Mutta, eipä se niin vakavaa ole. Mukavia treffejä teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältä suomalaisille tyypillistä sarkastista huumoria, tai ainakin tee hyvin selväksi, ettet oikeasti tarkoita sitä mitä vitsillä sanot. Muuten saattaa tulla väärinymmärryksiä.
Et ehkä ole suomalaisella mittapuulla sarkastinen, mutta jos olet kasvanut suomalaisessa kulttuurissa, se on sinulla syvällä selkäytimessä etkä välttämättä edes huomaa koko asiaa… ennen kuin ryhdyt tekemisiin saksalaisten kanssa. :D Mutta, eipä se niin vakavaa ole. Mukavia treffejä teille!
Olen kasvanut Suomessa mutta en ymmärrä suomalaista sarkasmia. Olen todella vakava ja asiakeskeinen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö yhtään Toni Mahfudilta?
Huoh!
Toni ei ole tyyppiäni ja mies on paljooon komeampi.
Kasvata Österreich-viikset, siitä ne tykkää.
Oletko lukenut Roman Schatzin kirjoja?
Ehkä niistä löytyisi jotakin tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattanee kysyä, että miksi poltitte lapin?
Riittää, että näytät sille sytkäriä aina vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niistä löytyisi jotakin tästä aiheesta.
En ole lukenut mutta hän on Suomessa asuva saksalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos on todella saksalainen niin tottakai puhuu "sujuvaa" saksaa, äidinkieltään.
Hyvä ku polttivat lapista ne vanhat puuröttelöt.
Danke!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niistä löytyisi jotakin tästä aiheesta.En ole lukenut mutta hän on Suomessa asuva saksalainen.
No, sittenhän treffeiltä ei ole oikein mitään odotettavissa. Komea mies niinkuin mainostat; varmasti hän on jo treffaillut useammankin suom. naisen kanssa, joten enpä odottaisi treiffeiltä mitään ihmeellistä ja ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sakemannit tykkää peppuseksistä
Luin jostakin, että saksalaiset miehet olisivat kovinkin kiinnostuneita seksistä robotin kanssa.
Kannattaa tutustua tulevaan anoppiin mahdollisimman aikaisin, koska Saksassa anopit ovat TODELLA vahvasti läsnä elämässä. Puhun ihan kokemuksesta, sillä olen asunut Saksassa. Saksalaismiehillä on erityinen suhde äiteihinsä ja usein mamat ovat niitä matriarkkoja jotka haluavat päättää teidän tapettien ja päiväpeiton värinkin. Jos olet joustava ja perherakas niin tämä voi sopia sinulle, mutta minulle tällainen oli aivan liikaa.