Venäläiset valloittaneet Helsingin
Kävelin juuri Helsingin keskustan läpi, ja KAIKKI vastaantulijat puhuivat venäjää. En siis liioittele vaan aivan faktisesti JOKA AINUT vastaantulija mölkötti venäjää ja useimmat kovalla äänellä.
Onko Venäjä meille tosiaan niin tärkeä kauppakumppani, että tällaista pitää sietää? Ei tuntunut kovin mukavalta tuo.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:36"]
Olen itsekkin huomannut kuinka Helsinki on pikku hiljaa muuttunut pikku Venäjäksi, ja se jos jokin huolestuttaa minua. Prostituoidut ovat palanneet kaupungille ja se määrä mikä sukupuolitauteja heistä itää kannattaa ottaa varoituksena. Mikäli haistatte miehissänne vieraita parfyymin tuoksuja niin ei muuta kuin sukupuolitautiklinikalle. Voin sanoa kokemuksen rintaäänellä, että taudit leviävät ja pesintä paikka ja infektio löytyy niistä venakkonaisista ja sitten ne leviävät vaimoihin heidän huorissa käyvistä miehistä. Lopuksi hajoaa koko perhe. Jos haluat välttää tämän kohtalon niin asialle kannattaa tehdä jotain.
[/quote]Vaikka pettämistä en puolustele, se on aina väärin...sanon kyllä naisille että olkaa miehillenne lempeitä, alamaisia, tukekaa heitä ja kunnioittakaa. Katsokaa miltä näytätte: liikakilot pois, nätit vaatteet, hiukset kuntoon ja kampauksia, iho ja hampaat kuntoon, kevyt meikki, kynnet kuntoon, jalat ja sääret kuntoon, naisellisia kenkiä, koruja. Naiselliset eleet ja käytös kehiin.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:18"]
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä
on vain joukko venäläisiä
ja heitä on monta, liian monta.
En tahtoisi olla yksi heistä.
Tahdon olla vapaa ja hengittää blossin tuoksua.
Täällä olen vanki, lähden Lahteen.
[/quote]
Älä Lahteen tule, täällä on Helsingin jälkeen suhteessa eniten venäläisiä!
[/quote]
Lahdessa ei asu enää lahtelaisia
Tahdon olla vapaa ja hengittää pierun tuoksua.
Täällä olen vanki, lähden Turkuun.
[/quote]
Ota se Kuusamo nyt kuitenkin. Siellä ei ole ulukomaalaisia, jos ne noin kovin ottavat pattiin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:46"]
katugallup todistaa, että suomalaiset eivät todellakaan tykkää venäläisistä:
Mutta minkäs teet? Ne tulevat tänne, jos haluavat.
[/quote]
Tämän gallupin perusteella sanoisin, että hesalaisilla on vielä toivoa. Jos saman olis mennyt tekemään Lappeenrantaan, olisi puhe ollut täysin päinvastaista. Siellä suorastaan odotellaan Venäjän hyökkäystä, että pääisi antautumaan. Se siitä maanpuolustustahdosta...
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 18:35"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:46"]
katugallup todistaa, että suomalaiset eivät todellakaan tykkää venäläisistä:
Mutta minkäs teet? Ne tulevat tänne, jos haluavat.
[/quote]
Tämän gallupin perusteella sanoisin, että hesalaisilla on vielä toivoa. Jos saman olis mennyt tekemään Lappeenrantaan, olisi puhe ollut täysin päinvastaista. Siellä suorastaan odotellaan Venäjän hyökkäystä, että pääisi antautumaan. Se siitä maanpuolustustahdosta...
[/quote]
Haista paska. Lappeenrantalaiset ovat miljoona ekrtaa väsyneempiä noihin ryssiin kuin kalliossa skumppaa ryystävät hesalaiset. Okei, täällä voi olla muutama rihkamakauppias, joiden elanto on kiinni rajan yli vyöryvistä massoista, mutta so not. Rajat kiinni ja sillä sipuli.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:18"]
Helsingissä ei asu enää helsinkiläisiä
Tahdon olla vapaa ja hengittää blossin tuoksua.
Täällä olen vanki, lähden Lahteen.
[/quote]
Älä Lahteen tule, täällä on Helsingin jälkeen suhteessa eniten venäläisiä!
[/quote]
Lahdessa ei asu enää lahtelaisia
Tahdon olla vapaa ja hengittää pierun tuoksua.
Täällä olen vanki, lähden Turkuun.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:34"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 14:06"]
Miksei venäläiset mene mökeilleen? Omistavat jo kolmasosan Suomesta, mutta mökit ja talot seisovat tyhjillään. Ihme porukkaa.
[/quote]
Siellä mökillä odottaa tiekunnan puheenjohtaja: sitä kun on kolmen vuoden tiemaksut maksamatta, on kaivettu oja mökkitien alkuun. Ne ei maksa kiinteistöveroja eikä mitään muitakaan maksuja, eivät muka ymmärrä mitään. Mutta jos on puu kaatunut mökin päälle, ollaan hövelisti apua hakemassa ja pyytävät tekemään laskulla. Kiitos ei, jos ei maksa ensin niin mitään pihatöitä ei kannata tehdä.
[/quote]
Mä vähän luulen, että nämä Suomen mökit on oikeasti ostettu "lahjoiksi" Venäjän virkamiehille ihan samalla tavalla kuin ne lomamatkat Krimille. Nyt kun virkamiehille tuli vuosi sitten kielto poistua maasta, ovat mökit luonnollisesti tyhjillään. Vedätys alkaa paljastua.
[/quote]
Meillä on täällä kokonainen tyhjä lomakylä. Ympärillä on aita ja seinissä kamerat, mutta penskat kävi vähän "ongella" ja ne kamerat oli feikkejä kaikki. Kymmenkunta isoa mökkiä rapistuu tyhjillään, mökkitalkkarilla saamisia useampi kymppitonni - no ei se enää siellä mitään teekään, kun ei ole euroakaan maksettu. Saa nähdä, koska liettualaiset ja latvialaiset käy keräämässä arvoesineet talteen.
[/quote]
Tässähän on siemenet rikollisten ja viranomaisten saumattomaan yhteistyöhön: ensin vihjaillaan noille liettualaisille, että venäläisten mökit ovat aina tyhjillään ja ne voi käydä ryöväämässä. Poliisi voisi esim. alkaa jakaa karttoja, joihin olisi merkattu kaikki venäläisomistuksessa olevat mökit ja asunnot.
Kun liettualaiset ovat käyneet ensin ryöstöretkellä, poliisilla on hyvä ja perusteltu syy käydä tarkistamassa nämä venäläisten asumukset. Jos sieltä löytyy jotain epäilyttävää, valtio takavarikoi röttelön.
Onhan mahdollista, että näitä tyhjillään pidettäviä mökkejä käytetään myös kaikenlaiseen rikolliseen toimintaan, niissä voidaan säilytellä huumeita sun muuta.
No ilmankos katukuvassa on näkynyt poikkeuksellisen kauniita naisia.
Taitaa persjalkaiset suomihevoset olla vaan kateellisia.