Karin Emma ja vihreät tahtoo että polttoaineet on kalliita kaikille
YMPÄRISTÖ- JA ILMASTOMINISTERI Emma Kari (vihr) pitää kiinni jakeluvelvoitteen kiristämisestä, vaikka päätöksen povataan nostavan pumppuhintoja.
Kommentit (33)
Joo kotiin vaan kaikki kehien ulkopuolella
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkaisena ja autoa tarvitsevana duunarina voinkin hyvillä mielin jättäytyä veronmaksajien elätettäväksi.
Tähänhän tämä johtaa.
Ainahan voi käyttää metroa tai ratikkaa tai vaikka bussia ja junallakin voi kulkea. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Pienipalkkaisena ja autoa tarvitsevana duunarina voinkin hyvillä mielin jättäytyä veronmaksajien elätettäväksi.
Olen jo, ei koskaan enää töihin. Nyt nautitaan ilmastopolitiikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan voi käyttää metroa tai ratikkaa tai vaikka bussia ja junallakin voi kulkea. Missä ongelma?
Aina voi, olla kulkematta ja ottaa rahat tilille.
Kirjoitin jo toiseen ketjuun, mutta jatkan tähän. Minä, sairaanhoitaja ajan 60 km päivässä töihin yliopistolliseen sairaalaan. Julkisia ei ole sillä, puoliso on viljatilallinen. Ja asutaan siis ihan maalla. Koko ajan palkasta jää käteen vähemmän ja vähemmän. Työ on ollut todella raskasta viimeiset kaksi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aina?
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa tuo kiitos
Ei auta, tilalle tulee toinen viherpiipertäjä.
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa tuo kiitos
Ilmiannettu.
Ylläpito kiirehti poistamaan ketjun, jossa ihmeteltiin Vihreiden naisten kokematonta politikoimista ja taloustieteen olematonta tuntemusta.
Vierailija kirjoitti:
Tappakaa tuo kiitos
Tällaiset aloitukset helvettiin täältä! Vaikka kuinka pidän idioottina, tällainen on ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin jo toiseen ketjuun, mutta jatkan tähän. Minä, sairaanhoitaja ajan 60 km päivässä töihin yliopistolliseen sairaalaan. Julkisia ei ole sillä, puoliso on viljatilallinen. Ja asutaan siis ihan maalla. Koko ajan palkasta jää käteen vähemmän ja vähemmän. Työ on ollut todella raskasta viimeiset kaksi vuotta.
Mene muualle duuniin, vaikka laivalle
https://eckeroline.teamtailor.com/jobs/1545241-ship-s-nurse-laivasairaa…
Vierailija kirjoitti:
Otat osaltasi kantaaksesi ilmastotoimia ja elintasosi hiukan laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene muualle duuniin, vaikka laivalle
https://eckeroline.teamtailor.com/jobs/1545241-ship-s-nurse-laivasairaa…
Kiitos vinkistä :-) ehkä joku päivä. Lapset vaan tarttee vielä äitiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat osaltasi kantaaksesi ilmastotoimia ja elintasosi hiukan laskee.
Otamme kantaaksemme ilmastotoimia tuottamalla kotimaista, puhdasta lähiruokaa.
Vuoden kuluttua on vaalit lähellä, sitten voi vaikuttaa antamalla äänen ei niin ilmastofeministeille, alhainen äänestys % on eduksi korkkareille ja myös vihreille joten kaikki sitten äänestämään