Mä haluan noi juhannusvieraat pois, haluan olla rauhassa!
En edes tiedä lähteekö ne tänään vai ei! Roudasivat karsean hajuisia koiriakin enkä voi sietää koiria.
Erakko
Kommentit (26)
En oikein tajua näitä ihmisten vierashuolia. Jokin vuorovaikutuksessa mättää kertakaikkiaan, jos omaan kotiin tulee henkilöitä, joita sinne ei halua.
Meidän suvussa kukaan ei mene toisen kotiin, mökille tms. ilman selvää kutsua. Ja kun sitten kutsu tulee, keskustellaan ystävällisissä merkeissä asiasta siten, että kaikilla on tiedossa vierailun toivottu kesto ja muut pelisäännöt.
On tosi nöyryyttävää, jos isäntäpari alkaa keksimään jotain vihjailuviestejä saadakseen vieraat lähtemään. Sellainen ei edistä ystävyyttä vaan rikkoo sen ja lisäksi halveksii vieraita.
Vaikkei ap mökillä olekaan, niin kerronpa omat niksini epätoivottujen (mökki)vieraiden karkottamiseen.
1) ei kerrota siitä mökistä kenellekään. Tämä on kaikista paras neuvo. Pitää kaikki poissa.
2) Jos on erehdytty kertomaan mökin sijainti ja on saatu epämieluisia vieraita, niin pidetään viihdearvo mahdollisimman askeettisena. Ruoka on mallia näkkileipää ja teetä sekä vieraiden tuliaisia. Viinoja ei tarjota.
3) Jos vieraat eivät välitä edellämainitusta, niin sitten tehdään itse lähtöä jonnekin. Kukaan ei kehtaa jäädä paikalle ilman isäntäväkeä.
Mieti sitä jos ei olis ketään joka ois tulossa.
Jos on niin onnettoman saamaton ettei saa sanottua ettei halua vieraita koirineen kotiinsa ja vielä lisäksi niin nössö ettei saa sanotuksi että vierailuaika on päättynyt, sitten vielä tulee valittamaan av-palstalle siitä, on käsittämätöntä avuttomuutta. Uskomattomia tapauksia nämä vinkujat.
Jessjessjesss!!! Ne lähti! VIHDOIN! Nyt voin taas erakoitua rauhassa!
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:24"]Kutsuivat vähän niin kuin itse itsensä enkä kehdannut sanoa että en halua vieraita
-ap
[/quote]
Pitää olla nössö jos ei kehtaa olla isäntä talossaan