fb päivitykset krapulattomuudesta
Tunnen niin syvää myötähäpeää. Yksikin tehnyt kolme päivitystä kun EI ole krapulaa, kärsikää muut...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:07"]Yleensähän nämä ovat niitä, jotka sitten seuraavat 3 viikonloppua kokttaavat baarin portaita pilkun aikaan. Samaa ärsytystä aiheuttavat nämä "Kuskina. Saa soittaa!! Hoidan teidät känniläiset kotiinne!". Itse en edes muista koska olen viimeksi ottanut alkoholia enkä koe mitään tarvetta päivittää sitä yhtään mihinkään.
[/quote] tosta kuskina olosta nyt on ihan hyvä ilmoitella, jos joku on kyytiä vailla.
[/quote]
Ei voi niille kavereille muuten pistää viestiä? En minä ainakaan haluaisi että joku ala-asteen Pera soittaisi minulle umpikännissä lauantaiyönä. :D
[/quote]
No kaikki ei hyväksy kuin oikeita kavereita kaveriksi, joten ei soittele sit noi peräkylän Penat..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:32"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:07"]Yleensähän nämä ovat niitä, jotka sitten seuraavat 3 viikonloppua kokttaavat baarin portaita pilkun aikaan. Samaa ärsytystä aiheuttavat nämä "Kuskina. Saa soittaa!! Hoidan teidät känniläiset kotiinne!". Itse en edes muista koska olen viimeksi ottanut alkoholia enkä koe mitään tarvetta päivittää sitä yhtään mihinkään.
[/quote] tosta kuskina olosta nyt on ihan hyvä ilmoitella, jos joku on kyytiä vailla.
[/quote]
Ei voi niille kavereille muuten pistää viestiä? En minä ainakaan haluaisi että joku ala-asteen Pera soittaisi minulle umpikännissä lauantaiyönä. :D
[/quote]
No kaikki ei hyväksy kuin oikeita kavereita kaveriksi, joten ei soittele sit noi peräkylän Penat..
[/quote]Se mitä enemmän kavereita niin kertoo juuri siitä että jokainen peräkylän pera kaverina..
Mä en ymmärrä miksi krapula/krapulattomuuspäivitykset teitä riepoo. Terveisin toipuva alkkis, eka jussi täysin raittiina 19 vuoteen
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:42"]Mä en ymmärrä miksi krapula/krapulattomuuspäivitykset teitä riepoo. Terveisin toipuva alkkis, eka jussi täysin raittiina 19 vuoteen
[/quote]
Varmaan siksi kun niillä on itsellä krapula. T. Absolutisti
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 11:10"]No kyllä mäkin taisin mainostaa, että eka ryypytön juhannus 25 vuoteen... Anteeksi. T. Alkais, joka pyrkii parempaan...
[/quote]
Miksi? Miten ne muiden kehut ja tykkäykset tekevät siitä paremman?
[/quote]
Samasta syystä kuin sinä kirjoitat tänne.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:42"]Mä en ymmärrä miksi krapula/krapulattomuuspäivitykset teitä riepoo. Terveisin toipuva alkkis, eka jussi täysin raittiina 19 vuoteen
[/quote]
Varmaan siksi kun niillä on itsellä krapula. T. Absolutisti
[/quote]
Joo mä oon vaan tyytyväinen ettei tarvitse pohtia koko asiaa eikä potea.t. toipuva alkkis
: )