SAIN KAHTA MIESTÄ! KYSYTTÄVÄÄ?
Olen 35-vuotias nainen ja viime yönä harrastin seksiä mieheni ja sen kaverin kanssa. Huhhuh..
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:50"]Minä haluaisin kokeilla 2m+n ja 2n+m, mutta vaimolle ehdottaminenkin on lähes mahdotonta. Jo pelkän tavallisen seksin saaminen parin kk välein on työn, tuskan ja suostuttelun takana.
T: Sais edes suuseksiä joskus
[/quote]
Homo
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:05"]Hyvä vinkki tuo keskustelu. Nyt molemmat miehet ovat unessa. Mulle ei uni oikein enää tule. Sängyssä ollaan kaikki..
[/quote]
Ja kokemuksia suoraan eetteriin..voi perkele, eikö mikään ole enää pyhää?!!
[/quote]
Ei. Oi aikoja, oi tapoja. Yök. Ai niin mistä se filmi löytyy? Ihme vaan että teidän alalla pitää piilomainostaa jo vauva-palstalla, luulis että löydätte kohdeyleisönne muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 13:10"][quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:50"]Minä haluaisin kokeilla 2m+n ja 2n+m, mutta vaimolle ehdottaminenkin on lähes mahdotonta. Jo pelkän tavallisen seksin saaminen parin kk välein on työn, tuskan ja suostuttelun takana.
[/quote]
Homo
[/quote]
En ole. Olen bi
Siementä isosta ja paksusta kullista.. halukkaat naiset viestiä...
Koskiko missään vaiheessa kumpikaan miehistä toisen miehen penikseen?
Ei kysyttävää. Selkeästi kerrottu tarina.
Oliko miesten välillä mitään puuhaa?
Ei varmaan afrikan homoa haitannut, vaikka sull tuli skeidat kullin päälle
Vierailija kirjoitti:
Koskiko missään vaiheessa kumpikaan miehistä toisen miehen penikseen?
Aluksi arastelivat. Mutta sitten kiimoissaan ottivat jo suihinkin toisiltaan ja työntyivät toistensa peppuihin. Jouduin pariinkin kertaan muistuttamaan että hei, mäkin oon täällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan afrikan homoa haitannut, vaikka sull tuli skeidat kullin päälle
Ulilautaincelit selvästi triggeröityvät tällaisista jutuista. Onnea ap:lle.
T: Apumies
miksi kortsulla peppuun? et taida ottaa myöskään kakkosesta suuhun?
Miksi joku nosti 7 v. vanhan ketjun?
1. Oliko homoja tai bi?
2. Harrastitteko anaaliseksiä. Siis miehet ensin sitten sinun pakoputki?
3. Tunnetko itsesi hienoksi vai hyväksi käytetyksi?
Oletko Amanda Harkimo? Olivatko mustia?
Minä haluaisin kokeilla 2m+n ja 2n+m, mutta vaimolle ehdottaminenkin on lähes mahdotonta. Jo pelkän tavallisen seksin saaminen parin kk välein on työn, tuskan ja suostuttelun takana.