SAIN KAHTA MIESTÄ! KYSYTTÄVÄÄ?
Olen 35-vuotias nainen ja viime yönä harrastin seksiä mieheni ja sen kaverin kanssa. Huhhuh..
Kommentit (59)
Eri reikiin, kortsua käytettiin, kun peppuun. Enimmäkseen vuorotellen naivat minua. Toinen hyväili mun rintoja, klitorista yms.
-ap
Minäkin haluan! Mieheni ei vaan ikinä suostuisi!
Onnittelut! Minäkin olen kerran saanut kahta yhtaikaa, ja se oli kyllä yksi elämäni parhaimmista kokemuksista.
Minäkin sain kahta miestä kerran, tästä on jo vuosia aikaa, siis sinkkuna. Se oli aina ollut suuri fantasiani, jonka pääsin kokemaan.. en kadu yhtään, se oli parhaimpia seksikokemuksia ikinä :).
Kaksi miestä palvomassa vartaloani yhtä aikaa, meillä oli niin hauskaa sinä yönä :)! Tulee hymy ja puna kasvoille, kun muistelen :)!
Joskus fantasiat vain on PAKKO TOTEUTTAA :)!!!
Samaa mieltä! Olisinpa joskus nuorena kokeillu. Nyt ei mahdollisuutta, kun naimisissa ja mies ei varmasti suostuisi. N37
Miten tähän päädyttiin? Siis kuka ehdotti jne? Oliko miehillä keskenään vaikea olla yhtä aikaa sinun kimpussa? Miten pääsitte itse asiaan? Siis jotenkin se tilanne itsessään, että miten se lähti? Kuka lämmitti kenet?
Kyllähän sitä sitten, kun hommat on käynnissä tekee mitä vaan..
Ilmeisesti mun mies oli jutellut kaverinsa kanssa. Eivät varmaan kovin olleet suunnitelleet. No mieheni kysyi multa, että haluanko? Minä kysyin sen kaverilta, että haluaako se? Sanoi, että haluaa ja lähdettiin siitä sitten sänkyyn. Miehet riisui mut ja aluksi olin niiden välissä.. Näin se kutakuinkin lähti etenemään..
-ap
Olispa mullakin tuollainen mies! Olen kateellinen! N26
Minunkin salainen fantasiani... mieheni voisi ehkä taivuttelemalla suostua kahteen naiseen, mutta mieheen ei. :/
Miehesi taitaa olla kaappihomo kun kiihottui toisesta miehestä
Kaveri kyllä yritti laittaq takaluukkuun, jolloin multa pääsi lusikallinen ja Pieru mukana mutta ei se mitään.:/
-ap
Oliko suomijuntteja vai afrikaanoja? Kokeile srvaksi kolmella äijällä. Outoa että tuossa iässä pitää retostella nettipalsstoilla. Onko äö sama kun kengännro
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 12:08"]Oliko suomijuntteja vai afrikaanoja? Kokeile srvaksi kolmella äijällä. Outoa että tuossa iässä pitää retostella nettipalsstoilla. Onko äö sama kun kengännro
[/quote]
Mieheni on afrikasta ja kaveri Somalian musta mies
-ap
Mäkin haluaisin mahdollisimman monta miestä kerralla, mutta oma mies ei ole halukas, kun on niin mustasukkainen. Olen kateellinen sulle, ap.
Olisitkos valmis jos miehesi haluaisikin kahta naista samaan aikaan??
En jaksa alkaa herättelee. Saunan pistin päälle ja kahvit voin keittää. Syön pillereitä, että tuskin tuollaista jatko-osaa tulee..
-ap