SAIN KAHTA MIESTÄ! KYSYTTÄVÄÄ?
Olen 35-vuotias nainen ja viime yönä harrastin seksiä mieheni ja sen kaverin kanssa. Huhhuh..
Kommentit (59)
Minä sain kahdeksaa miestä. Eli ei ole kysyttävää.
M43
Sain. Mutta parempi oli kun eivät olleet saamaan aikaan mun sisällä.
-ap
Menikö lastit pilluun, pyllyyn vai suuhun?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 06:37"]
Olen 35-vuotias nainen ja viime yönä harrastin seksiä mieheni ja sen kaverin kanssa. Huhhuh..
[/quote]
http://www.vauva.fi/keskustelu/4503195/ketju/en_saanut_juhannuksena
Mä olen kateellinen.. Kokeiltiin miehen kanssa viime kesänä ja oli kyllä sellainen kokemus että punoittaa poskia vieläkin, molemmilla. Vähän on vaan tilaisuudet harvassa saada lisää, harmi..
Muistakaa kskustella miehen kanssa kokemus läpi, jottei jää mitään hampaankoloon kummallekaan. Meillä se keskustelu tosin menee aina panemiseksi...
Tuli orgasmi. Tai kaksi. Ennen olen kanssa ajatellut, että olisi vähän yökk.. Mutten enää, oli paljon parempaa kuin olin ajatellut..
Hyvä vinkki tuo keskustelu. Nyt molemmat miehet ovat unessa. Mulle ei uni oikein enää tule. Sängyssä ollaan kaikki..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:05"]Hyvä vinkki tuo keskustelu. Nyt molemmat miehet ovat unessa. Mulle ei uni oikein enää tule. Sängyssä ollaan kaikki..
[/quote]
Ja kokemuksia suoraan eetteriin..voi perkele, eikö mikään ole enää pyhää?!!
Taitaa olla enemmän kysymys siitä, että sinä et tiedä, mitä oikein haluat ja olet valmis ihan mihin vaan ja kenenkä kanssa tahansa. Korkea aika opetella sanomaan "ei". Vai onko vakimiehen kanssa seksi tylsää?
Ei ole tylsää, mutta kokemuksena oli niin kiva, että jos yhtään tuntuu kiinnostusta, niin kannattaa kokeille!
-ap
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 07:05"]
Hyvä vinkki tuo keskustelu. Nyt molemmat miehet ovat unessa. Mulle ei uni oikein enää tule. Sängyssä ollaan kaikki..
[/quote]
Herätäpä herrat hieromalla heidän etumuksiaan ja antamalla vähän poskihoitoa. :)
Oih! Odotan jo tälle jatko-osaa: "Sain juhannuksena kahta miestä- nyt testit näyttää, että olen raskaana - kumpikohan on isä?"
Vetivätkö yhtäaikaa samaan reikään vai vaan erireikiin?
Kimppa?