Mies! Miksi pidät partaa?
Etkö jaksa höylätä sitä epäsiistiä reuhkaasi helvettiin vai mikä on tekosyysi moiselle epäseksikkyydelle?
Kommentit (30)
Vaikka ajan partakarvasänkeni kahdesti päivässä, niin aivan poikamies olen silti ja sellaisensa mitä todennäköisimmin tulen pysymäänkin,´ad infinitum´,(tai ainakin hautaani asti eli siis tämän elämäni loppuun saakka)
Toivottavasti seuraavassa elämässä käy parempi viuhka ja mäihä( tai vielä parempi jos siinä saan sitten itselleni sen pillun,jonka jaosta sen haltijana ( eli haltijattarena) pääsen sitten päättämään kokonaan itse.
Mulla on pieni alaleuka ja parta ikäänkuin tasapainottaa kasvojenpiirteitä sopivasti.
-mustapartainenmies-
Pidän leussa ja ylähuulen päällä sänkeä. Täytyy kylläkin todeta, että harvalla miehelle nyt muodissa oleva kasvot peittävä kokoparta sopii. Se vanhentaa ja tekee helposti epäsiistin näköiseksi. Tosin kaikkein hirvein on vaalea parta, ei sovi kenellekään, näyttää vähän samalta kuin pitkät vaaleat korvakarvat.
En pidä partaa, miksi pitäisin? Jos on hyvät hiukset, niin se riittää. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:00"]
Etkö jaksa höylätä sitä epäsiistiä reuhkaasi helvettiin vai mikä on tekosyysi moiselle epäseksikkyydelle?
[/quote] Rakastan vaimoani ja mielytän häntä milelelläni.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:00"]
[/quote]
No, se ei ole epäsiisti, mutta toki on helpompaa, kun voi tasoittaa kerran pari viikossa, eikä ajaa joka päivä. Nyt kun katson vanhoja valokuvia, joissa olen ilman partaa, niin enpä taida siirtyä takaisin...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2015 klo 01:26"]Koska tunnen itseni miehekkäämmäksi sängellä/parralla. Se siis ikäänkuin kohentaa itsevarmuuttani.
Eivätkö naiset tahdo tuntea itseään naiselliseksi?
[/quote]Eivät kaikki, osa on retuissa ja meikittä siksi ettei miehet kiinnitä huomiota.
Myönnetään, on tämä partaisuus tietysti laiskuuttain, mutta ottaa tämän muotoon leikkaaminenkin kyllä oman aikansa.
Talvella lämmittää kaulaa ja kasvoja.
Ap on mies, jonka muija vaatii pihtauksen uhalla joka päiväistä parran höyläystä ja siistiä siilitukkaa. Tossun alla ei voi toteuttaa unelmaansa pitkästä tukasta, risuparrasta ja muhkeista viiksistä.