Tulkitkaa tää työkaverin käytös!
Aloitin uudessa työpaikassa maanantaina. Siellä yksi miepuolinen työkaverini on katsonut minua oudosti ja hymyillyt. Teemme vuorotyötä ja ma-ke olin aamussa. Hän käveli aina ohitseni ja hymyili. Eilen olin iltavuorossa. Kun menin töihin, hän näytti masentuneelta. Mutta alkoi taas hymyillä kun näki minut. Ei ole puhunut mitään, eikä edes moikkaa vaikka muut työkaverit moikkaavat aina ohimennessään. Hymyilee vain. Ja tuijottaa pitkään. Uskaltaisinkohan kysyä miksi tuijottaa?
Kommentit (6)
Ai ku ihanaa, sä heti parannat niiiiiiin kovasti jonkun miehen päivää. Se oli ihan maassa, muuta sitten se näki sut ja aurinko alkoi paistaa...
Joo, on se ihan lätkässä suhun, senhän sä halusit kuulla
Työkaverisi on laittanut vaimonsa bluetooth-ohjattavat geishakuulat peräaukkoonsa ja vaimonsa ohjaa niitä kännykällään, olet sattunut kulkemaan ohitse juuri kun vaimo on käynnistänyt session ja miestä hymyilyttää. Sinua hän ei ole edes huomannut, katse johtaa ohitsesi kaukaisuuteen, kun hän ajattelee vaimoansa.
Ehkä sulla on jotain likaa naamassa? Huulipunaa hampaissa? Iso luomi nenässä?
Veikkaan että haluaa olla vain kohtelias ja hymyilee, varsinkin jos olet työpaikalla uusi. Älä spekuloi liikaa.
Mies on löytänyt nuorena Jallu-lehdelle poseeramasi kuvat ja häntä hymyilyttää, kun muistelee, miltä römpsäsi näytti niissä.
Taidat olla itse kattellut sitä, kun tiedät että se tuijottaa. Varmaan miettii kanssa että miksi tuijotat sitä :D